Знам аз как е на вървеж ЦДИ-то, имам двама приятели с ЦДИ-та МЛ270 и С220(купе) и двете вървят много добре харчат много малко и се ремонтират много скъпо.Не искам да те убеждавам за ЦДИ, ама тъй и тъй се разхождаш, защо не вземеш да пробваш на вървеж как е ЦДИ-то?
Продадох купето
Started by Алфонсо, 22 May 2009 - 18:06:39
114 replies to this topic
#61
Posted 29 May 2009 - 14:26
#62
Posted 29 May 2009 - 14:31
Брат свикнал си на бензин-прасни една очиларка Е230 или Е200 компресор,и си ти...за тези пари ще намериш читава,не е здрава като 124,но не скъпа за подръжка-щом и аз даже карам
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#63
Posted 29 May 2009 - 14:43
Леко полеко инещата си отиват към бензин, просто е труно да намериш читав стар дизел, то и 200компресор е трудно за намиране, но пък 230-ки има бол и май това ще е.Брат свикнал си на бензин-прасни една очиларка Е230 или Е200 компресор,и си ти...за тези пари ще намериш читава,не е здрава като 124,но не скъпа за подръжка-щом и аз даже карам
#64
Posted 29 May 2009 - 15:09
Леко полеко инещата си отиват към бензин, просто е труно да намериш читав стар дизел, то и 200компресор е трудно за намиране, но пък 230-ки има бол и май това ще е.
Моята по-километраж е 210х.км.,а на колко е в действителност и тя не знае...най-слабия бензинов двигател,но на газ вдига 210км/ч...
не знам колко са читави,но по двигателя съм сменял само масло,свещи и едната бубина още в самото начало,за твойте пари ще намериш читава бензинка,и то с бая шукарийки.Поогледай все пак пазара не бързай,но сякаш читав дизел е като игла в купа сено.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#65
Posted 29 May 2009 - 15:14
Дали бензин,дали дизел изобщо трудно се намира читава кола.Нямаш ли някой познат да ти вкара отвън,не че пак е гаранция де,аз мойта като я купувах чаках 4 месеца,търсиха ми в италия,после в германия но накрая поне наистина доиде читава кола-абсолютно всичко по нея беше оригинално,касетофон,книжки,оригиналните стелки на Мерцедес с металната емблема отстрани(в уникално запазено състояние),даже аптечката ми е на мерцедес.Хубавото е че човека ми беше познат и не бяха я "разкостили" на границата със запалката,копчета за огледалата,стелки и т.н.У немско има добри екземпляри за по 4-4500, с идването ще го вържеш на 10,тука за жалост трудно може да изпадне пазена кола че тия ГОРУБЛЯНЦИТЕ вкарват някакви премазани и тука ги позакърпат и айде.От друга страна има доста коли които са вкарани и сега в тая криза ги дават тънко,а и падането на акцизите още повече ще им свали цените.Мой съвет е задължително да минеш през канал и диагностика преди да купиш колата без значение от къде е,щото има доста проблеми които не се виждат с просто око.Радвам се че се убеди че 2,5д е добра кола,при дизел на Мерцедес не гледай километри,ако колата е подържана правилно може да изкара много километри,тия мотори на 200 хиляди се "събуждат",виждал съм такава на 800 000км .Компресора е як ,но ако се скапе нещо ще виеш като убодено мече,ако е бензин по добре 2,3 та даже и 2,0.Ако можеш да храниш 300д е тва е колата да знаеш.136 коня е ама реве като за 200,6так мотор ,а и ако е автомат с "Кик дауна" всеки път ще минаваш през рая.Дали е вярно или не не знам,но бях чул че от завода излиза с фабрична гаранция 1 милион километра.Само с чист дизел няма да имаш проблеми с нафтата иначе с ЦДИ ще береш ядове иначе ЦДИ за мен са добри мотори но за истинските европейци с качествени горива.Ако ти изпадне някой такъв направи му 1 кръгче и ще разбереш за какво говоря.Мой приятел караше 3,0д 3 години без да сменя нищо друго освен масло.Няма такъв ТАНК,а само аз знам как се караше тая кола.Лятото с тежък крак даваше 11,5,зимата 13 и над.Вярно харчи гориво но нищо друго.Гледай ,карай и пиши,дано да набараш хубав екземпляр и да не стъпваш в сервиз освен за масло.
#66
Posted 29 May 2009 - 15:26
Какво толкова им се чупи на ЦДИ-тата бе колега, я кажи да знам какво ме чака?Дали бензин,дали дизел изобщо трудно се намира читава кола.Нямаш ли някой познат да ти вкара отвън,не че пак е гаранция де,аз мойта като я купувах чаках 4 месеца,търсиха ми в италия,после в германия но накрая поне наистина доиде читава кола-абсолютно всичко по нея беше оригинално,касетофон,книжки,оригиналните стелки на Мерцедес с металната емблема отстрани(в уникално запазено състояние),даже аптечката ми е на мерцедес.Хубавото е че човека ми беше познат и не бяха я "разкостили" на границата със запалката,копчета за огледалата,стелки и т.н.У немско има добри екземпляри за по 4-4500, с идването ще го вържеш на 10,тука за жалост трудно може да изпадне пазена кола че тия ГОРУБЛЯНЦИТЕ вкарват някакви премазани и тука ги позакърпат и айде.От друга страна има доста коли които са вкарани и сега в тая криза ги дават тънко,а и падането на акцизите още повече ще им свали цените.Мой съвет е задължително да минеш през канал и диагностика преди да купиш колата без значение от къде е,щото има доста проблеми които не се виждат с просто око.Радвам се че се убеди че 2,5д е добра кола,при дизел на Мерцедес не гледай километри,ако колата е подържана правилно може да изкара много километри,тия мотори на 200 хиляди се "събуждат",виждал съм такава на 800 000км .Компресора е як ,но ако се скапе нещо ще виеш като убодено мече,ако е бензин по добре 2,3 та даже и 2,0.Ако можеш да храниш 300д е тва е колата да знаеш.136 коня е ама реве като за 200,6так мотор ,а и ако е автомат с "Кик дауна" всеки път ще минаваш през рая.Дали е вярно или не не знам,но бях чул че от завода излиза с фабрична гаранция 1 милион километра.Само с чист дизел няма да имаш проблеми с нафтата иначе с ЦДИ ще береш ядове иначе ЦДИ за мен са добри мотори но за истинските европейци с качествени горива.Ако ти изпадне някой такъв направи му 1 кръгче и ще разбереш за какво говоря.Мой приятел караше 3,0д 3 години без да сменя нищо друго освен масло.Няма такъв ТАНК,а само аз знам как се караше тая кола.Лятото с тежък крак даваше 11,5,зимата 13 и над.Вярно харчи гориво но нищо друго.Гледай ,карай и пиши,дано да набараш хубав екземпляр и да не стъпваш в сервиз освен за масло.
Mercedes-Benz - Unlike any other!
#67
Posted 29 May 2009 - 16:17
Какво толкова им се чупи на ЦДИ-тата бе колега, я кажи да знам какво ме чака?
Карай си колата ,и си свиркай , нищо няма да и се счупи . Всичко е въпрос на подръжка и начина на каране . Лично аз ако взимам очеларка преди фейса , колкото и да ми е антипатична бих взел 300TD ако ще е CDI 220 варви перфектно карал съм многократно и харчи супер малко . За бензиновите по 320 са гола вода не могат да се опънат на CDI то по никакъв начин ! Освен ако не е компресор ама и там се почват едни бради ..........................
КОлегата каквото и да вземе няма да има нищо общо с досегашната му кола , тепърва ще разбира каква е разликата между мерцедес и мерцедес . Лично мое мнение е колкото и добра и нова да е очеларката не може да стъпи на малкия пръст на един хубав запазен 140 нито като визия нито като комфорт ......абе изобщо няма сравнение .
Другото което е нека сам да си направи сметка за качеството , как може хубава 124 ка да е по скъпа от очеларка , този факт показва най реално качеството на автомобила !
#68
Posted 29 May 2009 - 18:20
#69
Posted 29 May 2009 - 18:21
С газов инжекцион си предполагам, какъв разход дава и изобщо има ли ядове на газ .Моята по-километраж е 210х.км.,а на колко е в действителност и тя не знае...най-слабия бензинов двигател,но на газ вдига 210км/ч...
не знам колко са читави,но по двигателя съм сменял само масло,свещи и едната бубина още в самото начало,за твойте пари ще намериш читава бензинка,и то с бая шукарийки.Поогледай все пак пазара не бързай,но сякаш читав дизел е като игла в купа сено.
Нормално хубава 124-ка от последните с всички екстри да е по скъпа от очиларка "класик" от първите произведени без кьорава екстра на 1 милион километра, не отричам качествата на 124, но дай цял живот да карам пенсионери- колкото и да е хубава, колата е на бая годинки- казах вече имал съм такава, верно три години нямах особени проблеми, но преди да я продам, ако исках да си я карам трябваше да извадя едни 1500лв да я постегна.Карай си колата ,и си свиркай , нищо няма да и се счупи . Всичко е въпрос на подръжка и начина на каране . Лично аз ако взимам очеларка преди фейса , колкото и да ми е антипатична бих взел 300TD ако ще е CDI 220 варви перфектно карал съм многократно и харчи супер малко . За бензиновите по 320 са гола вода не могат да се опънат на CDI то по никакъв начин ! Освен ако не е компресор ама и там се почват едни бради ..........................
КОлегата каквото и да вземе няма да има нищо общо с досегашната му кола , тепърва ще разбира каква е разликата между мерцедес и мерцедес . Лично мое мнение е колкото и добра и нова да е очеларката не може да стъпи на малкия пръст на един хубав запазен 140 нито като визия нито като комфорт ......абе изобщо няма сравнение .
Другото което е нека сам да си направи сметка за качеството , как може хубава 124 ка да е по скъпа от очеларка , този факт показва най реално качеството на автомобила !
Хубав и запазен 140 ако имаш за 10 бона давай да го взимам без да го гледам даже, но истината е че хубав и запазен 140 тръгва от 20 нагоре, май ще изчакам акцизите да видя какво ще стане с цените тогава, токувиж пазара се срине.
#70
Posted 29 May 2009 - 18:40
за 5к в евро бруто цена за тебе с докараването в БГ мога да ти предложа 210 бензинка на 126 000 км 1997 година
ето чети
Außenspiegel anklappbar,
Außenspiegel el.,
Außentemperaturanzeige,
Colorverglasung,
Edelholzausstattung,
Innenraumfilter,
Katalysator, Lenkrad Leder,
Lenksäule einstellbar,
Mittelarmlehne,
Nichtraucher Fahrzeug,
Stoff Blau,
Scheckheftgepflegt,
Wärmeschutzglas,
3. Bremsleuchte
колата е с
* ABS
* Airbag
* Beifahrer Airbag
* Bordcomputer
* Elektr. Fensterheber
* Klima
* Nebelscheinwerfer
* Radio/CD
* Seitenairbags
* Servolenkung
* Traktionskontrolle
* Wegfahrsperre
* Zentralverriegelung
относно 140 - мое лично мнение - ако не вадиш поне 4000 лева на месец чисто - не се хвърляи на 140.
140 не се прави в всеки гараж ,то в Мерц сервиза кат бях се виждаше зор че има 1 камара специални инструменти па камо ли некви гаражни маистори да я коват.То дет се вика не могат да я дигнат - погледни само колко сервиза имат крикове дет дигат 5 тона -що 140 с друг не става и виж в тия сервизи кои може да направи свясно 140 ....
Тва че не се разваляли е локум дет мисля че няма смисъл да разтягаме.
ето чети
Außenspiegel anklappbar,
Außenspiegel el.,
Außentemperaturanzeige,
Colorverglasung,
Edelholzausstattung,
Innenraumfilter,
Katalysator, Lenkrad Leder,
Lenksäule einstellbar,
Mittelarmlehne,
Nichtraucher Fahrzeug,
Stoff Blau,
Scheckheftgepflegt,
Wärmeschutzglas,
3. Bremsleuchte
колата е с
* ABS
* Airbag
* Beifahrer Airbag
* Bordcomputer
* Elektr. Fensterheber
* Klima
* Nebelscheinwerfer
* Radio/CD
* Seitenairbags
* Servolenkung
* Traktionskontrolle
* Wegfahrsperre
* Zentralverriegelung
относно 140 - мое лично мнение - ако не вадиш поне 4000 лева на месец чисто - не се хвърляи на 140.
140 не се прави в всеки гараж ,то в Мерц сервиза кат бях се виждаше зор че има 1 камара специални инструменти па камо ли некви гаражни маистори да я коват.То дет се вика не могат да я дигнат - погледни само колко сервиза имат крикове дет дигат 5 тона -що 140 с друг не става и виж в тия сервизи кои може да направи свясно 140 ....
Тва че не се разваляли е локум дет мисля че няма смисъл да разтягаме.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#71
Posted 30 May 2009 - 10:54
Ами да това с акциза непременно трябва да се изчака.... След това се мяташ на един хубав S300TD за 10 -- 12 000 и си свиркаш. НЕзнам лично мое мнение е че това с акцизите трябва да се види , туковиш найстина се срине пазара което е напълно възможно
#72
Posted 30 May 2009 - 11:08
Бе той пазара,хубаво ше се срине-дано стане наистина,но частите са си части,S класата си е S(дори и на 15 и на 25г),и в БС мноо добре знаят това...
brpi е прав-за такава кола трябва дебела кесийка,просто е грехота да караш W140,и да правиш компромиси откъм части и подръжка.
Bastunchik подхожда доста отговорно,към покупката като калкулира евентуални бъдещи разходи,а не както е масовата практика да се изхвърлим яката и после на гол тумбак чифте пищови.
п.с. По горе ме питаш за разхода- градско 12-13л. газ. Извънградско 10-11л при 140-160км/ч.свалял съм я на 7л/100 газ,но такова каране с 90км/ч си е жива мъка..зависи и от стила на каране,моя е заспало пенсионерски,но почти винаки с климатроник.При тези цени на газта за 25-30лв до морето си е добра оферта.
brpi е прав-за такава кола трябва дебела кесийка,просто е грехота да караш W140,и да правиш компромиси откъм части и подръжка.
Bastunchik подхожда доста отговорно,към покупката като калкулира евентуални бъдещи разходи,а не както е масовата практика да се изхвърлим яката и после на гол тумбак чифте пищови.
п.с. По горе ме питаш за разхода- градско 12-13л. газ. Извънградско 10-11л при 140-160км/ч.свалял съм я на 7л/100 газ,но такова каране с 90км/ч си е жива мъка..зависи и от стила на каране,моя е заспало пенсионерски,но почти винаки с климатроник.При тези цени на газта за 25-30лв до морето си е добра оферта.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
#73
Posted 30 May 2009 - 13:46
Все повече се убеждавам, че 01.2010 трябва да се изчака- първо до тогава парите ми токувиж се размножили, второ цените със сигурност ще паднат.
Подхождам отговорно към покупката, защото обичам всичко да ми е наред, а когато влезеш в сервиза и ти кажат 1000лв за една дюза на ЦДИ нещата спират да са наред. Аз и в първия пост съм го написал, не искам кола с убийствено скъпа поддржка, кола на която да робувам. Относно доходите- все още са малко под 4000чисто , така че засега 140 не искам, въпреки че 300ТД след падането на акциза си е сериозна тема за размисъл за която не бях мислил.
Подхождам отговорно към покупката, защото обичам всичко да ми е наред, а когато влезеш в сервиза и ти кажат 1000лв за една дюза на ЦДИ нещата спират да са наред. Аз и в първия пост съм го написал, не искам кола с убийствено скъпа поддржка, кола на която да робувам. Относно доходите- все още са малко под 4000чисто , така че засега 140 не искам, въпреки че 300ТД след падането на акциза си е сериозна тема за размисъл за която не бях мислил.
#74
Posted 30 May 2009 - 15:07
Бе той пазара,хубаво ше се срине-дано стане наистина,но частите са си части,S класата си е S(дори и на 15 и на 25г),и в БС мноо добре знаят това...
brpi е прав-за такава кола трябва дебела кесийка,просто е грехота да караш W140,и да правиш компромиси откъм части и подръжка.
Bastunchik подхожда доста отговорно,към покупката като калкулира евентуални бъдещи разходи,а не както е масовата практика да се изхвърлим яката и после на гол тумбак чифте пищови.
п.с. По горе ме питаш за разхода- градско 12-13л. газ. Извънградско 10-11л при 140-160км/ч.свалял съм я на 7л/100 газ,но такова каране с 90км/ч си е жива мъка..зависи и от стила на каране,моя е заспало пенсионерски,но почти винаки с климатроник.При тези цени на газта за 25-30лв до морето си е добра оферта.
MZT от колко време караш твойта колица на газ и дава ли ти мизерии,колко по-спъната е че 1 мое приятелче със 124 в чудо се видя и аз като купувах мойта взимах дизел че да не се филмирам,иначе от газта никога не е имало по голяма далавера.Според мен за 10 хил може да се вземе хубав мерцедес.
#75
Posted 30 May 2009 - 15:20
MZT от колко време караш твойта колица на газ и дава ли ти мизерии,колко по-спъната е че 1 мое приятелче със 124 в чудо се видя и аз като купувах мойта взимах дизел че да не се филмирам,иначе от газта никога не е имало по голяма далавера.Според мен за 10 хил може да се вземе хубав мерцедес.
Виж мизерийте се изразяват в по редовна смяна на свещи и филтър,случвало се е да киха на ниски обороти, по спъната е две мнения няма,но както казах аз карам предимно градско и не се състезавам,и тази кола се спира за 2-3 дена в месеца(ако съм дивял предната вечер).По темата ЗА/ПРОТИВ газ е писано много и нямам намерение да споря с никой,не съм се женил за колата си,робувам предимно на себе си.За 2г. и 40 000км
съм спестил между 4 и 5 илядо гроша,което за моя стандарт и за такава непретенциозна кола като моята е добра алтернатива.Не налагам мнението си на никой.
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users