Аз не виждам сериозен проблем да го карам на 3500-400 оборота все пак не го карам 2-3 -5 часа а го карам например 500-600 метра , само за моментната тръпка , може сигорно да се появи проблем когато карам например на 2ра на 3500-4000к оборота повече време и така постоянно , но едва ли (дано не се случва) за 500-600 метра ще стане някаква сериозна авария , мене ме притеснява че не е бензинов мотора , а е дизелов (чист) и да не му правят проблем неравномерните обороти , изведнъж до 4к оборота и спирачки и падат на 1500-2000 само тогава да не стане нещо иначе количката си варви прилично за годините и за дизела
Не е проблем ,че си го покарал малко по така,но е желателно да не я мъчиш,те за това са и сложили огроничител на оборотите.Трактор карал ли си?Ако искаш да си караш количката по дълго не я мъчи и ползвай не спирачка ,а двойно амбриране за да свалиш на по малка предавка.То за това е дизел и Мерцедес-ако си забелязал можеш и на втора предавка да потеглиш и на 5 в града можеш да я караш.По инерция никога не пускам,я си преставете ,че откажат спирачките изведнъж и си на свободна(има хора даже гасят и мотора-икономия).Старите дизели се карат тешкарската,а новите педала до дупка-за да не дадеш възможност на някой боклук от бг нафтата да ти запуши дюзата,че са фини отворите(шегувам се).Карай полекичка за да стигнеш до където си тръгнал и да се радваш на живота,а и да не утепеш някого.