Е тоя звяр спи зимен сън в гаража .............. Ямаха 750 кубика около 120 коня
това Фейзър ли е?
А доскоро се возих на това :
МОТОРИСТИ И МОТОРИима ли мотористи във форума
Започната от kleemann, 18 фев 2009 - 11:37:34
124 мнения по тази тема
#17
Публикувано 20 февруари 2009 - 12:53
Да не сме комшии, че това скутерче ми изглежда много познато. Къде живееш ?
Аз съм от Възраждане до Кауфланд , а скутера го продадох преди 2 години . Кажи ако го видиш някъде, издирвам го
А ямахата е FZX или Fazer има две имена модела според пазара
#18
Публикувано 20 февруари 2009 - 12:59
Аз имам две Симсомки.
Едната 50 кубика,другата 51.
Искам да си взема Дукати 600 Монстер.
Едната 50 кубика,другата 51.
Искам да си взема Дукати 600 Монстер.
W201 190 2.5Turbo disel avtomatik-- Продаден
#19
Публикувано 20 февруари 2009 - 13:11
пистарката е добра......
много коли по тези у-ци ,затова преминах пак на крос
аз имах ямахаTZR 250 двутактов чиста писта/беше ми любим/
Ама трябва да ти е корава главата за да караш писта със 299км/ч. по тениска,слънчеви очила,без каска,и къси гащи и по чехли
То си е лапешка работа де...
#20
Публикувано 20 февруари 2009 - 16:43
има ги и такива куковици,Ама трябва да ти е корава главата за да караш писта със 299км/ч. по тениска,слънчеви очила,без каска,и къси гащи и по чехли
То си е лапешка работа де...
ама като се замисля и си върна лентата назад и аз съм ги
правил некви такива/абати куковицата/.........
сега леко кросче без рискови ситуаций и така.......
#21
Публикувано 20 февруари 2009 - 18:40
какво го правиш симсона,питам защото на него се учи добре удобен е и по-лесно привикваш /на такова симсонче съм се учил и карал крос,само имаше подобрения от зад на шарнира и беше с един амортесор/
Ми държа си го в гаража на село и го изкарвам само лятото в големите жеги, иначе си е напълно сток зелен с51 с 3 скорости. Много е яка моторетката, имам я от 15 годишен и никога не бих я продал...
Като гледам наистина много хора почват да минават на ендуро/крос, а от ендуро на пистови - никой не минава
I love the sound of V8 in the morning...
#22
Публикувано 20 февруари 2009 - 18:54
Моита работа е такава че постоянно обикалям по адреси на клиенти и лятото движа предимно с Хонда Трансалп 650,доста по-бързо стигам отделно че самото каране си е кеф!
#23
Публикувано 20 февруари 2009 - 23:42
има ги и такива куковици,
ама като се замисля и си върна лентата назад и аз съм ги
правил некви такива/абати куковицата/.........
сега леко кросче без рискови ситуаций и така.......
Така си е.. за мене ставаше на въпрос за 299 почти гол... но вече и да ме караш няма да го направя... крос-а си е супер за тръпката.
#24
Публикувано 20 февруари 2009 - 23:48
Като гледам наистина много хора почват да минават на ендуро/крос, а от ендуро на пистови - никой не минава
Ами аз съм почнал от 10 годишен да карам симсон.и след това на кавазаки 250 (4Т) и лятото се качих на пистово сузуки 750 и хаябуза 1300 куб. и ямаха Р1 190hp... и тръпката е по голяма няма просто спор
#25
Публикувано 22 февруари 2009 - 17:14
Ехееее,
ето го и моя звер:
PEUGEOT ELYSEO 150 - 2005г.
Число и расположение цилиндров: 1
Число тактов: 4
Объем двигателя, куб. см: 150,30
Степень сжатия:
Система газораспределения: распределительный вал в головке цилиндра
Клапанов на цилиндр: 2
Система охлаждения: жидкостное охлаждение
Диаметр цилиндра, ход поршня, мм: 57х58,9
Мощность, кВт/об мин: 10,00/8500
Мощность, л.с./об мин: 13,60/8500
ХОДОВАЯ ЧАСТЬ
Тип подвески переднего колеса: телескопическая вилка
Тип подвески заднего колеса: маятниковая, рычагом служит блок двигатель-трансмиссия
Тип тормоза переднего колеса: дисковый
Тип тормоза заднего колеса: дисковый
РАЗМЕРЫ И МАССА
Длина, мм: 1900
Высота по седлу, мм: 825
Ширина, мм:
Колесная база, мм: 1370
Клиренс, мм:
Размер шин спереди: 120/70-12
Размер шин сзади: 130/70-12
Сухая масса, кг: 130,00
photo.jpg 20,01K 13 Брой сваляния снимката е примерна - скоро ще сложа оригиналЪ
ето го и моя звер:
PEUGEOT ELYSEO 150 - 2005г.
Число и расположение цилиндров: 1
Число тактов: 4
Объем двигателя, куб. см: 150,30
Степень сжатия:
Система газораспределения: распределительный вал в головке цилиндра
Клапанов на цилиндр: 2
Система охлаждения: жидкостное охлаждение
Диаметр цилиндра, ход поршня, мм: 57х58,9
Мощность, кВт/об мин: 10,00/8500
Мощность, л.с./об мин: 13,60/8500
ХОДОВАЯ ЧАСТЬ
Тип подвески переднего колеса: телескопическая вилка
Тип подвески заднего колеса: маятниковая, рычагом служит блок двигатель-трансмиссия
Тип тормоза переднего колеса: дисковый
Тип тормоза заднего колеса: дисковый
РАЗМЕРЫ И МАССА
Длина, мм: 1900
Высота по седлу, мм: 825
Ширина, мм:
Колесная база, мм: 1370
Клиренс, мм:
Размер шин спереди: 120/70-12
Размер шин сзади: 130/70-12
Сухая масса, кг: 130,00
photo.jpg 20,01K 13 Брой сваляния снимката е примерна - скоро ще сложа оригиналЪ
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#26
Публикувано 23 февруари 2009 - 10:59
Мдааа, тази мания...
Няма да разсъждавам излишно, ето го и моя мотоциклет:
YAMAHA XS750 - 2D Triple.
Произведен 1979г., модел 1976г. Малко данни - 74 к.с., трицилиндров, четиритактов, с кардан, предни и задни дискови спирачки. Технологично чудо за времето си, избират го за мотор на годината през 1977г.
Здравината му е пословична, на практика няма какво да се счупи. Мога да го сравня единствено с W123. Нямам никакви аргументи, за да го сменя - и на 30г. е достатъчно мощен, бърз, тежък и стабилен на пътя. Удоволствие!
Ето и малко повече инфо, ако някой го интересува тук
Нямам го на снимка, но ето един такъв от интернет:
Няма да разсъждавам излишно, ето го и моя мотоциклет:
YAMAHA XS750 - 2D Triple.
Произведен 1979г., модел 1976г. Малко данни - 74 к.с., трицилиндров, четиритактов, с кардан, предни и задни дискови спирачки. Технологично чудо за времето си, избират го за мотор на годината през 1977г.
Здравината му е пословична, на практика няма какво да се счупи. Мога да го сравня единствено с W123. Нямам никакви аргументи, за да го сменя - и на 30г. е достатъчно мощен, бърз, тежък и стабилен на пътя. Удоволствие!
Ето и малко повече инфо, ако някой го интересува тук
Нямам го на снимка, но ето един такъв от интернет:
Прикачени файлове
#27
Публикувано 23 февруари 2009 - 12:53
Ето ги и снимките:
IMAGE_00109.jpg 216,6K 21 Брой сваляния IMAGE_00122.jpg 225,89K 18 Брой сваляния[attachment=38
8:IMAGE_00112.jpg] IMAGE_00117.jpg 227,22K 15 Брой сваляния
IMAGE_00109.jpg 216,6K 21 Брой сваляния IMAGE_00122.jpg 225,89K 18 Брой сваляния[attachment=38
8:IMAGE_00112.jpg] IMAGE_00117.jpg 227,22K 15 Брой сваляния
Прикачени файлове
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#28
Публикувано 23 февруари 2009 - 13:21
не го ли вадиш извън асфалта?Моита работа е такава че постоянно обикалям по адреси на клиенти и лятото движа предимно с Хонда Трансалп 650,доста по-бързо стигам отделно че самото каране си е кеф!
Мдааа, тази мания...
Няма да разсъждавам излишно, ето го и моя мотоциклет:
добра машина......
YAMAHA XS750 - 2D Triple.
Произведен 1979г., модел 1976г. Малко данни - 74 к.с., трицилиндров, четиритактов, с кардан, предни и задни дискови спирачки. Технологично чудо за времето си, избират го за мотор на годината през 1977г.
Здравината му е пословична, на практика няма какво да се счупи. Мога да го сравня единствено с W123. Нямам никакви аргументи, за да го сменя - и на 30г. е достатъчно мощен, бърз, тежък и стабилен на пътя. Удоволствие!
ето това е мотоциклет със всяка изминала година става все по-скъп...
Ето и малко повече инфо, ако някой го интересува тук
Нямам го на снимка, но ето един такъв от интернет:
Круме за 13,6 кончета как се справя мотопедката..?Ето ги и снимките:
IMAGE_00109.jpg 216,6K 21 Брой сваляния IMAGE_00122.jpg 225,89K 18 Брой сваляния[attachment=38
8:IMAGE_00112.jpg] IMAGE_00117.jpg 227,22K 15 Брой сваляния
#29
Публикувано 23 февруари 2009 - 13:39
Незнам,не го ли вадиш извън асфалта?
Круме за 13,6 кончета как се справя мотопедката..?
онзи ден пристигна в насипно състояние и до сега я сглабях!
Като се поразтопят ледовете ще я изкарам - ма що не мибеш бре,
комшии сме
Застраховки Каско и ГО - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
Нашите мисли определят желанията ни, но само нашите действия показват това, което сме в действителност!
Отбор по футбол на Мерцедес - Бенц Клуб България - Тук!
#30
Публикувано 23 февруари 2009 - 14:02
а ма ти в офиса ли сглобяваш?Незнам,
онзи ден пристигна в насипно състояние и до сега я сглабях!
Като се поразтопят ледовете ще я изкарам - ма що не мибеш бре,
комшии сме
да де тя една малка моторетка ха ха...
шегувам се,
звънни като си в офиса и ми кажи след желязната врата на къде!!!
4 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 4 гости, 0 анонимни