Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

4 matic


  • Please log in to reply
69 мнения по тази тема

#1 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 14 март 2009 - 14:30

Здравейте, притежавам Мерцедес 300 D turbo 4 matic 124.333 от три години когато го взех имаше проблем с 4 матика но се оказа от една протрита траба и от тогава нямах никакви проблеми колата просто беше супер, но вчера както си карах спрях на един светофар и я загасих за да си отклуча жабката, защото ми беше там панела за цд-то и пак запалих но лампата, на която пише 4 matic не загасна.
Не ми вият раздатки или деференциали нито тече масло, с тест лошчето пробвах загасва за момент после мига и пак си светва.
Питам от каде да го търся проблема мерси предварително.
  • 0

#2 House M.D.

House M.D.

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3301 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    1. Suzuki Sv650, '04
    silver

Публикувано 14 март 2009 - 15:18

Митак,
преместих ти темата тук ще се 1увства по-добре :icon_welldone:
  • 0
Застраховки Каско и ГО - Тук!

Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!

Публикувано изображение
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Публикувано изображение

#3 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 14 март 2009 - 16:24

Митак,
преместих ти темата тук ще се 1увства по-добре :icon_welldone:

ок надявам се някой да ме осъветва
  • 0

#4 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 14 март 2009 - 18:05

проблема ти в ел.управлението.
прочети грешката, брой миганията, ползвай търсачката във форума има инфо колко мигания за каква грешка отговарят. принципно инфото е за АСД, но ти провери пък после ше видим.

сигурно си за стоп машинка...
  • 0

#5 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 14 март 2009 - 19:40

проблема ти в ел.управлението.
прочети грешката, брой миганията, ползвай търсачката във форума има инфо колко мигания за каква грешка отговарят. принципно инфото е за АСД, но ти провери пък после ше видим.

сигурно си за стоп машинка...

Лампата мига 10 пъти и на 11-стия остава светната..........но с търсачката нещо не можах да се оправя не намерих колко мигания какво значат.
  • 0

#6 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 15 март 2009 - 19:52

Намерих кое какво значи но са само до 8 мигвания а за 10 нищо не пише
  • 0

#7 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 15 март 2009 - 23:49

Намерих кое какво значи но са само до 8 мигвания а за 10 нищо не пише



ами за 4матика има повече неща да се развалят.
тва е лошо че не е нищо, което да е общо с АСД
намирисва ми на датчик за положението на волана
почвай да търсиш в Гоогле
  • 0

#8 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 16 март 2009 - 17:12

ами за 4матика има повече неща да се развалят.
тва е лошо че не е нищо, което да е общо с АСД
намирисва ми на датчик за положението на волана
почвай да търсиш в Гоогле

Пич нищо не намерих или не знам как да го търся ако можеш помогни.
  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 март 2009 - 10:04

Пич нищо не намерих или не знам как да го търся ако можеш помогни.


Я виж тука

Броиш загасванията на лампата:

Код 10: Реле за зашита от пренапрежение, стоп машинка, клапан на диференциала отзад.

Стоп машинката каза че работи, релето ако не е в ред и АБС-а трябва да премигва, остава клапана.

Отдолу пише че кодовете се четат и трият на запален мотор.

Прикачени файлове


  • 0

#10 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 19 март 2009 - 14:19

Я виж тука

Броиш загасванията на лампата:

Код 10: Реле за зашита от пренапрежение, стоп машинка, клапан на диференциала отзад.

Стоп машинката каза че работи, релето ако не е в ред и АБС-а трябва да премигва, остава клапана.

Отдолу пише че кодовете се четат и трият на запален мотор.

Пич страшен си мисля, че ще ми помогне това което си дал но нещо не мога да открия релето и клапана но ще по-ровя още и ще видим.
  • 0

#11 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4619 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 19 март 2009 - 16:08

Пич страшен си мисля, че ще ми помогне това което си дал но нещо не мога да открия релето и клапана но ще по-ровя още и ще видим.


При теб не знам къде е релето за защита от пренапрежение - при бензиновите е зад акумулатора. Има един черен пластмасов капак - отваря се и там се крият управляващите модули на АБС, на Ке-Джетроника, релето на помпата, релето на климата, и това реле, което захранва модулите.

Обаче си мисля че ако е от него, и АБС няма да работи или ще ти присветва. Така че гледай за клапан някакъв отзад до дифа - не ми е ясно устройството на 4матика.

Може би се намира пред задна дясна гума, под някой капак.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  4_Matic.JPG   39,06K   47 Брой сваляния

  • 0

#12 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 20 март 2009 - 14:48

При теб не знам къде е релето за защита от пренапрежение - при бензиновите е зад акумулатора. Има един черен пластмасов капак - отваря се и там се крият управляващите модули на АБС, на Ке-Джетроника, релето на помпата, релето на климата, и това реле, което захранва модулите.

Обаче си мисля че ако е от него, и АБС няма да работи или ще ти присветва. Така че гледай за клапан някакъв отзад до дифа - не ми е ясно устройството на 4матика.

Може би се намира пред задна дясна гума, под някой капак.

Пич проверявам всичко подред има един колега със същия, и ще ги пробвам при него, но много ми помогна с схемата ............ ще кажа по късно какво съм направил
  • 0

#13 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 23 март 2009 - 21:38

Някой, ако знае дали стоп машинката когато дава проблем с 4 матика стоповете работят защото проверих релето проверих клапаните всичко си работи а миганията на лампата при тест са 10 а това означава, че релето за пре-напрежение, стоп машинката или клапана на деференцияла не работят, ако някой е на ясно да пише.
  • 0

#14 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 25 март 2009 - 21:13

Два дни чакам и май никой не е съпричастен затова, ще си пиша сам какво правя ако някой може да помогне нека се включи.
  • 0

#15 Gringo

Gringo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W124 300 D Turbo 4 matic
    Mercedes C124 E 200 с V8 M113

Публикувано 25 март 2009 - 21:16

SubSonic каза ......Мисля си че би трябвало да работят, освен ако съвсем не е сдала багажа машинката. Я провери релето, там зад акумулатора, трябва да е едно с бушон отгоре. Понякога дава дефект самото реле и не може да захрани модулите или им пуска напрежение под 12V.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни