Jump to content

  •  

Photo
* * * * - 24 votes

ЧАТ-ТЕМАЗа всичко


  • Please log in to reply
24115 replies to this topic

#23776 MB_lover

MB_lover

    Чирак

  • Членове на клуба
  • 204 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:София

Posted 23 January 2021 - 08:32

Според мои наблюдения има доста разлики явно софтуерни с тази система при различните марки. При Мерцедес все има условия, при БМВ работи почти винаги. Имах опит с Опел, там зимата почти никога не работи. Едва ли само акумулатора е от значение. Както мисля аз е от заложени параметри чисто на софтуерно ниво.

Пп: ама принципно това за какво ви е. Винаги я изключвам и само от мързел не съм я забранил постоянно. Най-любимо ми е да ми изключи двигателя докато съм в кръстовище и чакам за ляв завой.

Никак не ми трябва eco start/stop сомо онагледих/обясних, че от 2 години явно карам с понижена мощност на акумулатора, защото оттогава не работи и еко старт/стопа...и също така се чудя как при проверките не им излиза нищо на СС през това време.

Иначе ги молих да го изключват ама не става...можело да се настрои I* (individual) и да се зададе да е off , но пък ще трябва всеки път като се кача да минавам на individual. Това инфо е от нета.
Имало и други трикчета, но в неоторизирани места

Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
  • 0

#23777 MB_lover

MB_lover

    Чирак

  • Членове на клуба
  • 204 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:София

Posted 23 January 2021 - 08:36

За ваша информация. Важи до 31.018977300bd07fbc0f26e045c579d8e20a.jpg

Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk

Сега чете ли сеa6741037e02b642d9c6d3b3603c45447.jpg

Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
  • 1

#23778 MB_lover

MB_lover

    Чирак

  • Членове на клуба
  • 204 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:София

Posted 23 January 2021 - 14:15

Да вземеш да хвърлиш и телефона и акумулатора.
Нищо не става от тях
:D

Иво, не мога да кача снимката с добро качество, защото трябва да платя на tapatalk абонамент. Затова е лошо качеството

Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
  • 0

#23779 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 23 January 2021 - 14:47

Никак не ми трябва eco start/stop сомо онагледих/обясних, че от 2 години явно карам с понижена мощност на акумулатора, защото оттогава не работи и еко старт/стопа...и също така се чудя как при проверките не им излиза нищо на СС през това време.

Иначе ги молих да го изключват ама не става...можело да се настрои I* (individual) и да се зададе да е off , но пък ще трябва всеки път като се кача да минавам на individual. Това инфо е от нета.
Имало и други трикчета, но в неоторизирани места

Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk


Разбира се, явно акумулатора си е бил за нов. Мисълта ми беше, че при Мерцедес тази система работи само ако редица условия са изпълнени. Тоест доста често отказва. Не е така при други марки.
  • 1

#23780 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2,378 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

User's Awards

27
10
8
4

Posted 23 January 2021 - 18:26

 5г от както карам автомобил w204 с тази система  никога не ми е отказвала.

Карам и други автомобили пак от марката ( w222 , w213 и V класа) с тази система и не е имало проблем и при тях.

 

Нещо което играе голяма роля при тази система и винаги го сменям заедно с маслото на скоростите е  (A2212707604) TS втъкващите тръби 2 броя. Почти всички го спестяват,защото 83лв е бройката.Ако си в СС задължитено ще ги сменят, дори и болтовете на картера.

 

Както казах и по горе: факторите са много за правилната работа на start/stop системата.

 

Интересното беше при w213 9G скорости,че при всяка смяна на маслото на скоростите сменяш и картера. Филтъра и картера са едно цяло. И другото колкото и да го умувахме- не е възможна смяната на масло на скоростите без машина.


  • 1

#23781 MB_lover

MB_lover

    Чирак

  • Членове на клуба
  • 204 Posts:
  • Пол:Жена
  • Град:София

Posted 25 January 2021 - 10:47

Някой пробвал ли е Tapatalk Pro да каже дали е по-добре от Tapatalk

Изпратено от моят SM-A202F с помощта на Tapatalk
  • 0

#23782 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 25 January 2021 - 11:28

Аз директно го отварям от браузър на телефона, когато не съм пред компютър. Най-стабилно ми работи за всички форуми, в които влизам.

Бях голям фен на Tapatalk преди години, но почна да става крив за употреба и си опростих живота като го махнах изцяло.


  • 3

Audi_A4_avatar.gif


#23783 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2,378 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

User's Awards

27
10
8
4

Posted 25 January 2021 - 14:53

...

Интересното беше при w213 9G скорости,че при всяка смяна на маслото на скоростите сменяш и картера. Филтъра и картера са едно цяло. И другото колкото и да го умувахме- не е възможна смяната на масло на скоростите без машина.

Една поправка: смяната на маслото на скоростната кутия е много лесна и възможна за смяна без машина. Пробката е на 4 степени: източване,ниво, наливане, затваряне.

Edited by IIVVOO, 25 January 2021 - 14:56 .

  • 1

#23784 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 28 January 2021 - 17:27

https://automedia.in...VVNeYn16fh1beqs

Една по-скоро тъпа статия и един коментар:

И точно мерцедес ц кл.w 204 страда много и може да не запали повече,защото ключалката си търси да заключи волана,а тя не е мядто и изгаря.Оделно,ако се разминавате на косъм,може да отидат колелата.

Има ли нещо истина, че ми стана интересно
  • 0

#23785 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 28 January 2021 - 18:49

https://automedia.in...VVNeYn16fh1beqs
Една по-скоро тъпа статия и един коментар:
И точно мерцедес ц кл.w 204 страда много и може да не запали повече,защото ключалката си търси да заключи волана,а тя не е мядто и изгаря.Оделно,ако се разминавате на косъм,може да отидат колелата.
Има ли нещо истина, че ми стана интересно

Интересно ми е какво ще кажат професионалистите(ако има такива)
За мен това твърдение е невярно.При изключен двигател и невъртящи се ремък и шайба на сервопомпата не мога да си представя какво повишено налягане може да има.Иначе аз винаги паркирам с изправени колела и ги изправям още в движение,а не на място :).При въртене на волана на място и в крайни положения съм съгласен че има повишено натоварване.
  • 1

#23786 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 28 January 2021 - 20:50

Тоя коментиращият, казва, че когато е навит волана-ляво или дясно без значение, ключалката не може да го заключи, така ли? Ако е така, това ми се струва малоумно изказване....:)
  • 0

#23787 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,412 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 29 January 2021 - 00:09

"Шарнири и ластици"... 

След малко ще напишат статия и за пружини, и въженца...

Поредна словесна диария в авто-сайт.

 

Добре че не амортизира лагерите на генерацията, че са скъпи и трудни за ремонт.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#23788 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,881 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
Garage View Garage

Posted 29 January 2021 - 01:53

Тоя коментиращият, казва, че когато е навит волана-ляво или дясно без значение, ключалката не може да го заключи, така ли? Ако е така, това ми се струва малоумно изказване....:)


Да, че се натоварвал заключващия механизъм на волана. Това се питах дали има нещо вярно.
Иначе статията беше само повод.
  • 0

#23789 slavimaster

slavimaster

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 278 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Интереси:компютри нови технологии Автомобили.
  • Автомобил:
    Skoda 120L(135LS) - Cervenka 1986 г.

    W124 200CE 1994 г. - Mечо Пух

    W220 S500 4-Matic - 2003 г.
Garage View Garage

Posted 29 January 2021 - 02:01

Има вярно, че се натоварва при последващо отключване на волана познатия проблем при w204, 207,212 и не само при мерцедес като цяло и BMW също страдат с изгряло моторче на ESL модула за заключване.
Ама толкова тъпо написана статия не бях чел скоро. 2341e300fa39eb68a2f3dea2b7fb3c07.jpg

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
  • 0

1110907.png


#23790 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2,836 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

User's Awards

2
32
2
2

Posted 29 January 2021 - 09:16

Добре, каква е логиката да гори моторчето точно от това отключване, когато е навит волана?
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users