Седи натегнато и може да изрони зъбите на механизма. Като на по-старите коли с механичния ключ, където можеше да заключиш волана стегнат и после да го размърдаш малко, да освободи напрежението, преди да врътнеш ключа.
Което логично води до:
Не е проблем на навит волан да си извадиш ключа и да заключи, стига да не е в напрежение: например да натискаш на една страна и да извадиш електронния ключ преди да застане в място на покой.
Важи за всички коли с подобен ключ, а те от 2005та някъде насам са масови в средния и високия клас. Не им се различават кой знае колко много като конструкция моторите и механизмите за заключване на волана между БМВ, VAG, Тойотите и т.н. Все едно и също правят.
Иначе за самата хидравлика, няма никаква логика. Спреш ли мотора, спира да върти помпата, системата така или иначе постоянно е под налягане.
Тези с изцяло електрическите, там дори няма какво да ги коментираме.
Също си мисля, че това е една изключително дуракоустойчива система. Колите са на по 15+ години, някои дори на 20 (W208 например) и продължават безгрижно да работят.