Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Тунинг на Мерцедес 190Е 2.0Искам да тунинговам двигателя си,ПОМОЩ!!!


  • Please log in to reply
82 replies to this topic

#76 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Posted 10 March 2010 - 22:13

Батее,какво си и причинил на таз кола?! :D
Тя като нова уаа!
С ко си наплескал коша!?


:) Ами след като я изкърпих почистих с флексчето навсякаде кадето беше тръгнало оригиналното покритие да се лющи докато не стигах до здраво, после всяка ръждица минах с ръждопреобразувател и накрая с Боди. Може и да не се получи точно като оригинално, но мисля че ще предпази купенцето за още някоя друга годинка :D .Мръсна работа като цяло, не ми беше мн приятно да я върша но мина. Сега поне може да работя по него с бяла престилка :D:D:D.
Снощи сложихме двигателя, а днес и калниците, че вчера не остана време :P
Мислех да сменям инсталацията при двигателя, защото са нагоряли кабелите(Втвърдили са се шлаухите и изолацията на кабелите от топлината -кършат се при най-малкото огъване), но се отказах за сега .Само ще я позакърпя малко докато карам с механичната инжекция и после ще я махам цялостно и ще прекарвам нова за Мегата

Attached Files


  • 0

#77 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Posted 14 March 2010 - 22:21

Снощи проверих горивната система.Видях,че дюзите не пръскат добре и първата покапва. Почистих ги на ултразвука като отворих иглата с една ламаринка както е писал един колега във форума. Проблемите с дюзите се решиха след почистването.Сега първата отново образува лека капчица,но всички отварят едновременно,пръскат горивото под формата на идеален конус,както трябва да е и всички впръскват еднаква порция гориво за 1 мин (170 мл). Няма течове и други проблеми. С това завърших проверката на горивната система. Днес се занимавах с инсталацията. Смених всички нагорели шлаухи и оправих кабелите, накачих всичко и мога да се похваля колеги, че след близо 4 месеца не особено упорита работа по Мери ДНЕС И ЧУХ ГЛАСЧЕТО :0_yahoo: .

Двигателя вдигна налягане на маслото още на стартер след около 40-50 секунди въртене без свещи. Няма течове на масло, поне не се видя за тази почти минутка дето работи. Не смеях да работи повече защото нямах търпение да видя какво ще стане и палнах на сухо без вода в системата. Двигателя пална почти без проблеми и заработи изключително чисто като изключим липсата на ниски обороти, но това е защото свалях потенциометъра на инжекцията и сега трябва да го регулирам. Остана да му накача водната система и да доизкусуря инсталацията , слагам кардана и ГАЗ :D
  • 0

#78 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8,418 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    бял

User's Awards

3
16
3
2
Garage View Garage

Posted 15 March 2010 - 10:15

Колега, къде си чисти дюзите на ултразвук?
  • 0

#79 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Posted 15 March 2010 - 13:50

Голям кеф ще е като го подкараш сигурен съм :icon_welldone:
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#80 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,237 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Posted 15 March 2010 - 14:14

По вероятно да не ги е чистил на ултра,защото с този модел дюза,на ултра нищо не става!
Тя си е механична!
Или колегата ги беше сменил!?!?!?!?
:kill_myself:
Сменил ги е :D
Liloff,ако искаш да ги чистиш,прати едно ЛС!
  • 0

#81 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Posted 15 March 2010 - 23:22

Колега, къде си чисти дюзите на ултразвук?


Аз си ги чистих, имам ултразвукова ваничка. Един колега във форума преди известно време беше описал как се диагностира цялостно КЕ жетроник. От там разбрах как се чистят дюзите. Повдига се иглата отпред с пинсета и се заклинва в отворено положение с една фина ламаринка прорязана в средата. Пуснах ги във ваничката за 100 сек псле както си е с ламаринката продухвам с помпата.Повтарям процедурата 5 пъти за по-сигурно като последния път вадя ламаринката и продухвам дюзата без нея.Ефекта наистина ме учуди. Станаха перфектни ;)
Влади, нямаш си и напредстава от колко време го чакам тоя момент и с какво нетърпение искам да му видя ускотението. Но първо разработка и после експерименти :)
  • 0

#82 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Posted 28 March 2010 - 23:38

Хайде малко актуализация по темата...
Днес закачих радиатора и всички маркучи по водната система, няма течове и на водата освен радиатора де,но ще купувам нов :) . Запалих го и поработи по-дълго , регулирах му потенциометъра на аирфлоу(дебитомера ). Само дет това че пали с натисната клапа се оказа че сега като съм му уплътнил въздусите налага и регулировка на шестограма на инжекцията.Трябва да се натегне, защото на предишния собственик както и на повечето майстори им е било по-лесно да го въртят него отколкото да уплатнят въздусите по инжекциона. Та като изключим тези неща двигателя ми харесва как работи.Утре ще слагам генерацията, доизпипвам ходовата част и като че ли не остана мн работа за тестдрайв :D
  • 0

#83 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Posted 23 April 2010 - 20:16

Колеги, да се похваля. Вече съм с нов радиатор. Водната система е напълно уплътнена и го изкарах за пръв път га го покарам. Значи ходовата му част е стегната. Няма чукане скърцане и тропане. Двигателчето е тихо, и дърпа мн повече от преди въпреки нерегулираната му инжекция. Независимо от това мощността му е явно по-голяма от преди. Както винаги има едно НО! Сменявах кормилната кутия и сега хидравликата не работи. Някои да даде идеи? Налях масло запалих, въртях наляво до край и надясно, глърна около 700 гр масло и волана си е твърд. Като завия крайно ляво или дясно не затормозва двигателя. да не би да трябва да се обезвъздуши някак :dontknow:
  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users