Проект "TORNADO"или монтиране на "V8 5000" във W124-230CE
Започната от Lorinser, 03 апр 2009 - 01:44:48
222 мнения по тази тема
#1
Публикувано 03 април 2009 - 01:44
и така момчета почнах го...
а за които незнаят за какво става въпрос--мерака ми е да си имам 124, ДВУВРАТКА с V8. По простата причина, че никога, никъде не е правено заводски V8 на 2-врата 124ка. ДОРИ и от AMG, Carlsson, Lorinser, BRABUS и които и да е други тунинг майстери.
ДОРИ не намерих инфо и в нета, някой да е слагал М117 на каквато и да е 124ка, особено пък 2-врата.
Tа всичко започна с ровене в MOBILE.DE (аз взимам коли САМО от Германия) за качествена основа. Колата естествено си я избирах по мои изисквания, които никак не са малко, но за мой късмет , СЕ-то го открих съвсем случайно в автокъща само след 5 дни ровене и обикаляне. Бях решил 100% да е от собственик, но го намерих при търгаш. излелзе в завидно добро състояние
и след 2- 3 погледа на специялните слаби места--вече бях убеден че е перфектна, без ръжда и т.н. проверихме и километрите в TUV, всичко излезе ОК.
Е имаше няколко дребни нещица, нооо и цената и беше добра...
това са снимките по които я харесах.
естествено първо мина през външен тунинг. скоро и джанти.
накупих техниката и...
и ето същинската част. започнах с вадене на мотора. старият беше 230Е и само 136 коня. Доста добре вървеше, нооо...
и ето го Терминаторът:
..................V8 5000................ свален от 500SEC, пълен инжекцион K-Jetronik. АЛУМИНИЕВ БЛОК, алуминиеви глави, алуминиеви скорости, АБЕ ВСИЧКО му е алуминиево, дори и капаците за клапаните, всмук. колекторите, инжекциона... Супер конструкторски Hi-Tech, който и дори и сега е трудно постижим от конкурентите. . Произведен 1985та
направих някои ремонтчета по него, че имаше тук там омасляване, НО без отваряне и сваляне на главите.
Тук правя пробно вкарване--да видим как ще седи и т.н...
...и се оказа МНОООГО голям.. едвам влезе едвам се събира и моментално ми се изпари надеждата за 2 турбини....
а за които незнаят за какво става въпрос--мерака ми е да си имам 124, ДВУВРАТКА с V8. По простата причина, че никога, никъде не е правено заводски V8 на 2-врата 124ка. ДОРИ и от AMG, Carlsson, Lorinser, BRABUS и които и да е други тунинг майстери.
ДОРИ не намерих инфо и в нета, някой да е слагал М117 на каквато и да е 124ка, особено пък 2-врата.
Tа всичко започна с ровене в MOBILE.DE (аз взимам коли САМО от Германия) за качествена основа. Колата естествено си я избирах по мои изисквания, които никак не са малко, но за мой късмет , СЕ-то го открих съвсем случайно в автокъща само след 5 дни ровене и обикаляне. Бях решил 100% да е от собственик, но го намерих при търгаш. излелзе в завидно добро състояние
и след 2- 3 погледа на специялните слаби места--вече бях убеден че е перфектна, без ръжда и т.н. проверихме и километрите в TUV, всичко излезе ОК.
Е имаше няколко дребни нещица, нооо и цената и беше добра...
това са снимките по които я харесах.
естествено първо мина през външен тунинг. скоро и джанти.
накупих техниката и...
и ето същинската част. започнах с вадене на мотора. старият беше 230Е и само 136 коня. Доста добре вървеше, нооо...
и ето го Терминаторът:
..................V8 5000................ свален от 500SEC, пълен инжекцион K-Jetronik. АЛУМИНИЕВ БЛОК, алуминиеви глави, алуминиеви скорости, АБЕ ВСИЧКО му е алуминиево, дори и капаците за клапаните, всмук. колекторите, инжекциона... Супер конструкторски Hi-Tech, който и дори и сега е трудно постижим от конкурентите. . Произведен 1985та
направих някои ремонтчета по него, че имаше тук там омасляване, НО без отваряне и сваляне на главите.
Тук правя пробно вкарване--да видим как ще седи и т.н...
...и се оказа МНОООГО голям.. едвам влезе едвам се събира и моментално ми се изпари надеждата за 2 турбини....
#2
Публикувано 03 април 2009 - 01:45
вече е вътре...едвам се събра...
и така. до тук със снимките. следващите трябва да бъдат... по-натам...
в момента изработвам лапите, следват колекторите.
и така. до тук със снимките. следващите трябва да бъдат... по-натам...
в момента изработвам лапите, следват колекторите.
#3
Публикувано 03 април 2009 - 02:22
бояне, после ми обещаваш една фотосесия
#4
Публикувано 03 април 2009 - 06:33
М116 (M117)
Eвала за проекта
Eвала за проекта
#5
Публикувано 03 април 2009 - 07:22
Супер!
Невероятно е човек да осъществява мечтите си!
Поздравления, Бояне!
Стискам палци и чакам с нетърпение да видя изтребителя ти по улиците!
Невероятно е човек да осъществява мечтите си!
Поздравления, Бояне!
Стискам палци и чакам с нетърпение да видя изтребителя ти по улиците!
#6
Публикувано 03 април 2009 - 08:39
Много добро име на проекта, харесва ми .
Ама гледам че си има изпускателни колектори, какъв е проблема с тях - не се събират ли?
Ама гледам че си има изпускателни колектори, какъв е проблема с тях - не се събират ли?
#7
Публикувано 03 април 2009 - 08:52
Както винаги .. хвала Бояне !
Като си минал през външен тунинг що не си сложил един авангард а
Давай снимчоци по-често да се радваме и нии.. да не ти дойдем на гости да му се полюбуваме на живо
Като си минал през външен тунинг що не си сложил един авангард а
Давай снимчоци по-често да се радваме и нии.. да не ти дойдем на гости да му се полюбуваме на живо
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#8
Публикувано 03 април 2009 - 11:31
http://www.500ecstas...read.php?t=3918 там има снимки на подобен проект ...
Бояне чакаме... хиляди снимки да се радваме и ние
п.с. дали да не сложа V12 на моторетката
Бояне чакаме... хиляди снимки да се радваме и ние
п.с. дали да не сложа V12 на моторетката
#9
Публикувано 03 април 2009 - 11:52
Супер става Бояне, направо СТРАХОТЕН проект !!!
п.п старият мотор какво ще го правиш?
п.п старият мотор какво ще го правиш?
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#10
Публикувано 03 април 2009 - 14:35
Владо, за момента ще го запазя стария М102. поне за момента. после ще му мисля.
Хъмаре, как да сложа авангард?? докато докарам 3-4 бройки...и.. свършили и за мен пак няма. а клиента е преди мен...
а старите колектори въобще на пасват. и ще се правят нови.
Хъмаре, как да сложа авангард?? докато докарам 3-4 бройки...и.. свършили и за мен пак няма. а клиента е преди мен...
а старите колектори въобще на пасват. и ще се правят нови.
#11
Публикувано 03 април 2009 - 14:40
http://www.500ecstas...read.php?t=3918 там има снимки на подобен проект ...
Бояне чакаме... хиляди снимки да се радваме и ние
п.с. дали да не сложа V12 на моторетката
да, ама не е баш тъй. не е бай Иван, а е бай Пешо, и не е спечелил москвич, ами го прегази
всмисъл, това което слагат там е M119, а аз мятам М117
#12
Публикувано 03 април 2009 - 18:03
мерака ми е да си имам 124, ДВУВРАТКА с V8
те такова животно няма
наистина ще е уникален
дано всичко пасне добре
те такова животно няма
наистина ще е уникален
дано всичко пасне добре
#13
Публикувано 03 април 2009 - 18:14
с М119 щеше да е по-добре
PS: Само мотора ли ще сменяш или и вътре ще е правиш?
Нещо оптика AMG?
PS: Само мотора ли ще сменяш или и вътре ще е правиш?
Нещо оптика AMG?
#14
Публикувано 03 април 2009 - 18:42
Бояне, задължително после на задния капак да сложиш 200Е - за заблуда на противника
Die Mercedes-Benz S-Klasse, fruher vie heute - ein Auto der Superlative!
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Няма МЕРЦЕДЕС лош.
Бенца си е БЕНЦ велик. Има магия в тази марка - знай го това
#15
Публикувано 03 април 2009 - 18:55
неее даже 200Д
никакви оптики в повече за момента. това ми стига, + 1 авангардче отпред.
е и едни КЕСКИН 17 естествено.
целата е като се отвори капака, НИКОЙ по нищо да не може да установи че мотора е насаждан. искам всичко да аптека.
Гросе, М119 не сложих по много причини!
1во, М119 НЕ изкарва хубав звук. слушал съм много такива и нито един не ми хареса. М117 с performance гърнета--уникално. искам звукът на ZIL. ще ти пусна няколко клипчета от Youtube, да видиш за какво става въпрос
2ро--124 с М119 да ги ринеш с лопата. Покажи ми 1 с М117 ??
3то. М117 е по-здрав от 119. отделно няма проблем с изсъхващата и пукаща се ел. инсталация, а и на М117 е по-проста.
4то. М119 няма да се събере лесно.
никакви оптики в повече за момента. това ми стига, + 1 авангардче отпред.
е и едни КЕСКИН 17 естествено.
целата е като се отвори капака, НИКОЙ по нищо да не може да установи че мотора е насаждан. искам всичко да аптека.
Гросе, М119 не сложих по много причини!
1во, М119 НЕ изкарва хубав звук. слушал съм много такива и нито един не ми хареса. М117 с performance гърнета--уникално. искам звукът на ZIL. ще ти пусна няколко клипчета от Youtube, да видиш за какво става въпрос
2ро--124 с М119 да ги ринеш с лопата. Покажи ми 1 с М117 ??
3то. М117 е по-здрав от 119. отделно няма проблем с изсъхващата и пукаща се ел. инсталация, а и на М117 е по-проста.
4то. М119 няма да се събере лесно.
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни