по добре спри да търсиш ( казвам ти го директно )
На дали някой ще се захване, защото настройването и меренето ще е голяма разправия ( за всяка една джанта ).
Ако джантата е и малко крива пак ще има биене и след струговането ще излезе много по голямо биенето като я монтираш на колата ( лошо и се пише на главината ).
Трябва дорника на струга да е изключително качествен ( с времето на работа се износва ) - най добре да е нов и качествен.
Джантата трябва да може да се събере и правилно да се захване между универсала и паралелите.
Как мислиш колко ли ще ти струва това удоволствие !?!
п.п. кви ли не глупости правихме по практика в хладилния завод, а струговете бяха модерни за онуй време. Джантоци не сме правили обаче
Джантите са хубави, харесват ми, позволяват манипулацията (имат достатъчно материал да бъде отнет). Пуснати са за продажба, дори боята им няма драскотини, да не говорим за корозия или породбни неща, но няма ентусиасти, които да им платят цената. В този ред на мисли, не възнамерявам да правя подаръци, а предпочитам да си ги карам.
Т.е. няма да спра да търся
Не са криви, тествах ги, когато реших първоначално да ги продам, нещо което много малко хора правят.
Евентуалното биене би се появило при неадекватен захват на струга, което води до гореспоменатия дорник...
Как се захваща джанта към струг за разширяване на ЦО? От коя страна е лицето на джантата: към дорника или не? Къде е ножът и т.н. въпроси, с които ми се иска да не се ангажирам, а да се доверя на професионалист с опит.
17ка джанта не е особено голяма и се събира на соц. струговете. Става въпрос за около 440 диаметър.
Никъде не съм споменавал нищо за цена. Аз търся кой да го направи.
...
daimler1, хонинга на цилиндри не върши работа. То е просто драскане, може да се прави и на ръка. Съгласен че разширяването на ЦО с 5мм радиус не е ракетна технология.
...
drjivago, разбира се, ще споделя като има развитие. Вярвам че хората, които могат да се ангажират с това, притежават необходимото оборудване. Материалният стимул не е проблем в случая. Преценил съм, че мога да пръсна % от цената, която платих за джантите, с идеята да си останат на моята кола.