
Въпрос за водоструйка
Started by top, 23 Jan 2009 - 19:17:57
98 replies to this topic
#61
Posted 08 February 2009 - 17:39
Сигурно е много скъпа изцяло металната.
Боша е от алуминий вътре.Само дюзата му е пластмасова.Лятото го ползвам по два пъти в седмицата за няколко часа и след 1 година сдава багажа.
Ако миеш от по близо от 30см,бъди сигурен,че лака ще се прецака.
Боша е от алуминий вътре.Само дюзата му е пластмасова.Лятото го ползвам по два пъти в седмицата за няколко часа и след 1 година сдава багажа.
Ако миеш от по близо от 30см,бъди сигурен,че лака ще се прецака.
#62
Posted 08 February 2009 - 18:00
На мойто Бошче и дюзите са металниСигурно е много скъпа изцяло металната.
Боша е от алуминий вътре.Само дюзата му е пластмасова.Лятото го ползвам по два пъти в седмицата за няколко часа и след 1 година сдава багажа.
Ако миеш от по близо от 30см,бъди сигурен,че лака ще се прецака.
Казвам дюзи на пластинките, през които минава водата, иначе главите им са пластмаса
Помпата е метална
Добре де тия по автомивките, как ги мият и от по-близко разтояние, хем при тях налягането е и по-високо
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#63
Posted 08 February 2009 - 19:05
Тия по автомивките са келеши,които не разбират нищо.
Знаеш ли колко надписи и табелки са ми хвърчали от такива пикльовци дето пръскат отблизо?!
Аз на мивка не ходя,точно поради тази причина.Вътре пък,блъскат по интериора с тия прахосмукачки и оставят надрано по пластмасата и махагона....
На стария ми Опел,лака беше заминал на няколко места заради ползването на услугите на автомивки.
Знаеш ли колко надписи и табелки са ми хвърчали от такива пикльовци дето пръскат отблизо?!
Аз на мивка не ходя,точно поради тази причина.Вътре пък,блъскат по интериора с тия прахосмукачки и оставят надрано по пластмасата и махагона....
На стария ми Опел,лака беше заминал на няколко места заради ползването на услугите на автомивки.
#64
Posted 08 February 2009 - 19:12
Тук си правТия по автомивките са келеши,които не разбират нищо.
Знаеш ли колко надписи и табелки са ми хвърчали от такива пикльовци дето пръскат отблизо?!
Аз на мивка не ходя,точно поради тази причина.Вътре пък,блъскат по интериора с тия прахосмукачки и оставят надрано по пластмасата и махагона....
На стария ми Опел,лака беше заминал на няколко места заради ползването на услугите на автомивки.
Така на OVEN му чукнаха радиото и има леко белегче
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#65
Posted 08 February 2009 - 20:48
Е това с надписите и лепенките не мога да се съглася съвсем.
Точно щото като ми дойде опела и целия беше облепен с шарени картинки - ходих на една автомивка и с пароструйка с гореща вода под налягане и няма падане. Така че ако нещо е паднало - било е афиф залепено, не е виновно налягането.
Аз моята я мия от около 3 до 5 сантиметка и я плакна от около 10 - 15 сантиметра.
Дори понякога, като има упорито петно, буквално допирам дюзата до ламарината (защото е с гумена шайба накрая), т.е. макс 1 см.
Освен това налягането на водата в тръбата е 120 бара, ама като излезе от дюзата, се пулверизира и не е чак толкова високо.
Съдя за това най-малкото от факта, че ако пръскам от повече от 20 сантиметра водата отлита във въздуха и нищо не пада върху колата, само някакви бризги. А за изплавяне и дума не може да става. Да не коментираме, че не се плакне с вода под налягане, а с маркуч. Именно защото той не пулверизира водата и тя се стича свободно надолу по колата.
И апропо, налягането в маркуча си е налягане, ако ще и 3 км. маркуч да сложиш, ако в него има вода, в момента в който пуснеш крана в единия край, в другия имаш същото налягане. Друг е въпросът, че ако прегънеш маркуча ще падне дебита му. А налягането не е свързано с дължината на маркуча, а със сечението му и то на изхода.
Точно щото като ми дойде опела и целия беше облепен с шарени картинки - ходих на една автомивка и с пароструйка с гореща вода под налягане и няма падане. Така че ако нещо е паднало - било е афиф залепено, не е виновно налягането.
Аз моята я мия от около 3 до 5 сантиметка и я плакна от около 10 - 15 сантиметра.
Дори понякога, като има упорито петно, буквално допирам дюзата до ламарината (защото е с гумена шайба накрая), т.е. макс 1 см.
Освен това налягането на водата в тръбата е 120 бара, ама като излезе от дюзата, се пулверизира и не е чак толкова високо.
Съдя за това най-малкото от факта, че ако пръскам от повече от 20 сантиметра водата отлита във въздуха и нищо не пада върху колата, само някакви бризги. А за изплавяне и дума не може да става. Да не коментираме, че не се плакне с вода под налягане, а с маркуч. Именно защото той не пулверизира водата и тя се стича свободно надолу по колата.
И апропо, налягането в маркуча си е налягане, ако ще и 3 км. маркуч да сложиш, ако в него има вода, в момента в който пуснеш крана в единия край, в другия имаш същото налягане. Друг е въпросът, че ако прегънеш маркуча ще падне дебита му. А налягането не е свързано с дължината на маркуча, а със сечението му и то на изхода.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#66
Posted 08 February 2009 - 23:56
Нямах предвид лепенки буквално,а пластмасови надписи.В къщи имам Мitsubishi Colt GLX,Calibra,S,знак на Шеворлет......всички тези подаръци са ми от автомивки.....
А това,което правиш с миенето от толкова близо е много грешно.Чист късмет е че лака ти е още на мястото си.Така си обелих лака на няколко коли,защото пръскам отблизо петното,вместо да го забърша с гъба и да ми е мирна душата....
Отделно из София на много малко места водоструйките работят нормално и силно.На повечето места са издухали и не пръскат със силата,която са имали преди време.
Иди на ОМВ на Горубляне,сега след като ги ремонтираха,и пръскай от 1см да видим какво ще стане..
А това,което правиш с миенето от толкова близо е много грешно.Чист късмет е че лака ти е още на мястото си.Така си обелих лака на няколко коли,защото пръскам отблизо петното,вместо да го забърша с гъба и да ми е мирна душата....
Отделно из София на много малко места водоструйките работят нормално и силно.На повечето места са издухали и не пръскат със силата,която са имали преди време.
Иди на ОМВ на Горубляне,сега след като ги ремонтираха,и пръскай от 1см да видим какво ще стане..
#67
Posted 09 February 2009 - 00:21
Сега ще ме караш да ползвам и ...гъбаНямах предвид лепенки буквално,а пластмасови надписи.В къщи имам Мitsubishi Colt GLX,Calibra,S,знак на Шеворлет......всички тези подаръци са ми от автомивки.....
А това,което правиш с миенето от толкова близо е много грешно.Чист късмет е че лака ти е още на мястото си.Така си обелих лака на няколко коли,защото пръскам отблизо петното,вместо да го забърша с гъба и да ми е мирна душата....
Отделно из София на много малко места водоструйките работят нормално и силно.На повечето места са издухали и не пръскат със силата,която са имали преди време.
Иди на ОМВ на Горубляне,сега след като ги ремонтираха,и пръскай от 1см да видим какво ще стане..
За какно я взех тая водоструйка тогава
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#68
Posted 09 February 2009 - 00:42
Е без гъба не може да се лъсне,както с гъба.Сори
Аз водоструйката главно за миене на плочника в двора я ползвам,защото е голям и с нея става адски бързо.
Колата по често си я мия с пистолет и гъба.
Водоструйката я ползвам,когато искам непретенциозно измиване,тоест не до огледален блясък.

Аз водоструйката главно за миене на плочника в двора я ползвам,защото е голям и с нея става адски бързо.
Колата по често си я мия с пистолет и гъба.
Водоструйката я ползвам,когато искам непретенциозно измиване,тоест не до огледален блясък.
#69
Posted 10 February 2009 - 18:56
Нещо темичката замре
Очаквах top да спобели опит за разтоянието от което пръска с пръскачката, а Пушката да сподели, как е минал ремонта на неговата играчка
Ма нищо не се споменава вече
Поздрави
Очаквах top да спобели опит за разтоянието от което пръска с пръскачката, а Пушката да сподели, как е минал ремонта на неговата играчка
Ма нищо не се споменава вече
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#70
Posted 10 February 2009 - 20:32
Нещо темичката замре
Очаквах top да спобели опит за разтоянието от което пръска с пръскачката, а Пушката да сподели, как е минал ремонта на неговата играчка
Ма нищо не се споменава вече
Поздрави
Пръскам от различно разстояние но най често като минавам колата отстрани държа струята на около 20см, при това разстояние се вижда как мръсотията пада. Днес пробвах силиконовата четка която купих от метро и с нея много лесно се подсушава колата, даже ако малко по топло времето мисля че няма да се налага друго освен четката за подсушаване. Общо взето системата на миене е следната: Първо изпръсквам колата и свалям цялата мръсотия, после я напръсквам с пяна и с гъбата почвам да я търкам в последователност: тавана --> преден и заден капак --> вратите в горната част --> вратите долу + лайсните и най накрая праговете и джантите, като доста често при всичките процедури изплаквам гъбата с течаща вода за да избегна максимално риска от драскотини.
#71
Posted 10 February 2009 - 20:46
Аз ли съм най-мързеливПръскам от различно разстояние но най често като минавам колата отстрани държа струята на около 20см, при това разстояние се вижда как мръсотията пада. Днес пробвах силиконовата четка която купих от метро и с нея много лесно се подсушава колата, даже ако малко по топло времето мисля че няма да се налага друго освен четката за подсушаване. Общо взето системата на миене е следната: Първо изпръсквам колата и свалям цялата мръсотия, после я напръсквам с пяна и с гъбата почвам да я търкам в последователност: тавана --> преден и заден капак --> вратите в горната част --> вратите долу + лайсните и най накрая праговете и джантите, като доста често при всичките процедури изплаквам гъбата с течаща вода за да избегна максимално риска от драскотини.
Пера с пръскачката и оставям да изсъхне
(вярно сега в лошото време, не се забелязва колко добре е измита, но лятото сигурно и аз ще прибягна до гъба и препарати тогава)
Щом казваш, че перото върши работа, ще прескоча до Метро да си купя и аз
Ядосва ме фактът, че оставят петънца върху колицата и лайстните на бронята, които без потъркване(лек контакт) не искат да излезат
Освен това при мен ( на виличката) водицата е леко твърда
Надявах се, че напълно безконтактно и светкавично ще мога да мия колите си, но май не става
Но
Опитите продължават

Пиши за някой по- лесно достъпен(да не обикалям цяла София или да го чакам от ...Австралия) и хубав шампуан за коли
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#72
Posted 10 February 2009 - 21:22
Аз ли съм най-мързелив
Пера с пръскачката и оставям да изсъхне
(вярно сега в лошото време, не се забелязва колко добре е измита, но лятото сигурно и аз ще прибягна до гъба и препарати тогава)
Щом казваш, че перото върши работа, ще прескоча до Метро да си купя и аз
Ядосва ме фактът, че оставят петънца върху колицата и лайстните на бронята, които без потъркване(лек контакт) не искат да излезат
Освен това при мен ( на виличката) водицата е леко твърда
Надявах се, че напълно безконтактно и светкавично ще мога да мия колите си, но май не става
Но
Опитите продължават![]()
Пиши за някой по- лесно достъпен(да не обикалям цяла София или да го чакам от ...Австралия) и хубав шампуан за коли
Поздрави
Има един слой мръсотия който се задържа по колата колкото и да се пръска и например като го изтъркаш с ръка или гъба се вижда разлика, мисля че безконтактното решава тоя проблем. Аз все още имам ентусиазъм да го правя всичко това с гъбата, но като цяло усещам как ще ми омръзне съвсем скоро и мисля да купя препарат за безконтактно миене, още не съм решил какъв и от къде защото по форумите няма много информация, има един сайт в който има доста неща, но е в Сливен и трябва да се поръчват продуктите с куриер, това е сайта: http://automaniasliv...it.bg/wash.html мисля че е интересен и може да си поръчам препарата "DAERG ALADIN / (ВЪНШНО БЕЗКОНТАКТНО МИЕНЕ + ПОЛИРАЩ ЕФЕКТ) (1:40-80 С ВОДА" - не можах да намеря цени и ще им пиша да ми кажат.
Намерил съм "устройство" с което ще пръскам по колата, ето това нещо:

Цената му е 92лв. с ДДС и е специално за автомивки, ще му сипя препарата за безконтактно и ще си го държа на разположение при водоструйката.
#73
Posted 10 February 2009 - 22:01
Добре де от къде я намери тая туба за препарат - нещо ме палиш и то доста
Тоя Аладин иска 80 градуса топла вода
На SONAX също не са лоши продуктите. Спомням си, че нещо ползвах от тях и останах доволен
Аз съм фен да пробвам
Това ми хареса - зареждаш тубата и си седи при пръскачката
Като ти потрябва, къпеш, плакнеш и хайде по пътищата
(колко лесно го казах)
Поздрави
Тоя Аладин иска 80 градуса топла вода
На SONAX също не са лоши продуктите. Спомням си, че нещо ползвах от тях и останах доволен
Аз съм фен да пробвам
Това ми хареса - зареждаш тубата и си седи при пръскачката
Като ти потрябва, къпеш, плакнеш и хайде по пътищата

(колко лесно го казах)
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#74
Posted 10 February 2009 - 23:22
Добре де от къде я намери тая туба за препарат - нещо ме палиш и то доста
Тоя Аладин иска 80 градуса топла вода
На SONAX също не са лоши продуктите. Спомням си, че нещо ползвах от тях и останах доволен
Аз съм фен да пробвам
Това ми хареса - зареждаш тубата и си седи при пръскачката
Като ти потрябва, къпеш, плакнеш и хайде по пътищата![]()
(колко лесно го казах)
Поздрави
Мисля за туба с препарат защото вграденото пръскане на препарат от водоструйката не е добро при моята. Ето от ТОЗИ сайт я видях. Това и аз го четох че трябват 80 градуса, кофти е защото няма как да постигна такава температура, но може и при по ниска да мие, на други препарати за безконтактно миене не пише каква температура трябва.
#75
Posted 10 February 2009 - 23:54
Ахаха,баща ми си пръска лозето с такава пръскалка.охоххо.....
Е сега като е студено и аз само изпръсквам без да търкам с гъба.Лятото задължително с гъба и после обиране на капките с перото,защото и при мен водата е доста варовита и като засъхне става такова бяло петно, че сякаш някой се е изхрачил на колата и е засъхнало.
Относно проблема на водоструйката ми:Като я разглобих останових,че едната четка е тотално изхабена,а другата е доста здрава.Помислих си че трябва да ида до сервиза на Бош за нови четки.Да ама се оказа че тарикатите не продават само четки,а целия ротор,който струва почти колкото водоструйката.
Там единия от майстолите се оказа разбран и безплатно ми даде две четки от друг ротор,който има друг проблем.Бяха като нови.Сложех ги и след 5 минути,звука на водоструйката се промени и изведнъж пламна!
Хвърлих я!
Сега ще чакам да излезе нещо добро на промоция и приказката продължава....
Е сега като е студено и аз само изпръсквам без да търкам с гъба.Лятото задължително с гъба и после обиране на капките с перото,защото и при мен водата е доста варовита и като засъхне става такова бяло петно, че сякаш някой се е изхрачил на колата и е засъхнало.
Относно проблема на водоструйката ми:Като я разглобих останових,че едната четка е тотално изхабена,а другата е доста здрава.Помислих си че трябва да ида до сервиза на Бош за нови четки.Да ама се оказа че тарикатите не продават само четки,а целия ротор,който струва почти колкото водоструйката.
Там единия от майстолите се оказа разбран и безплатно ми даде две четки от друг ротор,който има друг проблем.Бяха като нови.Сложех ги и след 5 минути,звука на водоструйката се промени и изведнъж пламна!
Хвърлих я!
Сега ще чакам да излезе нещо добро на промоция и приказката продължава....
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users