Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

След 80 км тресе много. W140


  • Please log in to reply
61 мнения по тази тема

#31 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 10 януари 2009 - 19:05

с този автоматик изчерпахме доста от вероятностите. разкажи кога и как се появиха вибрациите! или са откакто си я купил?

1. това за тампоните менте е много вярно! сигурен ли си в това което монтира?
2.на коляновия вал отпред има демпфер, против вибрации. най-малкото провери, докато се върти коляновия вал, дали шайбата играе.
3. колата има ли мощност? ряз? ако някой от цилиндрите неработи (примерно пикаеща или запушена дюза, слаба компресия и т.н...) ще се получава тресене. и няма да има заводска мощност.
4. центровката на ГНП. в "БОШ супердизел" са добри в тая част. трябва да проверят и количеството нафта, впръскано във всеки цилиндър.

чекни горното и продължаваме с вероятностите.

има хиляди вариянти за дисбалансиран мотор. като например, ако е правен основен ремонт и някой пишман майстор е обърнал някое бутало... или има набита риза на някой цилиндър.

разкажи, на топъл, на студен мотор, кога са най-слаби, кога най-силни? тоя проблем няма да е лек без да описваш на дълго и широко
  • 0

#32 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 10 януари 2009 - 19:08

Същото танкарче имам, но такива проблеми съм нямал(за сега)
Ако Лоринсер или Боса не ти помогнат, изчакай и LYNX, той им знае и кътните зъбета на тия корабчета(и не само на тях де), и дано успее да ти помогне
Дано

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#33 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 10 януари 2009 - 19:19

Боса по дизелите е спьнат.

На място да тресе е кофтак и от там се трьгва.Заебаваш и гуми и тампони и всичко,това го писахме вече преди седмица.

Равно да работи,равно да ускорява мотора,като го хванеш да не се мандахерца / смях,но си имаше тема преди 20 дни след смяна на тампони на мотора /,да няма вьздух по системата...............Като си сигурен в това и пак тресе минаваме на окачване и врьтки.

Ако на място не се усеща почти нищо / дизел е все пак / тогава го мислим окачването.




Пример ти давам - баланс на гумите на едната кола,баланс на другата,реглажи и на двете,нови амортесьори от готинките и на двете,нови дискове спирачни и на двете,нови успокоителни амортесьорчета и на двете,нови тампони на носачи на едната,другата ги проверявам през месец и не са мрьднали,....................и едната си притриса,а другата СПИ.

Тресе ми на ход ма като казвам тресе значи слагам прьста на геврека сьс скорост около 120 и лееееееки вибрира.Понеже не остана какво да се сменя,а мразя да ми тресе ще я трае още седмица и гумите на едната ги прехвьрлям на другата и да видим тогава кон боб яде ли.
Ако тресе я мятам на нов глас ма вече тогава и темичка ше си пусна,че няма какво да сменям вече.
Ако не тресе и заебавам гумите как са си и скачам на нови гуми с джанти,че тва да тресе няма да го бьде.









Та номера е да работи мотора ти без да има проблем по него.Номера е да си сигурен,че тампоните са му наред.Ако не е сменяно маслото в торка на скоростите си го точи и сменяй цялото масло на скоростите.После караш и пак гледаме кое и какво тресе.

Знам те,че си мераклия и филтри са сменени,но пак си прегледай и това.За отпушване на дюзи ползвам СИИФОУМ,СТАРБРАЙД,МОЛИ,ТЕХТРОН...............ма това вече ако установиш,че дюзи за склекнали.




На място тресе,е те там е ключа за палатката.Пак - и гуми да няма пак тресе.Отстрани го това и после тампони/мампони и гнусотии.Проблема може да е комбо,може да имаш кекнали втулки на бара,да имаш кора под мотора и да не си го видял това.................майка му и прасе.
  • 0
.

#34 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 10 януари 2009 - 19:30

Как започна да тресе тази кола бе пич
Нещо забелязал си си преди това, пипал ли си нещо и т.н.
Опиши на пичовете малко предистория на това нещо, та да се хванат за нещо и от някъде

Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#35 RRR

RRR

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 124 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 10 януари 2009 - 20:46

Като я купувах от Германия така си тресеше, от там ме убеждавах че е от гумите че нямат баланс. Така стана че се замотах в бг карах друга кола и много не можах да и обърна внимание. Стана зима купих нови зимни гуми и реших че с баланс и новите гумета всичко ще е ок. Мотора на студено и на топло работи нормално. Няма тресене. взех три нови тампона за двиг. и скорости от Германия от Мерцедес (не вярвам да са менте) Ускорява си супер за годините и конете. Като работи на място гледам оборитите съвсем нормално си седят на около 650-700. Не притриса, не бучи, съвсем си е супер. Този демпфер не съм го гледал. На хидравликата няма луфт. Волана след 80км бяга на ляво на дясно и така с оборот от около 1см, което учестява.
  • 0
W140 300 TD 98г.

#36 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 11 януари 2009 - 01:06

Остави в движение какво прави,кажи на место какви са и признаците,че пак ще я почнем от начало тая тема.
  • 0
.

#37 merdjamin

merdjamin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    w210 e200 1998 w211 220cdi 2004

Публикувано 11 януари 2009 - 08:38

Казваш като се засили скороста...Ами виж карданния вал.Виждал сьм и заварван.
  • 0

#38 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 11 януари 2009 - 12:41

. Мотора на студено и на топло работи нормално. Няма тресене. взех три нови тампона за двиг. и скорости от Германия от Мерцедес (не вярвам да са менте) Ускорява си супер за годините и конете. Като работи на място гледам оборитите съвсем нормално си седят на около 650-700. Не притриса, не бучи, съвсем си е супер.


е нали досега казваше, че на место вибрирала?

Ако тази лека вибрация на волана на място се усилва ...


Още не съм решил да сменям нищо, защото първо трябва да изчистя вибрациите на място откъдето съм почти сигурен че идва проблем.


  • 0

#39 RRR

RRR

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 124 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 15 януари 2009 - 21:32

Нека да внеса малко повече яснота, какво съм сменял и какво не.

Още като купих колата си вибрираше волана на място без газ и т.н. Като подам газ на място след окло 850 - 900 оборота се изчиства вибрирането на волана.

След първи оглед от майстора -по негово препоръчване каза че има нужда да се сменят тампоните на двигателя и тампона на скоростите, защото са започнали да изтичат, другото било в добро техн. състояние.

След тази смянареших да оправя и вибрациите по волана и тресенето в движение

Казах си като сменя зимни с летни и баланс и всичко ще е ок....обаче смених гумите със зимни при това нови и ги балансирах естествено и пак тресе.

След 80км скорост, волана започва да се тресе на ляво надясно все едно нямам баланс. Първоначално си помислих че е точно това и като я купувах не обърнах достатъчно внимание, а трябваше.
Като разбирам че не е било от гумите решавам да поправя и тресенето и все още търся проблема. Един майстор ми каза че някакво стабилизиращо амортисьорче може да е, което дори и като се повреди не се омаслява. Нямам много свободно време все късно се прибирам и не успявам да я закар при някой който наистина ще успее да разреши този отвратителен проблем.
Моля препоръчайте някой
  • 0
W140 300 TD 98г.

#40 LEDENATA

LEDENATA

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Автомобил:
    W140 S500 1994

Публикувано 18 май 2009 - 20:30

Нека да внеса малко повече яснота, какво съм сменял и какво не.

Още като купих колата си вибрираше волана на място без газ и т.н. Като подам газ на място след окло 850 - 900 оборота се изчиства вибрирането на волана.

След първи оглед от майстора -по негово препоръчване каза че има нужда да се сменят тампоните на двигателя и тампона на скоростите, защото са започнали да изтичат, другото било в добро техн. състояние.

След тази смянареших да оправя и вибрациите по волана и тресенето в движение

Казах си като сменя зимни с летни и баланс и всичко ще е ок....обаче смених гумите със зимни при това нови и ги балансирах естествено и пак тресе.

След 80км скорост, волана започва да се тресе на ляво надясно все едно нямам баланс. Първоначално си помислих че е точно това и като я купувах не обърнах достатъчно внимание, а трябваше.
Като разбирам че не е било от гумите решавам да поправя и тресенето и все още търся проблема. Един майстор ми каза че някакво стабилизиращо амортисьорче може да е, което дори и като се повреди не се омаслява. Нямам много свободно време все късно се прибирам и не успявам да я закар при някой който наистина ще успее да разреши този отвратителен проблем.
Моля препоръчайте някой


Стара темичка, но ми стана интересно .
Нещо само за насока, при по голяма скорост волана трябва да се надърви, нещо в този ред на мисли ... .
Друго, ако е от тампони, паркирай колата при по голям наклон(страничен), първо на ляво, после на дясно и тогава сравнявай и разсъждавай, ако има разлика .
  • 0

#41 Emo

Emo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 150 Мнения:
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    W202 250 Turbodiesel '99
    W201 2.0 Diesel '87

Публикувано 19 май 2009 - 07:37

Нека да внеса малко повече яснота, какво съм сменял и какво не.

Още като купих колата си вибрираше волана на място без газ и т.н. Като подам газ на място след окло 850 - 900 оборота се изчиства вибрирането на волана.

А мотора "крякаше-тракаше" ли? Щото при кофти гориво и разпръсквачи +1 тампон на мотора фира при мен това ставаше и усещах лека вибрация във волана на място

След първи оглед от майстора -по негово препоръчване каза че има нужда да се сменят тампоните на двигателя и тампона на скоростите, защото са започнали да изтичат, другото било в добро техн. състояние.

След тази смянареших да оправя и вибрациите по волана и тресенето в движение

Казах си като сменя зимни с летни и баланс и всичко ще е ок....обаче смених гумите със зимни при това нови и ги балансирах естествено и пак тресе.

След 80км скорост, волана започва да се тресе на ляво надясно все едно нямам баланс. Първоначално си помислих че е точно това и като я купувах не обърнах достатъчно внимание, а трябваше.
Като разбирам че не е било от гумите решавам да поправя и тресенето и все още търся проблема. Един майстор ми каза че някакво стабилизиращо амортисьорче може да е, което дори и като се повреди не се омаслява. Нямам много свободно време все късно се прибирам и не успявам да я закар при някой който наистина ще успее да разреши този отвратителен проблем.
Моля препоръчайте някой


Това с амортесъора на хебела ли беше при мен създава на моменти леко биене при ниска скорост, но гумите са ми последен сезон и малко помръдват.
Това с биенето ми се е случвало на бус със деформирана предна гума (скъсан тел) и клатеше рейката ляво-дясно и разбита ябълковидна връзка. Та рейката и накрайниците как са?
Не съм експерт и само споделям идеи. Успех


  • 0

#42 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Публикувано 19 май 2009 - 10:38

Хебел, рейка хещо не ми се връзва тука ! :dontknow:
  • 0

#43 Emo

Emo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 150 Мнения:
  • Град:Кюстендил
  • Автомобил:
    W202 250 Turbodiesel '99
    W201 2.0 Diesel '87

Публикувано 19 май 2009 - 11:50

Хебел, рейка хещо не ми се връзва тука ! :dontknow:


Остават гумите и джантите, които "уж" са добре и проверени.
  • 0

#44 Мишо

Мишо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2421 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    W210-E200

Публикувано 19 май 2009 - 12:00

Гледам,че никой не е предложил гуменото каре на кардана?!?!?Аз го сменях-над 100км имаше вибрация,която се увеличаваше със скороста-пробвай като си я засилил да я отпуснеш на неутрална,и ако се увеличи вибрацията е карето,освен това има балансьор зад карето,който като се разпарчальоса допълнително дебалансира карданния вал,масовата практика е при смяна на карето този балансьор да се свали...Четох ,че и на място имаш вибрации,което изключва карето като вариант,но може пък да има два отделни проблема.
  • 0
Публикувано изображение
Проконтролирай деструктивността на стремежите си..да помислим заедно над крайността....и да отворим по бира....живеем заедно, умираме сами, нали?

#45 mradulov

mradulov

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 3721 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    S203 220CDI Автоматик 2005г.

Публикувано 19 май 2009 - 12:26

Виждал съм МЛ с оплаквания от вибрации в кормилито при скорост от 100 кмч/ч. След баланси и прочие се оказа шарнир на носача за смяна, доста лопаше, но всичко друго си беше в ред по окачването. Явно шарнира е бил дефектен.
  • 0
Mercedes-Benz - Unlike any other!




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни