Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Угасна и нежелае да запалисъединител , първа , гас и огасна в задръстването


  • Please log in to reply
69 мнения по тази тема

#61 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4626 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 24 ноември 2008 - 22:23

Здравейте колеги , взех си колицата от свервиза , Петко ми каза , че инжекциона се е бил одавил и машинката , която разпределя бензина по цилиндрите , неразбирам изобщо от тея неща и цитирам дословно . Също така е сменил и свещите , не ми каза защо . Обща сметка 54 лв.
Взех колата в петък , но с проблемите на първия сняг идват и проблемите на нета , затова и сега пиша :)
Сипах в-пауър и добавка за прочистване на инжекциони и карбуратори СТП , покарах и нямаше проблеми , но вчера сутринта едвам запали и докато загряваше пак и давам гас , тя прекъсва и оборотите падат с туптупкане (мисля че става така когато продължително работи на едни и същи обороти ) и дори когато е загряла прекъсва много често докато прехвърли 1500 об .
Мисля си че ми трябва диагностика и настроика на горивната смес и да ми изчистят грешките в компа .
Та така колеги , незнам дали проблема е бил това и дали е разрешен , но някак си не се чувствам сигурен в колата си .


Насе, не се коси - накрая сам ще и направиш диагностика. Твоята има памет за грешки, щото казваш че е след 89-та. Снабди се с един обикновен светодиод (достатъчно ярък да го виждаш и през деня) и пиши да ти кажем как да си врътнеш сам една диагностика - хем грешките ще видиш, да си каже животинчето какво не му харесва, хем после ще ги изтриеш.
Те грешките с причина се натрупват, не така самоцелно. Понякога ценни неща могат да ти кажат.
  • 0

#62 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 420 SEL
    --W222 S550L
    --R107 380sl

Публикувано 25 ноември 2008 - 00:46

аз ти казах да развиеш свещите... за 54 лв, само това са направили.

колата случайно да харчи масло?
щом прекъсва, може да е от кабели, капачка, палец, дюзи, лоша смес. На газ прекъсва ли???
  • 0

#63 Naseto

Naseto

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 26 ноември 2008 - 19:07

Насе, не се коси - накрая сам ще и направиш диагностика. Твоята има памет за грешки, щото казваш че е след 89-та. Снабди се с един обикновен светодиод (достатъчно ярък да го виждаш и през деня) и пиши да ти кажем как да си врътнеш сам една диагностика - хем грешките ще видиш, да си каже животинчето какво не му харесва, хем после ще ги изтриеш.
Те грешките с причина се натрупват, не така самоцелно. Понякога ценни неща могат да ти кажат.


В интерес на истината не са правили диагностика и не са чистили грешки . Предполагам мога да намеря лесно такъв от запалка , определено ме заинтригува :)

аз ти казах да развиеш свещите... за 54 лв, само това са направили.
колата случайно да харчи масло?
щом прекъсва, може да е от кабели, капачка, палец, дюзи, лоша смес. На газ прекъсва ли???


тече малко масло от гарнитурата на клапани , примерно доливам 100 гр за 10 000 км , иначе нямам газова уредба , а преди да я купя преди 2 и половина години е имала метанова уредба , колата е нов внос от Италия .


От днес изобщо неможе да запали и всичко се повтаря едно към едно , говорих с Петко , той ми каза , че проблема е в разпределителя за гориво , освен свещите са раздвижили буталцето , но според него ми трява нов разпределител струващ 1800 лв. (предложи ми ако искам да го разглоби и да го почисти , но ме предопреди , 4е ако се скъса някаква мембрана трябва фда се изхвърли ), та идеята ми е дали може да ми кажете , нещо повече за това нещо , примерно каталожен номер и снимка за да го потърся в някоя морга или обява . Аз самия неразбирам много от тези неща , дори незнам как изглежда въпросния разпределител , но Петко звучеше много категорично по въпроса .
Леле как ми се искаше проблема и темата да приключат , но сигурно 18 години си е доста време за една кола .
  • 0
Публикувано изображение

#64 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 26 ноември 2008 - 23:14

http://www.mbclub.bg...showtopic=14359 Я го питай тоз хубавец как се е оправил,може да каже нещо ... :)
Edit .... Твойта беше едно синичко купе монтанско май,на Opet-a събра един два конуса преди много време ..... ..... Или греша ..... ;)
  • 0

#65 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4626 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 27 ноември 2008 - 00:07

Насе, малко несериозно ми звучи "...раздвижихме буталцето...". Аз знам за кое буталце говорят, ама ми е чудно какво са му раздвижвали. Обикновено то като се износи не засича, а протича...
А за диагностиката, иди в някой магазин за електронни части и си купи едно светодиодче, струва стотинки. Не разваляй запалка за това.
Дай мейл да ти пратя един файл с инструкции как се прави диагностиката после. Тъкмо ще видиш кое ти предизвиква проблема, грешките които излизат обикновено са достатъчно показателни.

Може проблемът да е електро-хидравличен регулатор, потенциометър и други такива неща. Или просто лоша настройка на горивната смес.
Това с разглобяването на главата на инжекциона ми се струва доста радикално и рисковано, а резервна мембрана наистина няма откъде да намериш и направо отиваш на нова глава на старо...
  • 0

#66 Naseto

Naseto

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 27 ноември 2008 - 09:28

http://www.mbclub.bg...showtopic=14359 Я го питай тоз хубавец как се е оправил,може да каже нещо ... :)
Edit .... Твойта беше едно синичко купе монтанско май,на Opet-a събра един два конуса преди много време ..... ..... Или греша ..... ;)


Не гршиш Витциг :) И купенцето си е синьо и конусчета си събирам още :)
Иначе ще го попитам, дано се е оправил и дано има втори резервен разпределител :) Номерата в неговататема дали са актуални и за моя двигател , нещо като каталожен номер за части ?
  • 0
Публикувано изображение

#67 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1237 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 27 ноември 2008 - 09:44

Ммммм,не би трябвало ...... Гледах за 1.8 ....... Ей сега ще проверя и за теб ..... :)
  • 0

#68 Naseto

Naseto

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 65 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Mercedes-Benz

Публикувано 12 декември 2008 - 18:51

Здравейте колеги :)
С радост мога да кажа , че днес си взех колицата от сервиза на Петко и по пътя до вкъщи дори С-класите й завиждаха :)
След диагностика, извършена от Васко (виновника за радостта ми ), проблема се оказа бубина и палец , който подмени с нови и направи необходимите настройки . Резултата е перфектна работа на двигателя и запалване когато си поискам :) Общо ремонта струва 305 лв .
Виждам , че hektor е преместил темата в "проблеми и ремонти" , за което се радвам , надявам се темата да е полезна за всеки , който си направи труда да я потърси :)
Благодаря на : ivooo , Ivan Rashev , Subsonic , Lorinser , както и на всички колеги помислили по проблема :)

:4036:
  • 0
Публикувано изображение

#69 Ivan Rashev

Ivan Rashev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 12 декември 2008 - 19:35

Жив и Здрав и безаварийно, пък може другата съб или нед да ходим на Ботевград до 36 км по магито да я покараш на по - високи обороти, на мойта е задължително :)

*п.п. Видях сега в Люлин 2 до поликлиниката един син Бенц да слиза от АварПомощ и се стреснах дали не си ти?! Номера му започваше с 30**. Може би ще чуем за него и проблема му скоро тук :(
  • 0
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук :) МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана :( АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната :), която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.

#70 Ivan Rashev

Ivan Rashev

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 181 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 12 декември 2008 - 19:35

Жив и Здрав и безаварийно, пък може другата съб или нед да ходим на Ботевград до 36 км по магито да я покараш на по - високи обороти, на мойта е задължително :)

*п.п. Видях сега в Люлин 2 до поликлиниката един син Бенц да слиза от АварПомощ и се стреснах дали не си ти?! Номера му започваше с 30**. Може би ще чуем за него и проблема му скоро тук :(
  • 0
Понеже ВИНАГИ забравям да напиша к'в Мерцедес имам, го пиша тук :) МОЙ от 04-07 г.
***************************************************************************
190Е 2.0 '86 Италия, 5 скорости, Монтирана :( АГУ от 2001 - BRC АТ90Е 100kW -> Премахната :), която се ПРОДАВА!
Мога да Ви помогна с Потенциометър Bosch 3 437 224 035 за 80 лв.




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни