Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Да поговорим за проблемите по колата ми след диагностиката в БСНа W220 S500L


  • Please log in to reply
153 мнения по тази тема

#121 misterj

misterj

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 828 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 декември 2008 - 00:10

Мистър Джей,

Извинявай ама Теб никой не те пита,....дали,..или!
Сори!


С уважението ми към теб мога само да кажа - написах - да се отдели, защото аз не виждам смисъл да се продължава тази тема.
Можеш и без сори - голям човек съм -ще го понеса....
  • 0

#122 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2824 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 декември 2008 - 00:22

Честно ли???До някьде ДА,но до някьде само.И там нямаше кой да слуша и си мамата положението,дано и тук не стане така.

Абе аз ти говоря за личните съобщения бре .
  • 0

#123 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 декември 2008 - 00:27

Абе аз ти говоря за личните съобщения бре .



Е аз нито у тоя нито в ония можех да ги чета като модератор.Идея нямам,а и честно да ти кажа малко ме интересува кой какво чете.За моралната страна на вьпроса е друго.

И май нещо чата е зациклил..............от има/няма 2 месеца
  • 0
.

#124 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 декември 2008 - 22:08

So Be It!


:beer:
  • 0
.

#125 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 декември 2008 - 22:15

Весели празници,....на Всички!
  • 0

#126 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 01 април 2019 - 21:24

Здравейте! Изчетох всичко подобно на моя проблем,но все още не намирам решение... Та да ви представя моя екземпляр: Ес клас В220 320 бензин (М112) 99г. От доста време ми се струва,че колата работи с една идея повече вибрация от останалите 320ки,все си мисля,че се вманиячавам,докато не започнах все по често да забелязвам грешката Р0173 (бедна смес в лява глава при празен ход).Да спомена,че колата е газифицирана с АГУ Агис... Та такам:Борбата започна със смяна на свещи (сложих НЖК) - Нищо,Дебитомер - Пиербург,пак нищо.Едната сонда също смених и пак без промяна... 
Междувременно смених верига понеже имах износени плъзгачи и доста неприятен шум (не мисля,че има общо но все пак да спомена). Взех колата и с новите свещи,дебитомер и верига,работеше дори по зле от преди,като вибрации и динамика,после правих някакви адаптации,сумати пари по стар диагностици,та горе долу нормализирах нещата и колата заработи почти идеално с изключение на леко вибриращия мотор.Смених и всички видове тампони по него - резултата бе минимален,абе направо пак нищо. Спрях да се вглеждам в това,понеже мислех,че съм направил всичко необходимо тази кола да бачка ок,докато скоро реших да изчистя дросела - ичистихме го,падна бая боклук и бях доволен.
Наскоро обаче,направих една гонка с един приятел със същия мотор и при натоварване към и след 5к оборота (преди превключване на кик),колата забива чек и забива Р0300,Р0304,Р0306. На всяко сритване и максимално натоварване се оказа,че цъфтя с чек,при нормално градско каране единтствено има Р0173,за която вече споменах.От тук вече тръгнах да търся и аз не знам какво.... Първо въртяхме бубини и свещи на въпросните цилиндри- отново гаси тях,след това пробвах и с друг дебитомер - отново тях. Понякога ги гаси заедно,понякога поотделно,но набляга на 6ти. Бях на 4ма със стар диагнозис и нищо,всеки дига ръце и чувам мнения от вакуум,до клапани все толкова несигурни,колкото и предните,
На пръв поглед мотора работи добре,без шумове,звукове и пушек за нещо притеснително,но просто не знам защо гаси точно тези цилиндри и то на лявата глава. На живи данни всичко е ок,до момента в който цилиндъра оффва,Само на газ установихме разлика в смесите и натоварването на 2те глави,но на бензин мине ли - се нормализира.
Моля,някой ако е имал подобен проблем или го е решавал,нека помогне,че ми писна с това ходене по мъките и чудене какво става. Ще бъда благодарен ако ме насочите,не знам вече към кой да се обърна...

Ако я кроткам,няма никога да изгаси цилиндър,но сритам ли я грубо,веднага ги забива,гася,паля и е ок... Проблема се проявява и на газ и на бензин,като понякога само ги забива а не гаси цилиндрите,което е още по учудващо. Колата е БЕЗ КАТАЛИЗАТОРИ,така я взех,но по странното е,че не светят постоянно ами и те светеха само при голямо натоварване.Сега грешките за катализатор не излизат толкова често,за сметка на мисфайърите. Решил съм да направя всичко възможно да реша проблема,обичам колата си,вложих много в нея и се надявам да ми помогнете,Благодаря ви! :( 


  • 0

#127 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 02 април 2019 - 07:46

Записвам се в темата.

Аз съм със същият мотор на CLK W208, без газ и доста сходен проблем.

Също така играят оборотите леко на презен ход. Само на празен ход.

При настъпване, като прескочи 5к оборота се получаваше същото.

Гася, паля и е ОК.

Наскоро смених дебитомер и за няколко дни тестове с агресивно каране ми се стори, че съм решил проблема.

Преди няколко дни обаче го направи веднъж при съвсем нормално, градско шофиране.

Изглежда дебитомерът не е решил проблема, или поне не изцяло. С новият определено се държи по-устойчиво.


  • 0

879897.png


#128 Marukian

Marukian

    Член на УС на МБКБ

  • Управителен съвет
  • 609 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W126 - 260SE 1989
    S210 - E320T 4MATIC 2001
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 април 2019 - 08:10

Въпрос и към двамата, тези проблеми само на газ ли се наблюдават? Ако се кара колата на бензин, трябва да е най малко 100км, за да се изчистят бензиновите дюзи от нагарите на газта, за да има що годе нормално горене и работа на мотора.

Аз имах същите проблеми, със същия мотор, като колегата Росонеро94. Смених свещи, кабели, една бобина, почнах тампони, щях да сменям верига... докато не отидох при читав газаджия, където се оказа, че една от дюзите на газта изпуска, а вероятно влиза и въздух през нея и прави работата на цилиндъра неравномерна. Смених всички дюзи на газта и проблемите се решиха (да чукам на дърво). Дюзите на газта са консуматив и трябва да се подменят на 100 - 150 000км или на 7-8 години. 


  • 0

#129 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 02 април 2019 - 08:12

Май писах но аз нямам газ и колата никога не е била газифицирана.

Иначе още като я взех смених свещи и дясната ламбда сонда.

Вече грешки за тези неща не излизат.


Този пост е редактиран от Esper: 02 април 2019 - 08:14

  • 0

879897.png


#130 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 02 април 2019 - 09:06

А какви дебитомери сте сложили? Оригинални или "заместители"? Гледам, че rossonero94 е писал за Пиербург ама според мен с това не бива да се правят компромиси - мястото си иска оригиналната част. Иначе от моят скромен опит мога да кажа, че проблемът е в и около дебитомера, когато става въпрос за бензинов автомобил без газова уредба.....


  • 0

#131 Esper

Esper

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Pernik

Публикувано 02 април 2019 - 09:24

При мен в колата беше Бош, купих същият.
Поне изглежда 1:1 същият PN е еднакъв.
Вероятно някога в Италия е подменян.
По спомени към 180лв беше, не ми се даваха почти двойно повече за оригинален.
При това без да съм сигурен, че проблемът е в него и че изобщо има проблем.
Но както казах след смяната тези "забивания" изчезнаха при високо натоварване.
Или поне така ми се струва след няколко дни тестове.

 

20190224115917-73a6731b-me.jpg


Този пост е редактиран от Esper: 02 април 2019 - 09:24

  • 0

879897.png


#132 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 02 април 2019 - 13:26

Моят е Пиербург,но само дебитомера,без целия въздуховод,което ме навежда да попитам дали този въздуховод,трябва да има лек луфт като го хванеш отгоре и да помръдва леко(съмнявам се да не дърпа въздух след дебитомера). Чудя се каква да бъде следващата ми стъпка.. Газаджия или някаква друга проверка? Какво бихме ме посъветвали? До сега газта не съм я профилактирал последната година,но не съм имал и такива проблеми и не мислех,че газта може да е замесена при гасене на цилиндри и то на бензин и само в едната глава... Не съм спирал и до сега газта отзад,при мен и доста левашки са слагани самите дюзи,като е оставен доста дълъг маркуч от дюзата до колектора,отделно на това и на двете глави маркучите са с различна дължина,което също ме съмнява... Отделно и вибрациите в работата ме филмират и дали този мотор не притреперва защото както някой по нагоре каза,се чуди какво става с това гориво. Кажете с какво да започна според вас,освен дебитомер свещи и бубини и ако следващата стъпка е газаджия,дайте някой кадърен за София,ще съм много благодарен и задължен. Благодаря ви! :)


  • 0

#133 koleto_70

koleto_70

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 182 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W220 S500L 4Matic Facelift 2003

Публикувано 02 април 2019 - 16:56

Не карам на газ, но ако бях на твое място бих постъпил така - разкарвам тотално газта от мотора (като заличавам всички следи от монтирането й) и въстановявам правилната му работа на бензин в оригинален вид - оригинални - дебитомер, свещи и кабели. Бобините бих ги пипал последни ако изобщо се наложи... Бих огледал подновил и окачването на мотора и скоростите... Никак няма да е евтино, но нееднократно е коментирано тук, че S класа няма начин да бъде поддържана в правилното й състояние евтино... за съжаление..... След като се вкарат нещата в норма на бензин - тогава бих потърсил читав човек, дето да разбира от газ и от правилно монтиране на газови уредби и бих ползвал услугите му. Тук във форума има такъв - потърси го и ще го намериш...


  • 1

#134 rossonero94

rossonero94

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 28 Мнения:
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W124 200E

Публикувано 02 април 2019 - 17:48

Смея да твърдя,че моят автомобил е много поддържан и то маниакално.Цялата ходова част е ревизирана,кутията също е обслужена с оригинални масла на мерцедес.Не съм икономисвал по този автомобил и няма други проблеми освен това за което пиша.Само остраняването на този проблем ме дели от това да имам перфектната ес класа и се надявам тук да намеря решението.Доста съм вманиачен в тази кола и всеки малък проблем се остранява мигновено без да се пестят средства,но това ме измъчи.Относно газаджията може ли някакви координати на въпросния човек,за да направя една бърза диагностика + евентуално пренареждане на дюзите близо до колектора ако се наложи... Пък след това ще продължавам с търсенето.


  • 0

#135 bat_Vite

bat_Vite

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 198 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 02 април 2019 - 19:09

Предполагам, че колегата @koleto_70 деликатно те е насочил към @mitkofitnes, за когото има много добри отзиви от колегите... не само в този форум.

... Относно газаджията може ли някакви координати на въпросния човек...

 

Споделям принципите на @koleto_70 и смятам, че си тръгнал отзад напред:

... След като се вкарат нещата в норма на бензин - тогава бих потърсил читав човек, дето да разбира от газ...

 

Ако все още нямаш предложения, които са симпатични и печелят доверие, попитай на 0888 993 888 дали могат да помогнат с диагностиката на бензин за този модел.

За газта може да се обърнеш и към колегата https://www.mucev-gas.com/.

 

Позволявам си насоките, понеже и от двамата имам лични впечатления... дългогодишни.

Макар, че при всеки се случва различно по принцип.  :)

 


  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни