Продадох купето
Започната от Алфонсо, 22 май 2009 - 18:06:39
114 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 май 2009 - 18:06
Та днеска си продадох колицата- сега съм пред дилемата какъв мерцедес да си взема. Взех му доста добра цена като за 124-2.0 92г. като добавя още някой лев достигам до цените на Е-класи купета от 96г или очиларки 97-98г а ако се напъна лекичко и СLK може да докопам. Много се чудя какво да бъде, свикнал съм колата да не създава особени проблеми- от три години сменям само консумативите за близо 50'000км друго освен масло филтри, ремък и едни накладки не съм сменил. Просто съм на кръстопът, от една страна не искам да взимам пак 124 било то и от последните, но пък от друга ме е страх да не взема някоя 210 или 208 и да ме съсипе със поддръжки, обслужвания и т.н. Обмислям и вариант за 140, въпреки че това е много нефункционален автомобил за моите нужди. И така колеги, давайте съвети, предложения, впечатления и всякаква информация какъв мерцедес мога да взема до 10'000лв. -примерна граница.
#2
Публикувано 22 май 2009 - 18:16
То си ти тече в кръвта .... Демек си кръвна група 124 Меткай се на някоя Е-класовица и пей сърце!!! Никога не съм гледал от 124 нагоре ....
Питай Боянчо, да ти намери нещо читаво .... Съвет от мен .... 210 е като 124,ама не съвсем .... Имай го внапредвид!
Аз лично бих взел 124!
И все пак послушай сърцето си
Питай Боянчо, да ти намери нещо читаво .... Съвет от мен .... 210 е като 124,ама не съвсем .... Имай го внапредвид!
Аз лично бих взел 124!
И все пак послушай сърцето си
#3
Публикувано 22 май 2009 - 18:16
Та днеска си продадох колицата- сега съм пред дилемата какъв мерцедес да си взема. Взех му доста добра цена като за 124-2.0 92г. като добавя още някой лев достигам до цените на Е-класи купета от 96г или очиларки 97-98г а ако се напъна лекичко и СLK може да докопам. Много се чудя какво да бъде, свикнал съм колата да не създава особени проблеми- от три години сменям само консумативите за близо 50'000км друго освен масло филтри, ремък и едни накладки не съм сменил. Просто съм на кръстопът, от една страна не искам да взимам пак 124 било то и от последните, но пък от друга ме е страх да не взема някоя 210 или 208 и да ме съсипе със поддръжки, обслужвания и т.н. Обмислям и вариант за 140, въпреки че това е много нефункционален автомобил за моите нужди. И така колеги, давайте съвети, предложения, впечатления и всякаква информация какъв мерцедес мога да взема до 10'000лв. -примерна граница.
Щом си свикнал на 124 купе и не ти се вижда морално остаряло си търси такова запазено, за тия пари и с добро търсене би трябвало да намериш нещо наистина запазено и от последните години. W140 за тия пари няма да намериш читав и ще трябва да дадеш поне още толкова за да го приведеш в нормален вид. За очиларките незнам какво да те посъветвам, ние имаме W210 E320 от 1996г. и колата не прави много проблеми обаче пък много ръжда избива, мисля че хубавите W210 са тези след фейслифта някъде след 2000г. Иначе CLK 208 не е лош избор, за тия пари би трябвало да намериш нещо от 1998г. в добро състояние.
#4
Публикувано 22 май 2009 - 18:18
имам 2 е-класи 124 300 д и 250 коя искаш
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#5
Публикувано 22 май 2009 - 18:56
Първо-честито за продажбата-в тия времена е някво чудо да продадеш кола
Ами аз няма да остана по назад от колегите-за тези пари-взимаш перфектната 124ка Е класа-някоя от 1995 -от последните слезли от конвейра-и пак ще те посъветвам -отиди и сам си я избери и внеси-според мен не е задължително да е купе,но гледай да има всиииичкиии еееекстри ..всмисъл-подгряване,надуване и ел седалки,климатроник,ASD,,,хубави джантета и малко километри-има такива коли и се намират-търсене му е майката-не бързай с покупките-доста колеги така се чудеха и тези които поизчакаха -направиха перфектния избор(Примерно Йонко)...и така-няма смисъл от по нова кола-124ката си е радостна кола ,а и според мен не си в класата "селски гъзар"за да се фалиш ,че имаш някво много ново (и пластмасово)возило-примерно ГоуФ 5
а ако говорим за по нов модел Мерцедес./..повече пари за ремонт(всички коли се чупят)...124ката...хем си я знаеш-хем е дуракоустоичив автомобил.....
ако все пак ти се качва на по висока класа-почвай да се бориш за някои W140.....около 97-99 година....чудна машинка си е
Поздрави
Ами аз няма да остана по назад от колегите-за тези пари-взимаш перфектната 124ка Е класа-някоя от 1995 -от последните слезли от конвейра-и пак ще те посъветвам -отиди и сам си я избери и внеси-според мен не е задължително да е купе,но гледай да има всиииичкиии еееекстри ..всмисъл-подгряване,надуване и ел седалки,климатроник,ASD,,,хубави джантета и малко километри-има такива коли и се намират-търсене му е майката-не бързай с покупките-доста колеги така се чудеха и тези които поизчакаха -направиха перфектния избор(Примерно Йонко)...и така-няма смисъл от по нова кола-124ката си е радостна кола ,а и според мен не си в класата "селски гъзар"за да се фалиш ,че имаш някво много ново (и пластмасово)возило-примерно ГоуФ 5
а ако говорим за по нов модел Мерцедес./..повече пари за ремонт(всички коли се чупят)...124ката...хем си я знаеш-хем е дуракоустоичив автомобил.....
ако все пак ти се качва на по висока класа-почвай да се бориш за някои W140.....около 97-99 година....чудна машинка си е
Поздрави
#6
Публикувано 22 май 2009 - 19:51
имам една черна 124 купе 95 година 2000 мотор.8500 джанти 18 - СД кларион 1400-500 лева е ново
#7
Публикувано 22 май 2009 - 21:35
Дани,днес те видях.Много газ даваш в задръстването около Билата на Младост.Че и свиркаш на хората даже
Бастунчик,що продаде хубавото купенце?Какво му беше та го махна?
140ка ще ти излезе не през носа,ами през задното отверсие.Тука има само гробници.Виж но top-а беше номер едно....като нова,ама си замина.
Някое CLK като на Илия ще ти е добре.Не го виждам да се оплаква от повреди и т.н. Пък и е гъзарско возило....
Бастунчик,що продаде хубавото купенце?Какво му беше та го махна?
140ка ще ти излезе не през носа,ами през задното отверсие.Тука има само гробници.Виж но top-а беше номер едно....като нова,ама си замина.
Някое CLK като на Илия ще ти е добре.Не го виждам да се оплаква от повреди и т.н. Пък и е гъзарско возило....
#8
Публикувано 22 май 2009 - 21:38
shotgun600 , не свирках аз обаче имаше некъв селяндур зад мен кадето нещо се изявяваше , иначе бързах че трябваше да карам гаджето на аерогарата.
#9
Публикувано 22 май 2009 - 21:41
Видях,че возиш някаква мадама.Бях на една кола пред теб.....
#10
Публикувано 23 май 2009 - 00:19
Koй къде е бил и къде е ходил негова си работа,
хубавото купенце го продадох поради ред причини, една от които представляваше 60 снимки на Алеко на зелен фон
Другата причина за продажба е, че и купенцето, като всяка една стара кола, си искаше своето- идваше "термина"
за смяна на някои неща, плачеше за четири гуми, също така и застраховките, прегледите и пр. изтичат до около месец-два- просто като теглих чертата за да ми е всичко ОК и документално и технически отлитаха едни над 1500лв- ми реших че няма смисъл и с кеф прибрах париците. Напоследък и двигателя със своите 122к.с. ми "умаля" нещо, единственото за което още ме е яд е смешно ниския разход в лева на 100км- около 10лв на 100км предимно градско, е малко ме е яд и за наистина пословичната здравинана 124-ките, но не го ли бях продал сега, може би никога нямаше да успея, поне не за тия пари(все пак е 92г). Мога да кажа, че купенцето ми остави много добри спомени и незабравими изживявания, но всяко начало си има и край.
А сега да ви питам Е250D или Е250TD- за 210 става въпрос. Предлагат ми (от познат, доверен човек) Е250/20V 115к.с. Авангард с кожа и всичките му шукарийки, та какво може да се очаква от този модел- разхода как е, динамика-върви ли, ремонти-цени, често срещани дефекти и на въпросния двигател и на 210-ките като цяло.
хубавото купенце го продадох поради ред причини, една от които представляваше 60 снимки на Алеко на зелен фон
Другата причина за продажба е, че и купенцето, като всяка една стара кола, си искаше своето- идваше "термина"
за смяна на някои неща, плачеше за четири гуми, също така и застраховките, прегледите и пр. изтичат до около месец-два- просто като теглих чертата за да ми е всичко ОК и документално и технически отлитаха едни над 1500лв- ми реших че няма смисъл и с кеф прибрах париците. Напоследък и двигателя със своите 122к.с. ми "умаля" нещо, единственото за което още ме е яд е смешно ниския разход в лева на 100км- около 10лв на 100км предимно градско, е малко ме е яд и за наистина пословичната здравинана 124-ките, но не го ли бях продал сега, може би никога нямаше да успея, поне не за тия пари(все пак е 92г). Мога да кажа, че купенцето ми остави много добри спомени и незабравими изживявания, но всяко начало си има и край.
А сега да ви питам Е250D или Е250TD- за 210 става въпрос. Предлагат ми (от познат, доверен човек) Е250/20V 115к.с. Авангард с кожа и всичките му шукарийки, та какво може да се очаква от този модел- разхода как е, динамика-върви ли, ремонти-цени, често срещани дефекти и на въпросния двигател и на 210-ките като цяло.
#11
Публикувано 23 май 2009 - 07:36
250 много здрав мотор незнам за дефекти които ги има при всички250 малко е бавна с турбо е по добре аз съм имал и беше самолет нищо осбено не се чупи на 210 ките пък каквото и да стане части имам така че ако ти харесва и цената е добра зимай
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#12
Публикувано 23 май 2009 - 08:28
Аз съм с 250 ама на 124... не е изтребител както ти казаха.. при нормално каране на мен ми дава между 8-8,5 градско
Разликата с 210.... ми проблемите по двигателя същите (еднакви мотори) , ама гнилоча има голям шанс да е в пъти-повече...
Разликата с 210.... ми проблемите по двигателя същите (еднакви мотори) , ама гнилоча има голям шанс да е в пъти-повече...
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#13
Публикувано 23 май 2009 - 09:18
Стига бе, къде точно гният тия 210-ки, да знам къде да гледам? Иначе за бавна-слизам от 124- 2.0/122к.с. на газ, което също не е изтребител, особено с включен климатик. Но пък за 17-годишен автомобил, беше в перфектно здраве и нямаше никакви ръжди.
#14
Публикувано 23 май 2009 - 09:59
Ами виждал съм ръжда при тях на мнооооого странни места
Кеф ти на вратите.. под калниците... багажник и прочее...
250Д определено ще ти е по-тромъвичък в началото.. ама пък после е доста по-добре от бензинките (лично мнение)
Кеф ти на вратите.. под калниците... багажник и прочее...
250Д определено ще ти е по-тромъвичък в началото.. ама пък после е доста по-добре от бензинките (лично мнение)
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#15
Публикувано 23 май 2009 - 15:25
Като "тотализирах" 124-ката, на която бях махнал катализатора(2.0/118к.с.), карах една 250D/16 клапана на 124 седан, в прилично състояние и не я купих. Бавна е, определено по-бавна от предишната ти кола.......Иначе за бавна-слизам от 124- 2.0/122к.с. на газ, което също не е изтребител, особено с включен климатик. Но пък за 17-годишен автомобил, беше в перфектно здраве и нямаше никакви ръжди.
Сега си карам лодката от 87-ма и се оглеждам за нещо трилъчево с повечко коне, пък да видим...
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни