Мнение за евентуална покупкаЕ250 Diesel 20V, 1994
Започната от Angeloff, 23 мар 2009 - 18:05:42
60 мнения по тази тема
#48
Публикувано 25 март 2009 - 21:17
Вентилирания 2,5 мотор също има решетка на калника!
#49
Публикувано 25 март 2009 - 22:36
Вентилирания 2,5 мотор също има решетка на калника!
естествено!
#50
Публикувано 26 март 2009 - 01:55
Колега Angeloff не се ядосвай,ще има и други коли,но ще си позволя един съвет да ти дам.Следващия път,като се появи такава кола и те грабне още на снимките,не си взимай фотоапарат за да я снимаш,а си сложи пари в джоба и след 2-3 часа ще се возиш ухилен до уши в нея.Дори след няколко дни да ти се развали настроението от някоя прикрита цигания от търговеца,ще си я оправиш - това е един обикновен автомобил ,не е ракета.За цената какво да ти кажа - нормална за нашия тотално изкривен пазар където всяка десета обява започва с думата УНИКАТ.Човек ще си каже,че всеки десети продава Maybach Excellero.Взимал съм преди 7-8 месеца такава от Италия на 1900 евра (естествено в пакет с още 20 коли),с кожа и автомат,това и е максималната цена там! Тази кола там никой не я иска,това е просто една стара кола с висок данък и скъпа застраховка,и ако не я вземем ние ще я нарежат като стой та гледай .
И още нещо - за да се навие някой търговец да мериш компресия на тази кола,или си му много симпатичен или е много закъсал.Повечето ще ти кажат "Не става" или "Вече е продадена",няма кой да се занимава за кола от 6-7 хил.лв
Ако си харесаш друг автомобил,пиши ми ще ти кажа какво да гледаш,какво може да е преправено и прикрито и вследствие на това километража колко е изкривен.Поздрави и успех.
И още нещо - за да се навие някой търговец да мериш компресия на тази кола,или си му много симпатичен или е много закъсал.Повечето ще ти кажат "Не става" или "Вече е продадена",няма кой да се занимава за кола от 6-7 хил.лв
Ако си харесаш друг автомобил,пиши ми ще ти кажа какво да гледаш,какво може да е преправено и прикрито и вследствие на това километража колко е изкривен.Поздрави и успех.
#51
Публикувано 26 март 2009 - 13:50
леко извън темата-преди 96 на 124 не е ли 95 коня 2,5д?и после на очиларката 2,5д става 113коня,и 300д става 136.
#52
Публикувано 26 март 2009 - 14:02
леко извън темата-преди 96 на 124 не е ли 95 коня 2,5д?и после на очиларката 2,5д става 113коня,и 300д става 136.
от средата на 93-та първо на 124-та започва да се монтира четириклапановия дизел(при 250Д-5 цилиндъра,20 клапана),който е 113к.с. ОМ 605 911.Този мотор после го слагат на очиларката и на Ц-та-ОМ605 912,като към някои мотори добавят и турбина.
#53
Публикувано 26 март 2009 - 14:42
Колега Angeloff не се ядосвай,ще има и други коли,но ще си позволя един съвет да ти дам.Следващия път,като се появи такава кола и те грабне още на снимките,не си взимай фотоапарат за да я снимаш,а си сложи пари в джоба и след 2-3 часа ще се возиш ухилен до уши в нея.Дори след няколко дни да ти се развали настроението от някоя прикрита цигания от търговеца,ще си я оправиш - това е един обикновен автомобил ,не е ракета.За цената какво да ти кажа - нормална за нашия тотално изкривен пазар където всяка десета обява започва с думата УНИКАТ.Човек ще си каже,че всеки десети продава Maybach Excellero.Взимал съм преди 7-8 месеца такава от Италия на 1900 евра (естествено в пакет с още 20 коли),с кожа и автомат,това и е максималната цена там! Тази кола там никой не я иска,това е просто една стара кола с висок данък и скъпа застраховка,и ако не я вземем ние ще я нарежат като стой та гледай .
И още нещо - за да се навие някой търговец да мериш компресия на тази кола,или си му много симпатичен или е много закъсал.Повечето ще ти кажат "Не става" или "Вече е продадена",няма кой да се занимава за кола от 6-7 хил.лв
Ако си харесаш друг автомобил,пиши ми ще ти кажа какво да гледаш,какво може да е преправено и прикрито и вследствие на това километража колко е изкривен.Поздрави и успех.
1 молба към теб е- като намерш още такива коли в Италия - в подобно състояние и километри и така нататъка но наистина да е така- на 1900 цена - обади ми се веданга - без да си мърдаш пръста аз ще доида на място и ще купя 10 броя коли на 2500евро за броика -демек без да ги караш в Бг ще изкараш по 600 евро на кола.
За разлика от Италия дет тая кола там е стара и никои не я иска - в Немско ако колата е с такива параметри -като ти платя 2500 после за 2- 3 дена ще ги разпродам в немско за 3500 без проблемно.
И наистина за да се навие някой търговец да мериш компресия на кола - трябва търговеца да е почтен и да е сигурен че тва дет продава не е боклук и тои не е замазал положението.Повечето ще ти кажат "Не става" или "Вече е продадена" щото кат иде в някои сервиз колата почват да лъскат много измами.
И последно изречение -следващия път кат пишеш такива писания колега -един друг колега mbenz е открил един топик - митове и легени - не помня точно заглавието -пиши там подобни изказвания-по прилягат за там.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#54
Публикувано 26 март 2009 - 17:37
Аз не знам каква е тази работа с цените и това, че читава 124 нямало за под еди колко си пари, ама точно преди час бях на един оглед на кола, която случайно видях. Беше оставен телефон, обадих се на момчето и той дойде до 10 мин. По данните от талона-124 Е класа, 2000 кубика, 136 коня, на 300 000 км. пробег, интериор почти без забележки, внесена от Италия /по данни на мочето преди 2 г. почти/, с метанова уредба - по данни на момчето около 30 000 карана така, с изрязан катализатор, външно със съвсем малко ръждички тук там по краищата на вратите и калниците, с цена доста под 6000 лв. Дали е читава не знам, може би при майстор нещата ще лъснат, ама очевидно хората не бяха търгаши и си имат пари. Причините поради които мисля така няма да споменавам.
Та въпроса ми е, може да е рядко, ама изпадат и такива коли.
Та въпроса ми е, може да е рядко, ама изпадат и такива коли.
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#55
Публикувано 26 март 2009 - 18:59
Dydo -ти на тая кола читава 124 ли казваш.....
а и неумесно е сравнението в тоя случаи - 3л дизел с 2 л бензин ,на 200 000 км с 300 000км ,едната е без ръжди уж ,другата има и т.н
И съответно съвет ще си позволя- вдигни си мерника- въобще на гледаи такива баркуди (колкото и да ти е харесала тая кола е на 300 000 а за 111 мотор е много ) ,пуснах1 търсене в немско в 1 саит дет повечето обяви са от персони и излезе това
Ihre Suche nach: Mercedes-Benz E 200, Erstzulassung von 01/1992 bis 12/1996, Preis bis ? 2.500,- 1 - 11 von 11 Fahrzeugen
почват от 750 евро и само 3 коли от тия 11 са на 290 000 има и на по 180 000.
а и неумесно е сравнението в тоя случаи - 3л дизел с 2 л бензин ,на 200 000 км с 300 000км ,едната е без ръжди уж ,другата има и т.н
И съответно съвет ще си позволя- вдигни си мерника- въобще на гледаи такива баркуди (колкото и да ти е харесала тая кола е на 300 000 а за 111 мотор е много ) ,пуснах1 търсене в немско в 1 саит дет повечето обяви са от персони и излезе това
Ihre Suche nach: Mercedes-Benz E 200, Erstzulassung von 01/1992 bis 12/1996, Preis bis ? 2.500,- 1 - 11 von 11 Fahrzeugen
почват от 750 евро и само 3 коли от тия 11 са на 290 000 има и на по 180 000.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#56
Публикувано 26 март 2009 - 19:05
Понякога наистина излизат читави коли за малко пари, но те отлитат много бързо.
Ще ви дам един пример - един мой приятел вкарваше от време на време коли от Италия. Та беше намерил едно Ауди А6, от тези дето са фейслифт на 100-цата. Та това Ауди беше от последните години на производство, 2.5 тди с 6 скорости, куатро и т.н., и беше в отлично състояние и супер евтина. Човека пусна обявата в мобиле.бг пред мен. Точно 5 минути след като я пусна, се обади клиент, който дойде и я купи след 2 часа.
Ще ви дам един пример - един мой приятел вкарваше от време на време коли от Италия. Та беше намерил едно Ауди А6, от тези дето са фейслифт на 100-цата. Та това Ауди беше от последните години на производство, 2.5 тди с 6 скорости, куатро и т.н., и беше в отлично състояние и супер евтина. Човека пусна обявата в мобиле.бг пред мен. Точно 5 минути след като я пусна, се обади клиент, който дойде и я купи след 2 часа.
I love the sound of V8 in the morning...
#57
Публикувано 26 март 2009 - 22:08
[quote name='brpi' date='26th March 2009 - 14:42' post='160496']
1 молба към теб е- като намерш още такива коли в Италия - в подобно състояние и километри и така нататъка но наистина да е така- на 1900 цена - обади ми се веданга - без да си мърдаш пръста аз ще доида на място и ще купя 10 броя коли на 2500евро за броика -демек без да ги караш в Бг ще изкараш по 600 евро на кола.
За разлика от Италия дет тая кола там е стара и никои не я иска - в Немско ако колата е с такива параметри -като ти платя 2500 после за 2- 3 дена ще ги разпродам в немско за 3500 без проблемно.
Няма да ти се обадя колега,поради две причини:
1. Почти е невъзможно да се намерят 124-ки в нормално състояние,всичко е разглобено по моргите или докарано тук.
2. Тези 600 евра които благосклонно ми предлагаш,не ме греят.Колата я продадох за 8000лв за 1 ден,можеш да сметнеш разликата.Пазарът тук го позволява,има много заблудени хора (подклаждани от такива като теб) готови да платят такива суми за 124-ка.
Не си мисли,че си открил топлата вода,от 2 години продавам коли от Италия на автокъща в Мюнхен.Даже пратих една Астра G на ход от София за Мюнхен и след месец случайно я срещнах на КАТ - София ,чакаше за регистрация.Собственика сигурно е бил много доволен,че си е взел читав автомобил от Германия,какво като е с 1000 eur по-скъп.
Може и в ЛЕГЕНИ да пиша както ме съветваш,може и в легенди,все ми е тая.Опитай обаче да навиеш някой почтен селяндур на Горубляне (или у Дупница,оти там са най-еФтини)да мериш компресия на кола за 5000лв. и ще ти се иска да не си го заговарял.
Колеги -призовавам към спазване на правилата и добрият тон във форума
Благодаря предварително!
1 молба към теб е- като намерш още такива коли в Италия - в подобно състояние и километри и така нататъка но наистина да е така- на 1900 цена - обади ми се веданга - без да си мърдаш пръста аз ще доида на място и ще купя 10 броя коли на 2500евро за броика -демек без да ги караш в Бг ще изкараш по 600 евро на кола.
За разлика от Италия дет тая кола там е стара и никои не я иска - в Немско ако колата е с такива параметри -като ти платя 2500 после за 2- 3 дена ще ги разпродам в немско за 3500 без проблемно.
Няма да ти се обадя колега,поради две причини:
1. Почти е невъзможно да се намерят 124-ки в нормално състояние,всичко е разглобено по моргите или докарано тук.
2. Тези 600 евра които благосклонно ми предлагаш,не ме греят.Колата я продадох за 8000лв за 1 ден,можеш да сметнеш разликата.Пазарът тук го позволява,има много заблудени хора (подклаждани от такива като теб) готови да платят такива суми за 124-ка.
Не си мисли,че си открил топлата вода,от 2 години продавам коли от Италия на автокъща в Мюнхен.Даже пратих една Астра G на ход от София за Мюнхен и след месец случайно я срещнах на КАТ - София ,чакаше за регистрация.Собственика сигурно е бил много доволен,че си е взел читав автомобил от Германия,какво като е с 1000 eur по-скъп.
Може и в ЛЕГЕНИ да пиша както ме съветваш,може и в легенди,все ми е тая.Опитай обаче да навиеш някой почтен селяндур на Горубляне (или у Дупница,оти там са най-еФтини)да мериш компресия на кола за 5000лв. и ще ти се иска да не си го заговарял.
Колеги -призовавам към спазване на правилата и добрият тон във форума
Благодаря предварително!
Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 28 март 2009 - 01:02
Правила
#58
Публикувано 27 март 2009 - 09:14
Колега cartrader - по предния пост ми е единствено с цел да напомня на такива като тебе поне да не пишат глупости в тоя форум но ти не си сванал иронията (надявам се да не си тънко обидчив )
В мнозинството си колегите имат нещо я главата си и писания като твоито в коментар 51 са наи малкото смешни.
Не се връзваи - нищо лично .
Успехи в търговията.
Колеги -призовавам към спазване на правилата и добрият тон във форума
Благодаря предварително!
В мнозинството си колегите имат нещо я главата си и писания като твоито в коментар 51 са наи малкото смешни.
Не се връзваи - нищо лично .
Успехи в търговията.
Колеги -призовавам към спазване на правилата и добрият тон във форума
Благодаря предварително!
Този пост е редактиран от SAMURAIJACK: 28 март 2009 - 01:02
Правила
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#59
Публикувано 27 март 2009 - 09:18
Dydo -ти на тая кола читава 124 ли казваш.....
а и неумесно е сравнението в тоя случаи - 3л дизел с 2 л бензин ,на 200 000 км с 300 000км ,едната е без ръжди уж ,другата има и т.н
И съответно съвет ще си позволя- вдигни си мерника- въобще на гледаи такива баркуди (колкото и да ти е харесала тая кола е на 300 000 а за 111 мотор е много ) ,пуснах1 търсене в немско в 1 саит дет повечето обяви са от персони и излезе това
Ihre Suche nach: Mercedes-Benz E 200, Erstzulassung von 01/1992 bis 12/1996, Preis bis ? 2.500,- 1 - 11 von 11 Fahrzeugen
почват от 750 евро и само 3 коли от тия 11 са на 290 000 има и на по 180 000.
Сигурно си прав, а и благодаря за инфото, щото току виж се бях метнал. Явно милион км. пробег не е нищо за МБ, но не и за тези мотори от 2000 куб. см.
От Витоша по-високо нема, от Искаро по-дълбоко нема и от Мерцедес по-убаво нема...............древна шопска мъдрост!
#60
Публикувано 27 март 2009 - 14:58
Като го гледам цвета на салона, много е запазен но и много ми наподобява на една 124ка Такси която един познат си беше вкарал от Германия. Много такива коли съм виждал по горубляне 124 ки вече почти май няма но очеларки е пълно даже една сребсиста бях гледал и като дигнеш капака вътре кремава А търговеца разправя че си е така заводски !!!!! Това май се хваща по ВИНА но е много гадна работа защото сменят всичко, и човек който не е много запознат лесно мойе да се преметне
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни