ЧАТ-ТЕМАЗа всичко
Започната от a_atanasov, 11 авг 2009 - 20:46:13
24115 мнения по тази тема
#5596
Публикувано 21 септември 2011 - 11:36
Танасе , ти по добре , дай някой друг лев и си купи други
Айде пускам обява за 4ри зимни гуми , перфектни 195/65/15 , който иска да я види , ще има коментар на цената за наши хора
Айде пускам обява за 4ри зимни гуми , перфектни 195/65/15 , който иска да я види , ще има коментар на цената за наши хора
W140 The best or nothing !
Тръгвай и карай така все едно шофираш Мерцедес и то S-Klasse . Тежко , бавно , полека и с финес , хората като видят муцуната и сами се сещат че трябва да ти дадът път и предимство.
#5597
Публикувано 21 септември 2011 - 11:39
Ще скоча директно на АМГ 18ки .. продам ли мойте + още 300 лева
Ама не смятам , че с тея пътища наще 18ката е добра инвестиция независимо , че колата ще стане с уникална визия
След време мога друго да реша
Ама не смятам , че с тея пътища наще 18ката е добра инвестиция независимо , че колата ще стане с уникална визия
След време мога друго да реша
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#5598
Публикувано 21 септември 2011 - 12:03
Докато сте заговорили за джанти да питам, някой да знае къде могат да оправят хром на джанти?
Едни 22'' с хромиран борд плачат за ремонт.
Едни 22'' с хромиран борд плачат за ремонт.
#5599
Публикувано 21 септември 2011 - 12:08
Насе, праховото боядисване на AMG-тата ми излезе към 150-160лв.
#5600
Публикувано 21 септември 2011 - 12:16
Точно щях да пиша за теб Коце... Не мога да им намеря телефоните на тези пичове.Насе, праховото боядисване на AMG-тата ми излезе към 150-160лв.
п.с. Пешо - 22 цола?!!?!? Баааааси.... тия за ГАЗ-53 ли са?
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#5601
Публикувано 21 септември 2011 - 12:23
Докато сте заговорили за джанти да питам, някой да знае къде могат да оправят хром на джанти?
Едни 22'' с хромиран борд плачат за ремонт.
От София с куриер съм пращал някой неща тук : http://www.ideabg.co...rt/bg-index.php
и съм изключително доволен + че цената която ми обявиха + куриера ми се върза по ниска отколкото в една фирма която се занимава само с хромиране
За твоя регион не мога да бъда конкретен
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#5602
Публикувано 21 септември 2011 - 12:26
Точно щях да пиша за теб Коце... Не мога да им намеря телефоните на тези пичове.
Ако намерите - споделете на ЛС
Не ми трябва бързо да стане работата .. важното е да е както трябва
+ че в момента съм на червено не ми на минус с финансите ...
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#5603
Публикувано 21 септември 2011 - 12:38
Намерих ги в гугъла.Ако намерите - споделете на ЛС
Не ми трябва бързо да стане работата .. важното е да е както трябва
+ че в момента съм на червено не ми на минус с финансите ...
София, ул."Банско шосе 3" ИММ
сл.тел. 02/927 56 37
GSM 0887 80 48 84
Като тръгнеш по бул.Сливница посока Люлин, пресичаш околоМръсното и завиваш първата пряка вляво - Банско шосе. Мен преди години ме светнаха за тях и останах доволен - Лилов предполагам също. Единственото е, че трябва да им дадеш джантите готови за работа. Не свалят гуми и не изправят джанти - само боядисват.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#5604
Публикувано 21 септември 2011 - 12:39
Иначе имаше едни на Брабус 22" и бяха много яки,но не помня дали се продаваха в този или в другия форум
1886г. - първият двигател с вътрешно горене и първият автомобил с двигател,
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
1887г. - първата кола със скоростна кутия,
1888г. - първата кола пусната в масово производство,
1901г. - първата кола с вентилатор за охлаждане на двигателя,саморегулиращ се съединител,
подредба на скоростите, която се използва и до днес, маслен радиатор,
1906г. - първата кола с 6-цилиндров състезателен двигател,
1908г. - подобрява рекорда за максимална скорост по суша,
1921г. - първата кола със спирачки на предните колела, първата туристическа кола с турбо,
1926г. - първата кола със спирачки на четирите колела,
1933г. - първата кола с многоточково окачване,
1934г. - първата "Сребърна стрела", първата аеродинамична кола пусната в масово производство,
1937г. - първата дизелова туристическа кола,
1954г. - първата туристическа кола с инжекционно впръскване на горивото, първото Гранд При Mercedes-Benz,
1957г. - първата безопасна туристическа кола,
1959г. - първата кола със зони за деформация при катастрофа,
1960г. - първата кола със "скрити" чистачки за по-добра аеродинамика,
1965г. - първият креш тест, първата кола с предпазни колани,
1968г. - първата кола с телескопична кормилна колона,
1970г. - първата дизелова кола поставила рекорд за максимална скорост
1974г. - първата кола с триточкови предпазни колани....
... 2011г. - първият камион такси - Mercedes-Benz Actros.
#5605
Публикувано 21 септември 2011 - 12:40
Благодаря Записах
Значи плана е да я сложа на трупчета и да им дам джантета ...
Кажете ми сега откъде да намеря трупчета или нещо което ще ми свърши работа ?
Значи плана е да я сложа на трупчета и да им дам джантета ...
Кажете ми сега откъде да намеря трупчета или нещо което ще ми свърши работа ?
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#5606
Публикувано 21 септември 2011 - 12:48
Е Насе, бате тука вече импровизираш... Някой стар акумулатор, парче от бордюр или нощеска да краднеш малко цепеници за огрев от съседния двор.
Моята я бях качил на 4 акумулатора... Баси гадната гледка беше в гаража- кеси във въздуха без джанти - УЖАС. Направо жал да ти стане
Моята я бях качил на 4 акумулатора... Баси гадната гледка беше в гаража- кеси във въздуха без джанти - УЖАС. Направо жал да ти стане
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#5608
Публикувано 21 септември 2011 - 13:07
Е Насе, бате тука вече импровизираш... Някой стар акумулатор, парче от бордюр или нощеска да краднеш малко цепеници за огрев от съседния двор.
Моята я бях качил на 4 акумулатора... Баси гадната гледка беше в гаража- кеси във въздуха без джанти - УЖАС. Направо жал да ти стане
В склада имам евро палета
Мисля , че ще ми свършат работа .. даже съм уууубеден
А жал - жал .. що жал ? За добро се прави всичко това
Благодаря момци за инфото и съветите ... някой ден като е готово ще споделя резултата
Edit : O.K Liloff
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче
#5609
Публикувано 21 септември 2011 - 13:32
Аз не можех да отворя форума преди малко, извинявам се за късното включване.
Да, това са пичовете. Много съм доволен.
Половината CLK беше боядисано прахово при тях: Ауспуси, джанти, спирачни апарати, капак на двигател... направо ми се чудеха на акъла по едно време каква нова глупост ще измисля
Трябва да се свалят гумите от тях, както е писал Мишо. Момчетата просто боядисват прахово.
Да, това са пичовете. Много съм доволен.
Половината CLK беше боядисано прахово при тях: Ауспуси, джанти, спирачни апарати, капак на двигател... направо ми се чудеха на акъла по едно време каква нова глупост ще измисля
Трябва да се свалят гумите от тях, както е писал Мишо. Момчетата просто боядисват прахово.
#5610
Публикувано 21 септември 2011 - 15:08
Ваша репортерка от мястото на събитието-
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Прикачени файлове
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни