След 80 км тресе много. W140
Започната от RRR, 13 дек 2008 - 21:13:41
61 мнения по тази тема
#46
Публикувано 24 май 2009 - 00:00
Продължава да ги има леките вибраций по волана на място, иначе вече всичко съм сменил - носачи горни и долни, шарнири, накрайници, хебели..всичко. Сеге съвсем леко тресе при около 80-90 и после като чели изчезва. Не съм сигурен дали вече не е от баланса. Чувал съм че гумите като седят дълго в почивка и после се монтират и балансират след около 300 км може да се нуждаят от второ балансиране защото се намествали по колата и баланса може да не е точен. Сега ще направя вторибаланс и ако не се оправи вече ще я паля
W140 300 TD 98г.
#47
Публикувано 01 юни 2009 - 18:10
колко км си минал след последния баланс?
И при мен имаше тресене но след една две разходки по БГ и вече не тресе (един приятел се кълне че му тресяла много в ръцете след което нацелил някаква злобна дупка и спряло да му тресе (тва е - не си давайте колите!))...... верно е че вече не тресе де... само от каране, пари за предница още не ми се дават
И при мен имаше тресене но след една две разходки по БГ и вече не тресе (един приятел се кълне че му тресяла много в ръцете след което нацелил някаква злобна дупка и спряло да му тресе (тва е - не си давайте колите!))...... верно е че вече не тресе де... само от каране, пари за предница още не ми се дават
#48
Публикувано 02 юни 2009 - 17:44
Преди два дни изкривих джантите, лявата по тежко, дясната малко по леко се размина. Сега ще трябва да ги изправям. Вече си тресе мноооогоооо яко. Един гумаджия каза че по-добре било да се изправят ръчно не с машина, друг ме съветва да е с машина, ако някой е препатил да каже от личен опит кое е по добре. Ей писна ми от шибани бг пътища
W140 300 TD 98г.
#49
Публикувано 07 юни 2009 - 00:08
едната бях изкривил злобно (предна дясна - все тя се криви мамицата й)
на машината оня ме викна - да знаеш че ще се спраска - викам давай, нямам с какво да се прибера (нямам резервна)..... баааааааам и се сцепи..... ако си с оригиналните "бъбречета" изправянето е много вероятно да ги скъса.... аз лично само машинно съм виждал, не съм сигурен че бих поверил на човек с чук тази деликатна работа...... ако я огъне повече отколкото трябва... майка плаче...
но ако е наистина много огъната по-добре лекинко с чук може да излезе без да се скъса... ако се скъса - заварка и тва е - джантицата си е напълно изправна (вече почти 3хил км)
на машината оня ме викна - да знаеш че ще се спраска - викам давай, нямам с какво да се прибера (нямам резервна)..... баааааааам и се сцепи..... ако си с оригиналните "бъбречета" изправянето е много вероятно да ги скъса.... аз лично само машинно съм виждал, не съм сигурен че бих поверил на човек с чук тази деликатна работа...... ако я огъне повече отколкото трябва... майка плаче...
но ако е наистина много огъната по-добре лекинко с чук може да излезе без да се скъса... ако се скъса - заварка и тва е - джантицата си е напълно изправна (вече почти 3хил км)
#50
Публикувано 08 юни 2009 - 16:10
Ами аз карам с едни джанти 18 ки брабус, от Германия си ги взех. И направо ме боли като знам как някой ще млати с чука, ужааааас, но каквото такова
W140 300 TD 98г.
#51
Публикувано 11 юни 2009 - 14:27
Абе,четох в американския форум на Мерцедес,че много хора го имат този проблем.Всичко им е перфектно - баланси ,налягане и т.н.
Прочетох,че това тресене при тази скорост се получава,ако тегловния индекс на гумите ти е по-нисък от този,който трябва да е.
Пича от форума каза,че след като е сложил гуми с тегловен индекс над 103,всичко се е оправило.
Даже споменават,че за нископрофилни гуми,трябва да е над 107 индекса.Аз не съм виждал с толкова голям индекс,но този човек казва ,че сега всичко е ОК.
Доста хора ремат от това тресене при тази скорост,включително и аз,но при мен се поражда от това,че колата се вади на седмица по 1 път и гумите се деформират.КАто мина 30км и всичко се оправя.
Имаше доста обяснения,но не ми се занимаваше да чета всичко.
Ето темата.
http://www.benzworld...n-me-shake.html
Прочетох,че това тресене при тази скорост се получава,ако тегловния индекс на гумите ти е по-нисък от този,който трябва да е.
Пича от форума каза,че след като е сложил гуми с тегловен индекс над 103,всичко се е оправило.
Даже споменават,че за нископрофилни гуми,трябва да е над 107 индекса.Аз не съм виждал с толкова голям индекс,но този човек казва ,че сега всичко е ОК.
Доста хора ремат от това тресене при тази скорост,включително и аз,но при мен се поражда от това,че колата се вади на седмица по 1 път и гумите се деформират.КАто мина 30км и всичко се оправя.
Имаше доста обяснения,но не ми се занимаваше да чета всичко.
Ето темата.
http://www.benzworld...n-me-shake.html
#52
Публикувано 13 юни 2009 - 22:04
Вече съм пред самоубийство.
След като смених, де що имаше по предницата, днес си купих нови гуми. 4бр. Изправих джантите монтирах и на машината за балансвсичко заспа Викам си, супер вече всичко ще е ок и най накрая ще карам с наслада по "хубавите бг магистрали" Обаче.....ле леееееееееееееее УЖАААААССССССССССС.Между 80 и 90 -95 не винаги пак си тресе.Егати и колата ПОБЪРКВАМЕ. Мисля си вече, че докато сменя всичките неща по предницата се е разбило нещо по кормилната уредба или онзи амортесьор дето обира вибрациите (въпреки че и него го гледаха майсторите и бил ОК) или нещосъвсем друго. Кой ли майстор не я гледа всеки казва смени , тампони, носачи, кормилни болтове - Е ВСИЧКО СМЕНИХ, ГУМИТЕ НОВИ, ДЖАНТИТЕ ИЗПРАВЕНИ. МАМКА МУ. Междудр у гото, като я запаля и на място има леки вибрации по волана много леки,дали точно товамежду 80-90 не се усилва. Тампони на двигател и на скорости съм сменил. Какъв е този фантом с това тресене е..ба ли му м...та. МЪКАААААА
След като смених, де що имаше по предницата, днес си купих нови гуми. 4бр. Изправих джантите монтирах и на машината за балансвсичко заспа Викам си, супер вече всичко ще е ок и най накрая ще карам с наслада по "хубавите бг магистрали" Обаче.....ле леееееееееееееее УЖАААААССССССССССС.Между 80 и 90 -95 не винаги пак си тресе.Егати и колата ПОБЪРКВАМЕ. Мисля си вече, че докато сменя всичките неща по предницата се е разбило нещо по кормилната уредба или онзи амортесьор дето обира вибрациите (въпреки че и него го гледаха майсторите и бил ОК) или нещосъвсем друго. Кой ли майстор не я гледа всеки казва смени , тампони, носачи, кормилни болтове - Е ВСИЧКО СМЕНИХ, ГУМИТЕ НОВИ, ДЖАНТИТЕ ИЗПРАВЕНИ. МАМКА МУ. Междудр у гото, като я запаля и на място има леки вибрации по волана много леки,дали точно товамежду 80-90 не се усилва. Тампони на двигател и на скорости съм сменил. Какъв е този фантом с това тресене е..ба ли му м...та. МЪКАААААА
W140 300 TD 98г.
#53
Публикувано 13 юни 2009 - 23:16
Айде и ти имаш лично.
.
#54
Публикувано 17 юни 2009 - 23:34
Ейййййййййййй.............няма управия с тази кола. Как с изрядна предница бие не знам. Но не успявам и на читав майстор да я закарам, да го повозя, той да я покара и да каже е това е проблема. ОТЧАЯХ СЕ ВЕЧЕ 6 МЕСЕЦА ХОДЕНЕ ПО МЪКИТЕ
W140 300 TD 98г.
#55
Публикувано 18 юни 2009 - 01:27
Провери си личните
.
#56
Публикувано 18 юни 2009 - 09:21
Аз залагам на проблем в секторна кутия при 80-90км в час ,при положение че всичко ти е ок по тампони и окачване.Смени и нея и ще се оправи.А това за тресенето на място незнам дали му влияе.При тези големи гуми и джанти нормално е всяка малка вибрация да се усеща.Вече съм пред самоубийство.
След като смених, де що имаше по предницата, днес си купих нови гуми. 4бр. Изправих джантите монтирах и на машината за балансвсичко заспа Викам си, супер вече всичко ще е ок и най накрая ще карам с наслада по "хубавите бг магистрали" Обаче.....ле леееееееееееееее УЖАААААССССССССССС.Между 80 и 90 -95 не винаги пак си тресе.Егати и колата ПОБЪРКВАМЕ. Мисля си вече, че докато сменя всичките неща по предницата се е разбило нещо по кормилната уредба или онзи амортесьор дето обира вибрациите (въпреки че и него го гледаха майсторите и бил ОК) или нещосъвсем друго. Кой ли майстор не я гледа всеки казва смени , тампони, носачи, кормилни болтове - Е ВСИЧКО СМЕНИХ, ГУМИТЕ НОВИ, ДЖАНТИТЕ ИЗПРАВЕНИ. МАМКА МУ. Междудр у гото, като я запаля и на място има леки вибрации по волана много леки,дали точно товамежду 80-90 не се усилва. Тампони на двигател и на скорости съм сменил. Какъв е този фантом с това тресене е..ба ли му м...та. МЪКАААААА
#57
Публикувано 18 юни 2009 - 11:28
Коя е тази секторна котия, към кормилната уредба ли е това. Майстора ми е добър, ама държа да му покажа къде да гледа.
W140 300 TD 98г.
#58
Публикувано 21 юни 2009 - 19:54
Ако проблема ми е от секторната кутия, ремонтира ли се или се купува нова. Вече си мисля че е от нея, защото след като всичко друго съм сменил, явно трябва да е от това. Нова кутия май е бая скъпа. Един майстор, който мисля че не е много добър ми спомена че секторната кутия не се ремонтирала (затягала или нещо си ) защото после можела да се строши. Така ли е това ?
W140 300 TD 98г.
#59
Публикувано 23 юни 2009 - 22:34
Моля препоръчайте ми майстор, щото мисля да я взривя тази кола
W140 300 TD 98г.
#60
Публикувано 26 юни 2009 - 12:42
Айде ново 20 с тази колица. Сега ту тресе между 80-90, ту спира. Но за сметка на това започна с тресенето на 60км. Айде в кофата..
W140 300 TD 98г.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни