Оправихме мястото на темата.
Сега се зачети в секция тунинг, щото си я пропуснал.
Има и за двигатели на 190
Този пост е редактиран от Lorinser: 19 юни 2009 - 22:43
Публикувано 19 юни 2009 - 22:20
Този пост е редактиран от Lorinser: 19 юни 2009 - 22:43
Публикувано 20 юни 2009 - 12:36
Публикувано 20 юни 2009 - 20:45
http://www.mbclub.bg...showtopic=12753
Чети тая тема и ако имаш повечко финанс започвай.
Все някой от колегите дето са го правили това ще ти помогне с някъкви насоки за туниговане на мотора на 190-то.
Успех.
Публикувано 21 юни 2009 - 15:06
Публикувано 22 юни 2009 - 01:07
прочети това:
http://www.mbclub.bg...showtopic=15377
аз правих ремонт.
Публикувано 22 юни 2009 - 06:19
Публикувано 22 юни 2009 - 23:00
не съм мерил компресията колега. досега съм минал малко над 2000 км от ремонта. чакам да направя още км. за да улегнат добре сегментите . но затова пък мерих преди ремонта. беше трагедия. гледам разбираш от тая работа с която си се захванал. ако нещо не знаеш питай. на мен ми помогнаха много хора от форума.
интересно ми е в какво състояние е този цилиндър , който е с превъртелия лагер. А вала как е на първи цилиндър.
и добре че снимаш. аз по време на ремонта все забравях да го правя
Публикувано 23 юни 2009 - 12:13
Публикувано 23 юни 2009 - 23:27
давай смело . аз ще помагам ако не със знания, то поне морално . какво ще правиш с блока? то и вариантите не са много. но мисля, че правилно си се насочил- първо нека се произнесе човека който ще шлайфа. буталата как са? мотора прегряван ли е? ако тръгнеш на вариант нови бутала/ при шлайф на цилиндри/ имай предвид ,че не са евтинки, особено качествените.
гореше ли много масло? главата как е?
Публикувано 24 юни 2009 - 22:18
Публикувано 24 юни 2009 - 22:49
НЕ набивай НИКОГА втулки (ризи)! много нерви ще похабиш после.
единствено шлайф с нови бутала, или направо вземи 2ра употреба редовен блок без никакви ремонти досега + документите му.
Публикувано 25 юни 2009 - 23:21
Нерви...? Какви проблеми може да възникнат от втулките ?
Публикувано 26 юни 2009 - 00:20
Публикувано 26 юни 2009 - 08:37
точно скивали сам как се сети. Различни метали. Буталата затягат, прегряват и ...
вече съм го правил--тва е само за жигулки и газки... за МБ--забрави.
А отделно и ще духаш гарнитура на главата през 20хил км
Публикувано 26 юни 2009 - 21:48
Не съм съгласен, ако се направи както трябва няма да има проблеми и с ризите, все пак моя 2.5-16в турбо мотор беше с ризи а проблеми с прегряване, деформация на буталата и духане не гарнитура на съм имал ........ само биелите да биха малко по-здрави
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни