Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * - 24 гласа

ЧАТ-ТЕМАЗа всичко


  • Please log in to reply
24115 мнения по тази тема

#23791 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2021 - 09:25

Седи натегнато и може да изрони зъбите на механизма. Като на по-старите коли с механичния ключ, където можеше да заключиш волана стегнат и после да го размърдаш малко, да освободи напрежението, преди да врътнеш ключа.

 

Което логично води до:

Не е проблем на навит волан да си извадиш ключа и да заключи, стига да не е в напрежение: например да натискаш на една страна и да извадиш електронния ключ преди да застане в място на покой.

 

Важи за всички коли с подобен ключ, а те от 2005та някъде насам са масови в средния и високия клас. Не им се различават кой знае колко много като конструкция моторите и механизмите за заключване на волана между БМВ, VAG, Тойотите и т.н. Все едно и също правят.

 

Иначе за самата хидравлика, няма никаква логика. Спреш ли мотора, спира да върти помпата, системата така или иначе постоянно е под налягане.

Тези с изцяло електрическите, там дори няма какво да ги коментираме.

 

Също си мисля, че това е една изключително дуракоустойчива система. Колите са на по 15+ години, някои дори на 20 (W208 например) и продължават безгрижно да работят.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#23792 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2378 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 29 януари 2021 - 11:56

По лесно е да изгори моторчето от колкото да се изронят зъбите. Моторчето е доста слабичко, а при навит заключен волан напрежението в кормилния прът е по голямо.Изисква се по голямо усилие на моторчето за да отключи.

След ДОСТА време на такава работа, моторчето сдава багажа.

 

https://www.aliexpre...earchweb201603_


Този пост е редактиран от IIVVOO: 29 януари 2021 - 12:00

  • 2

#23793 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 29 януари 2021 - 18:44

По-скоро проблема е в моторчето, че е сглобено с евтини материали и т.н. Аз на 202, 208,209,210,211,220 не съм чул да имат проблем точно с моторчето, с модула,с ключа да, а механизма е на същия принцип.
  • 1

#23794 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 януари 2021 - 19:25

По-скоро проблема е в моторчето, че е сглобено с евтини материали и т.н. Аз на 202, 208,209,210,211,220 не съм чул да имат проблем точно с моторчето, с модула,с ключа да, а механизма е на същия принцип.

Проблема се наблюдава най вече при моделите който изброих горе w204 w207 w212 използват един и същ ESL  явно са го направили по кекав модула в световен мащаб страшно много страдат има много клипове и теми, за предните модели и аз не съм чул.

Горе снимката е от Х204 снимано е новото моторче от aliexpress  старото буквално се беше запалило и миришеше яко глк е 2010 на 180к реални км.

Казват че тези китайските карали по 1 година но засега в моя случай е минало година и 1 месец и работи още.


  • 0

1110907.png


#23795 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 29 януари 2021 - 22:23

Точно това казвам и аз!Но още не ми се вярва, че основната причина за скапването му е навит волан наляво или надясно.
  • 0

#23796 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3955 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI 11.2013
    W213 400d 07.2020

Публикувано 30 януари 2021 - 09:13

Точно това казвам и аз!Но още не ми се вярва, че основната причина за скапването му е навит волан наляво или надясно.

Като имах 207, НИКОГА не я оставах с навит волан. Това не попречи да се прецака заключването на волана. 

Според мен си е просто кекав механизъм. "Лекуват" го успешно отдавна. (с емулатор или с ново моторче)


  • 1

#23797 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2021 - 11:54

За да не пускам нова тема, ще питам в общата. Искам да купя зарядно за поддържане на акумулатор и се спрях на марката СТЕК, че покрай тези рестрикции карам колите по-малко. Търсех такова което да може да зарежда АГМ и обикновени батерии и с достатъчно мощност. Стигнах до извода, че ми трябват 5.0 амперово зарядно, но като отворих официалния им сайт да сравнявам моделите се изгубих в превода. Та молбата ми е ако някой може да сподели какви са разликите между следните модели и съответно кое би-било най-добрия избор от следните:

https://www.ctek.com...5-time-to-go-uk

https://www.ctek.com.../car/mxs-5-0-uk

https://www.ctek.com...-test-charge-uk

https://www.ctek.com...5-start-stop-uk


  • 0

#23798 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 февруари 2021 - 12:12

За да не пускам нова тема, ще питам в общата. Искам да купя зарядно за поддържане на акумулатор и се спрях на марката СТЕК, че покрай тези рестрикции карам колите по-малко. Търсех такова което да може да зарежда АГМ и обикновени батерии и с достатъчно мощност. Стигнах до извода, че ми трябват 5.0 амперово зарядно, но като отворих официалния им сайт да сравнявам моделите се изгубих в превода. Та молбата ми е ако някой може да сподели какви са разликите между следните модели и съответно кое би-било най-добрия избор от следните:
https://www.ctek.com...5-time-to-go-uk
https://www.ctek.com.../car/mxs-5-0-uk
https://www.ctek.com...-test-charge-uk
https://www.ctek.com...5-start-stop-uk

Като слизам до гаража ще снимам точно модела на моето.То е вкл.в момента на Сл-а.Пет амперово е,но не помня точно цифрите.Доста четох преди да го купя,а също и говорих по тел-а с официалния вносител и така стигнах до това какво ми трябва.Зарежда и дозарежда всякакви акумулатори,както и такива на мотоциклети.
Върши ми чудесна работа.Може да послужи и като стартиращо устройство.

Този пост е редактиран от daimler1: 08 февруари 2021 - 12:13

  • 0

#23799 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2021 - 12:23

https://www.ctek.com...car/mxs-5-0-uk 

https://www.ctek.com...-test-charge-uk

 

Едно от двете ти трябва. Аз съм с първото и това с тест & чардж не знам какво прави. На теория същото го поддържа и първото.

Ако имаш проблем с батерията, ти го знаеш, не ти трябват още лампички, да ти го покажат :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#23800 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2021 - 13:06

Благодаря за бързите отговори. Идеята е да стои включено постоянно в гаража и вече колите да ги редувам вътре, защото вчера след 200 км каране на 213ката и след това малко слушане на музика на загасен мотор показваше нещо от сорта на 13.2 и не ми допада много при положение, че акумулатора е сменян гаранционно преди няма и 10 месеца. А пък 2 от колите са с АГМ батерия, другите са си олово-киселинни, но пък и те душа носят. Това с опцията за джъмп старта е супер и дори ще търся точно това, защото колите не са близко една до друга, а да паля едната за да отида до другата да подавам ток ми идва в повечко, при положение, че има по-лесен вариант. Иначе да, ако си е умрял коня, каквито и подкови да му сложиш, пак ще ходиш пеша.

@daimler1 ще очаквам и снимка на твоето зарядно с модела. Но вече имам яснота на 90% кое точно трябва да взема.

 
  • 0

#23801 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 февруари 2021 - 13:32

Според мен 13.2 на загасен мотор е едно мн.добро показание.









Възможно е модела да е заменен с по-нов.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от daimler1: 08 февруари 2021 - 13:36

  • 0

#23802 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2021 - 13:59

Благодаря много, същия е като този който спомена и Коцето. Още тази седмица ще го поръчам.
По-принцип 13.2 е в диапазона на добър заряд, но просто като си направя сметката, че някои от колите ги карам през 2 седмици и най-тъпото е че понякога става дума за разстояния от 3-4 км и искам да имам едно такова поддържащо устройство с опцията за стартово палене.


  • 0

#23803 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 февруари 2021 - 15:21

Благодаря много, същия е като този който спомена и Коцето. Още тази седмица ще го поръчам.
По-принцип 13.2 е в диапазона на добър заряд, но просто като си направя сметката, че някои от колите ги карам през 2 седмици и най-тъпото е че понякога става дума за разстояния от 3-4 км и искам да имам едно такова поддържащо устройство с опцията за стартово палене.


Аз съм на същия хал с рядкото каране на коли и това зарядно е задължително.
Родих се от както го имам.Преди се мъчих с обикновенно да закачам,да броя часове и пр...Бях купил и едно уж поддържащо,но някакво евтино което не вършеше никаква работа.От стек-а съм мн.доволен!
  • 0

#23804 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2021 - 17:29

Да и аз чувам само отлични отзиви за СТЕК-а. Дори попаднах на инфо, че реално СТЕК пребрандира зарядни за Мерцедес, но там цената (както всичко друго) е доста по-различна. Обикновено ползвам само за реното на жената, но то е на доизживяване и после ще мисля какъв бенц да бъде.


  • 0

#23805 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 08 февруари 2021 - 17:51

И на БМВ, и на Мерц, и на Ауди, все е CTEK отдолу оригиналното.

Само че е по-базова версия за поне 2 пъти по-висока цена.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif





4 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 4 гости, 0 анонимни