Угасна и нежелае да запалисъединител , първа , гас и огасна в задръстването
Започната от Naseto, 17 ное 2008 - 18:49:40
69 мнения по тази тема
#31
Публикувано 17 ноември 2008 - 21:50
Хитър си тиииии
Не бях се сетил!!!!! Благодарско за пояснението ....
#32
Публикувано 17 ноември 2008 - 21:59
Страдаааал съм аз приятелюХитър си тиииии
Не бях се сетил!!!!! Благодарско за пояснението ....
(ракийката е от мен)
Поздрави

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#33
Публикувано 17 ноември 2008 - 22:52
М да... OMV да не е единствената добра, ама Шел баш е тамян за дявола. Аз от там напоследък само чистачки си купих и то, щото никъде другаде нямаше 65 сантиметрови...А след като оправите колата,в Шел не ходете.Аз не стъпвам там от 2001 година насам!Само ОМВ!
Сори,че не е баш по темата.
От Шел не бива дори и закуски да си купувате.Там няколко дизелови коли скапахме,после имах един Опел Калибра,който пострада от гориво на Шел.Чистене на дюзи с лазер /май беше/ при Дунев за маса пари правих заради пикоча,който наливат.Засега от както съм взел книжка /5г/,само от ОМВ зареждам и нямам никакви проблеми,нито с нафтата,нито с А95.
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#34
Публикувано 17 ноември 2008 - 23:22
Ми незнам....мен си ми мяза да нема бензинец......щото симптомите са точно такива
....и си спомням преди години на сестра ми едно гадже караше 560 сек...от последните модели-пълно с екстри....и така спират те на пътя-със същите симптоми....и оня....са ми се еба мамата..изгоре компютъра....замина двигателя....не знам си кво си......ма се оказа че му заяла стрелката на горивомера....и като се сипа от тубата бензинец....си тръгна като стои та гледай......мЪ.....то човек първо мисли лошото 
дано е бензин....и ако е-от тука нататъка ще сипваш найй късно на половин резервоар....е БЕНЦБОСА може да ти кажа как му ревах по телефона ,че съм ходил около 5 километра да си купя бензинец и да си го върна в колата дето реших да си карам до края на резервоара....нема сми
дано е бензин....и ако е-от тука нататъка ще сипваш найй късно на половин резервоар....е БЕНЦБОСА може да ти кажа как му ревах по телефона ,че съм ходил около 5 километра да си купя бензинец и да си го върна в колата дето реших да си карам до края на резервоара....нема сми
#35
Публикувано 17 ноември 2008 - 23:52
владек и Vitciq (бате кажи тва как го произнасяш на БГ и кво означава )
бензиновата помпа не се спира от налягане!!! има едно реле върху което пише KPR. то управлява помпата. релето взима сигнал от комутатора дали мотора работи. тоест получава импулсен сигнал с правоъгълна вълна. когато няма сигнал за около 2секунди, KPR изключва помпата.
такаче незнам как сте нелели в шишетата. всъщност има един вариянт. когато KPR се скапе, се прави едно мостче и помпата работи без да спира, щом сте на контакт.
към колегата с непалещата 124.
помпата ти работи-чул си я....
бензин сипваш--ако не палне,
вадиш една по една свещите--да ги провериш. ако не са омазани в масло и съединени електроди,
взимаш клещи и хващаш един пирон, вкарваш го в някоя от лулите на свещите, доближаваш на 7-8мм от блока на мотора и някой вътре да върти. така провери дали въобще запалителната сист. работи.
ако няма, вадиш кабела на бобината и апк това упражнение, ако пак няма искра
си за бобина, комутатор или датчик на колянов вал. (малко вероятно)
бензиновата помпа не се спира от налягане!!! има едно реле върху което пише KPR. то управлява помпата. релето взима сигнал от комутатора дали мотора работи. тоест получава импулсен сигнал с правоъгълна вълна. когато няма сигнал за около 2секунди, KPR изключва помпата.
такаче незнам как сте нелели в шишетата. всъщност има един вариянт. когато KPR се скапе, се прави едно мостче и помпата работи без да спира, щом сте на контакт.
към колегата с непалещата 124.
помпата ти работи-чул си я....
бензин сипваш--ако не палне,
вадиш една по една свещите--да ги провериш. ако не са омазани в масло и съединени електроди,
взимаш клещи и хващаш един пирон, вкарваш го в някоя от лулите на свещите, доближаваш на 7-8мм от блока на мотора и някой вътре да върти. така провери дали въобще запалителната сист. работи.
ако няма, вадиш кабела на бобината и апк това упражнение, ако пак няма искра
си за бобина, комутатор или датчик на колянов вал. (малко вероятно)
#36
Публикувано 18 ноември 2008 - 08:51
Витциг ....
Майор от ВСВ с около 20-25 човека превзема Ебен-Емайл във Белгия май беше ...... срещу около 900 човека се е борил и е успял .....
Комутатор на 124 ...... е това е нещо ново ....... аз в бутилки не съм наливал,просто питах Vladek,как става номера! Иначе като изстине комутатора не се ли оправя ....... VW-та (ГОЛФ 3/ПОЛО) много страдат от това,и така се оправят ....
Комутатор на 124 ...... е това е нещо ново ....... аз в бутилки не съм наливал,просто питах Vladek,как става номера! Иначе като изстине комутатора не се ли оправя ....... VW-та (ГОЛФ 3/ПОЛО) много страдат от това,и така се оправят ....
#37
Публикувано 18 ноември 2008 - 10:08
Ха, хавладек и Vitciq (бате кажи тва как го произнасяш на БГ и кво означава )
бензиновата помпа не се спира от налягане!!! има едно реле върху което пише KPR. то управлява помпата. релето взима сигнал от комутатора дали мотора работи. тоест получава импулсен сигнал с правоъгълна вълна. когато няма сигнал за около 2секунди, KPR изключва помпата.
такаче незнам как сте нелели в шишетата. всъщност има един вариянт. когато KPR се скапе, се прави едно мостче и помпата работи без да спира, щом сте на контакт.
към колегата с непалещата 124.
помпата ти работи-чул си я....
бензин сипваш--ако не палне,
вадиш една по една свещите--да ги провериш. ако не са омазани в масло и съединени електроди,
взимаш клещи и хващаш един пирон, вкарваш го в някоя от лулите на свещите, доближаваш на 7-8мм от блока на мотора и някой вътре да върти. така провери дали въобще запалителната сист. работи.
ако няма, вадиш кабела на бобината и апк това упражнение, ако пак няма искра
си за бобина, комутатор или датчик на колянов вал. (малко вероятно)
Значи реленцето ми е било скапано
(междо другото не съм обръщал внимание дали помпата е спирала някога или не)
Да
От маркучето съм пълнил пластмасови шишета за проба на помпата(за дебит на минута)
Поздрави

Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#38
Публикувано 18 ноември 2008 - 10:35
към колегата с непалещата 124.
помпата ти работи-чул си я....
бензин сипваш--ако не палне,
вадиш една по една свещите--да ги провериш. ако не са омазани в масло и съединени електроди,
взимаш клещи и хващаш един пирон, вкарваш го в някоя от лулите на свещите, доближаваш на 7-8мм от блока на мотора и някой вътре да върти. така провери дали въобще запалителната сист. работи.
ако няма, вадиш кабела на бобината и апк това упражнение, ако пак няма искра
си за бобина, комутатор или датчик на колянов вал. (малко вероятно)
Ами така и ще направя , защото от два сервиза тактично ми отказаха да се занимават с дъртия ми механичен инжекцион и пр.
Още днес ще опитам и ще споделя резултатите .
Мерси за отговорите на теб и на всички съпричастни колеги .
#39
Публикувано 18 ноември 2008 - 10:53
Ами така и ще направя , защото от два сервиза тактично ми отказаха да се занимават с дъртия ми механичен инжекцион и пр.
Още днес ще опитам и ще споделя резултатите .
Мерси за отговорите на теб и на всички съпричастни колеги .
Отказаха ти щото не навсякъде са компетентни по въпроса. И предпочитат тебе да изкарат виновен - едва ли не, абе що я караш тая кола дето ние не я разбираме, я вземи я хвърли.
Направи както ти е писал Lorinser - провери горивото - КПР релето се вади и като замостиш със солиден кабел изводи 30 и 87 на куплунга помпата трябва да почне да върти. Провери после има ли искра. Ако и това е в ред и нямаш течове по горивната система - провери регулатора за налягане на горивото - едно малко цилиндърче пред дебитомера - с три метални тръбички и едно вакумно съединение. Откачи вакума и виж като върти помпата да не църка бензин от там.
Каква ти е алармата? Ако е МАК с вградения имобилайзер те имат склонността понякога да дават засечка. Абе каквато и да е, провери да не е проблем с имобилайзера. Различните имобилайзери бачкат различно - някой спират захранването на помпата, други - комутатора.
#40
Публикувано 18 ноември 2008 - 11:35
Витциг ....
Майор от ВСВ с около 20-25 човека превзема Ебен-Емайл във Белгия май беше ...... срещу около 900 човека се е борил и е успял .....
Комутатор на 124 ...... е това е нещо ново ....... аз в бутилки не съм наливал,просто питах Vladek,как става номера! Иначе като изстине комутатора не се ли оправя ....... VW-та (ГОЛФ 3/ПОЛО) много страдат от това,и така се оправят ....
ми бате, напиши го с главна буква тоя майор
има комутатор в 124, иначе щеше да е като жигула, с чучкче и наковалня и псувня на всеки 10хил км.
на модула на електронното запалване се казва комутатор. даже и 124 има
#41
Публикувано 18 ноември 2008 - 11:39
Каква ти е алармата? Ако е МАК с вградения имобилайзер те имат склонността понякога да дават засечка. Абе каквато и да е, провери да не е проблем с имобилайзера. Различните имобилайзери бачкат различно - някой спират захранването на помпата, други - комутатора.
ей са някой ще каже...ама виж че е гаснела неизведнъж (плавно)
е да де ама и на мен ми се е случвало, не само с мак, ами и с друга, да ми прави същия номер. даже почна да пуши черно и да прекъсва. оказа се че при ремонта съм забравил да закача масата на алармата.... как се получи този ужас ефект, още немога да си обясня, но явно е замасявал отдругаде и е обърквало работатат на комутатора
#42
Публикувано 18 ноември 2008 - 13:36
Да деее ..... Аз за сефте чувам развален комутатор на 124 затова ..........
#43
Публикувано 18 ноември 2008 - 13:52
Опитах дали ще даде искра , хвърля , проблема не е там , ключ за свещи се оказа ,че нямам и немога да ги проверя . Опитах и да запаля на студен двигател , но неуспях .
Алармата незмам каква е , слагана е в италия , но мисля че няма имобилаизер .
Ще опитам с 5 литра бензин да запаля , но мисля 4е стрелката не е заседнала , защото когато дам контакт се вдига и като неуспее да запали и върна ключа , стрелката пада в начална позиция .
Алармата незмам каква е , слагана е в италия , но мисля че няма имобилаизер .
Ще опитам с 5 литра бензин да запаля , но мисля 4е стрелката не е заседнала , защото когато дам контакт се вдига и като неуспее да запали и върна ключа , стрелката пада в начална позиция .
#44
Публикувано 18 ноември 2008 - 15:44
Nase-бате-кажи в кои квартал си-и даи да доида до тебе-да идем да земем бензин и да сипем и да се свърши с тая мъкаОпитах дали ще даде искра , хвърля , проблема не е там , ключ за свещи се оказа ,че нямам и немога да ги проверя . Опитах и да запаля на студен двигател , но неуспях .
Алармата незмам каква е , слагана е в италия , но мисля че няма имобилаизер .
Ще опитам с 5 литра бензин да запаля , но мисля 4е стрелката не е заседнала , защото когато дам контакт се вдига и като неуспее да запали и върна ключа , стрелката пада в начална позиция .
#45
Публикувано 18 ноември 2008 - 15:47
Пич, да им го туриш на тея дето ти отказват! Та отказва ли се спешна помощ??? Ето ти номера на един,който аз познавам и няма да ти откаже, нито ще ти одере кожата! Всъщност човека ще ти помогне както може! Казва се Любо и GSM му е 0888327780! То се е видяло, че няма да мине без инвестиций! За съжаление! Само, че евентуално ще се наложи да издърпаш по някакъв начин колата до него, щото има апаратура! Той ще ти каже къде да го намериш, ка то му се обадиш! Пробвай...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни




Виж ГАРАЖА










