
След 80 км тресе много. W140
Започната от RRR, 13 дек 2008 - 21:13:41
61 мнения по тази тема
#16
Публикувано 26 декември 2008 - 18:50
Някои му викат и магаре но вьпроса беше за тампоните му.
#17
Публикувано 27 декември 2008 - 03:46

.
#18
Публикувано 27 декември 2008 - 17:13
Здравейте и ЧЕСТИТА КОЛЕДА,
Още не съм решил проблема, но по празниците съвсем никакво време не ми остана. Колата си тресе аз си карам и така. Разбира се опитвам се да не вдигам над 80 -90 за да не ми тресе, но то и в зимни усковия градско по добре да не се кара с такава скорост.
Видях доста сте писали след празниците ги почвам едно по едно да ги гледам, някой беше писал за тампони на мотора - сложих чисто нови, заедно с този на скоростите.
Много ме изнервя тази цялата работа направо се побърквам, но явно такъв ми бил късмета сега.
Чудя се като краен вариант да отида ли в Балканстар да хвърлят едно око, ама знам ли......
Хайде лека вечер на всички и приятно изкарване на новата година.
Успех
Още не съм решил проблема, но по празниците съвсем никакво време не ми остана. Колата си тресе аз си карам и така. Разбира се опитвам се да не вдигам над 80 -90 за да не ми тресе, но то и в зимни усковия градско по добре да не се кара с такава скорост.
Видях доста сте писали след празниците ги почвам едно по едно да ги гледам, някой беше писал за тампони на мотора - сложих чисто нови, заедно с този на скоростите.
Много ме изнервя тази цялата работа направо се побърквам, но явно такъв ми бил късмета сега.
Чудя се като краен вариант да отида ли в Балканстар да хвърлят едно око, ама знам ли......
Хайде лека вечер на всички и приятно изкарване на новата година.
Успех
W140 300 TD 98г.
#19
Публикувано 27 декември 2008 - 19:52
.
#20
Публикувано 06 януари 2009 - 15:44
И така какво излезе. ЕДНО ГОЛЯМО НИЩО.
Проверих едно амортисьорче което обирало вибрациите - не е то. Проверих втулките на носачите като нови - не са те. Ще я взривя тази кола няй накрая мама и
Проверих едно амортисьорче което обирало вибрациите - не е то. Проверих втулките на носачите като нови - не са те. Ще я взривя тази кола няй накрая мама и
W140 300 TD 98г.
#21
Публикувано 06 януари 2009 - 16:04
Като запалиш колата колко луфт имаш на волана?
.
#22
Публикувано 08 януари 2009 - 11:42
Нямам никакъв луфт, ама грам. Съмнявам се във втулките че като се проверят в сервиз изглеждат здрави но после като стъпи тежката машина и дават ядове.
Проверих обаче цената и леко се стреснах, има ремонтен комплект за долните носачи само тампони, обаче за горните не се продават само тампоните а заедно с носачите и 420лв е бройката. А долните за двата е 228 лв комплекта. Става тежко...
Проверих обаче цената и леко се стреснах, има ремонтен комплект за долните носачи само тампони, обаче за горните не се продават само тампоните а заедно с носачите и 420лв е бройката. А долните за двата е 228 лв комплекта. Става тежко...
W140 300 TD 98г.
#23
Публикувано 09 януари 2009 - 16:37
Прав си,така си е,цените на долните втулки не са проблем,проблема е,че ги смазва за нула време ако попаднеш на кофти партида.Оригиналните ги смазва на 50 000 мили тук еле ако си с малко по-широчки гуми.Гпрните са цели и са майка си и баща си.
Работата е много сьщо,едно езбиване с пневматики,едно набиване на другите,реглаж след това..................мани.Гледам продават полиретан долни комплекти,те са по-добри от оригиналната гума и не ги скапва маслото ако имаш теч на масло.
Втулките ако ги напьне сьс щангата механика и не мрьднат значи са си ОК.Те се цепят в горната си част и ясно се вижда кога са зле като го подпре и леко вдигне щангата.Моите на едната бяха като майски розички,смяна с оригинал и колицата стьпва като в паници.Другата преди 3 дни пак беше на канала - всичко здраво по нея,но и всичко сменяно преди аз да и скоча,само я чакам да смаже втулките на долния и минава на полиретан па кво ще да става.Нея я чакат и валяци тия дни та по тая причина няма да сложа оригинал втулки.
Работата е много сьщо,едно езбиване с пневматики,едно набиване на другите,реглаж след това..................мани.Гледам продават полиретан долни комплекти,те са по-добри от оригиналната гума и не ги скапва маслото ако имаш теч на масло.
Втулките ако ги напьне сьс щангата механика и не мрьднат значи са си ОК.Те се цепят в горната си част и ясно се вижда кога са зле като го подпре и леко вдигне щангата.Моите на едната бяха като майски розички,смяна с оригинал и колицата стьпва като в паници.Другата преди 3 дни пак беше на канала - всичко здраво по нея,но и всичко сменяно преди аз да и скоча,само я чакам да смаже втулките на долния и минава на полиретан па кво ще да става.Нея я чакат и валяци тия дни та по тая причина няма да сложа оригинал втулки.
.
#24
Публикувано 09 януари 2009 - 17:42
Значи да разбирам че не бих могъл да сменя само тампоните на горните носачи а ще трябва с носачите...мъкааа.... Това би ли могло да довежда вибрации в волана на място и тресене след определена скорост. Мисълта ми е, ако ги сменя всичките и после се окаже че не е от тях ще ми стане лошо.
Какви са тези от полиретан които могат да ги заместят и има ли ги в БГ ?
Какви са тези от полиретан които могат да ги заместят и има ли ги в БГ ?
W140 300 TD 98г.
#25
Публикувано 09 януари 2009 - 18:14
Значи да разбирам че не бих могъл да сменя само тампоните на горните носачи а ще трябва с носачите...мъкааа.... Това би ли могло да довежда вибрации в волана на място и тресене след определена скорост. Мисълта ми е, ако ги сменя всичките и после се окаже че не е от тях ще ми стане лошо.
Какви са тези от полиретан които могат да ги заместят и има ли ги в БГ ?
Горните са цялото рамо,олните се сменят втулките само,комплект идват предни/задни.За смяна са когато си МНОГО СИГУРЕН,че са за смяна.Ако са здрави стои като камьк,щанга и 65 килограмово гьзе и няма да мрьдне ако е здраво.
Линк за тампоните,пласмаса и няма кьсане.
http://www.energysuspension.com/
В БГ не ги знам кьде ги има,рови из ОФФРОУД форума,те са им спецове на тия,в гората вдигната джипка скапва оригинала за нула време.
За сьжаление не продават спец. Мерцедес,НО продават сьс сьщите размери та проблема не е голям - трябва да знаеш размерите на твоите и си ти.
.
#26
Публикувано 09 януари 2009 - 18:25
Хм,хм...тъмна работа се оказва,май проблема?
Дали колата не е имала удар отпред,който да е отремонтиран надве-натри?На твое място и измивам мотора и под него(доколкото е възможно),качвам я на крик и оглеждам внимателно за поддал носач,ботуш,държач на хидравликата...?
Да не забравиш да пишеш какъв е бил проблемът,ей!
Дали колата не е имала удар отпред,който да е отремонтиран надве-натри?На твое място и измивам мотора и под него(доколкото е възможно),качвам я на крик и оглеждам внимателно за поддал носач,ботуш,държач на хидравликата...?
Да не забравиш да пишеш какъв е бил проблемът,ей!


#27
Публикувано 09 януари 2009 - 19:04
Я си взриви ...гумаджиите, па после сменявай туй-онуйИ така какво излезе. ЕДНО ГОЛЯМО НИЩО.
Проверих едно амортисьорче което обирало вибрациите - не е то. Проверих втулките на носачите като нови - не са те. Ще я взривя тази кола няй накрая мама и
Поздрваи


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#28
Публикувано 10 януари 2009 - 11:57
абе колеги, не четете ли?
ЧОВЕКА Е ПИСАЛ "вибрации на място"
кво общо имат тампони на носачите? дори при движение да е от тях, ПЪРВО трябва да се оправи проблема с тресенето на място, защото е по-лесно да изчистим първо логичното
RRR, не видях НИКЪДЕ да си писъл точен модел и ДВИГАТЕЛ?
явно е че вибрацията намясто идва от мотора! вече се досещам какъв е проблема, НО ми пиши точния модел на мотора! автоматик? ръчка?
ЧОВЕКА Е ПИСАЛ "вибрации на място"
кво общо имат тампони на носачите? дори при движение да е от тях, ПЪРВО трябва да се оправи проблема с тресенето на място, защото е по-лесно да изчистим първо логичното
RRR, не видях НИКЪДЕ да си писъл точен модел и ДВИГАТЕЛ?
явно е че вибрацията намясто идва от мотора! вече се досещам какъв е проблема, НО ми пиши точния модел на мотора! автоматик? ръчка?
#29
Публикувано 10 януари 2009 - 14:44
Ако мотора работи нормално имайте в предвид че има тампони ментета по 60лв в еврото и така темата ще си вьрви непрекьснато.
#30
Публикувано 10 януари 2009 - 18:42
Модела е S300 TD от 98 година, автоматик.
Още не съм решил да сменям нищо, защото първо трябва да изчистя вибрациите на място откъдето съм почти сигурен че идва проблем. Най вероятно като се засили скоростта и затова се и усилват вибрациите. Вече се чудя къде да ходя да го намерят тозипроблем, че не издържам да я карам в това състояние.
Още не съм решил да сменям нищо, защото първо трябва да изчистя вибрациите на място откъдето съм почти сигурен че идва проблем. Най вероятно като се засили скоростта и затова се и усилват вибрациите. Вече се чудя къде да ходя да го намерят тозипроблем, че не издържам да я карам в това състояние.
W140 300 TD 98г.
5 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 5 гости, 0 анонимни