Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 2 votes

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 replies to this topic

#121 Kotitu

Kotitu

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 440 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 21 January 2008 - 12:36

Жорка, трябва кат я показваш тая Зверюга и салфетки да раздаваш... :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

Old Mercs don't die, they just get faster!

"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."

190E 2.0i WDB2010241F806491


#122 damian-123

damian-123

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 73 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян

Posted 21 January 2008 - 13:21

леле това нее човешко :bigemo_harabe_net-110: много е добра само качваи конете нагоре :icon_coolgrin: до 400 ще е бонбон :flagMB new:
  • 0

#123 neichev

neichev

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,019 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич --- Варна
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W201 1988`

Posted 09 February 2008 - 13:09

Бре няма край този тунинг....голем звер ще стане...браво браво :allhail:
  • 0
Mercedes-Benz W201

#124 krasch

krasch

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,103 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Горна Оряховица

Posted 09 February 2008 - 15:01

Дайте да го видим тоя ниско летящ обект на живо.И аз мисля да дам една такава на Добри да мия подготви за бегачка, ама нещо още не мога да се разбера за цената с собственика.
  • 0

#125 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,517 Posts:
  • Град:София

Posted 09 February 2008 - 19:07

Жоре, един съвет. Виждам че тръбичката за маслото на турбото е медна. Ще береш ядове. Поради високата темперетура, медта рекристализира, в следствие на което става мн крехка, якостта и пада и ще се счупи на сантиметри от щутцера на охлюва. По-добре ползвай 10см стоманена или маркуч с оплетка и тогава медната. Виж там да не е дирекно в чугуна. Вижда се но не мн ясно едно като коляно - преход ли е или е част от чугуна?
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#126 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 10 February 2008 - 08:42

Жоре, един съвет. Виждам че тръбичката за маслото на турбото е медна. Ще береш ядове. Поради високата темперетура, медта рекристализира, в следствие на което става мн крехка, якостта и пада и ще се счупи на сантиметри от щутцера на охлюва. По-добре ползвай 10см стоманена или маркуч с оплетка и тогава медната. Виж там да не е дирекно в чугуна. Вижда се но не мн ясно едно като коляно - преход ли е или е част от чугуна?


За сега нямам проблеми, но все пак идеята е да мина на хубав армиран маркуч с оплетка (но напоследък все не остава време ), само трябва да видя къде ще могат да ми направят такъв с необходимите накрайници. Тази седмица се надявам да ми остане малко свободно време та да събера машината и да видим как ще тръгне на 1 - 1.3 бара ;)
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#127 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 10 February 2008 - 08:59

Дайте да го видим тоя ниско летящ обект на живо.И аз мисля да дам една такава на Добри да мия подготви за бегачка, ама нещо още не мога да се разбера за цената с собственика.


Моята концепция е повече към стрийт - всекидневка, иначе отдавна да съм изкъртил всичко излишно и да съм напъхал някой ролбар вътре :) .
С какъв мотор, ако е 16в , 2.3-16 е по-добър за турбиниране (ако не сменяш карантиите) тъй като фабрично идва с ковани бутала, 2.5-16 е с някакви Hydrothermatic (гледам ,че същите ги слагат на турбодизели та може и да са здрави)....при мен за момента държат но все пак кованите са по-добри ;)




П.П. дочувам ,че малко над 400кс на вала фабричните биели здавали багажа ......
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#128 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Posts:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Posted 10 February 2008 - 10:17

При мен в момента има едни турбо бутала и биели за Хонда дел Сол CR-X мотора. На Игъл са и цената е 540 долара (нови). Много добра изработка. Биелата е страшна
  • 0

#129 tuning13

tuning13

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 341 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Интереси:Автомобили
  • Автомобил:
    W123 1980г

Posted 10 February 2008 - 14:13

За сега нямам проблеми, но все пак идеята е да мина на хубав армиран маркуч с оплетка (но напоследък все не остава време ), само трябва да видя къде ще могат да ми направят такъв с необходимите накрайници. Тази седмица се надявам да ми остане малко свободно време та да събера машината и да видим как ще тръгне на 1 - 1.3 бара ;)

Жорка,не си прави опити с мазането на турбото :nono:
Ето какво ми се случи на мен преди време :angry2:
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Публикувано изображение
Нямам масло мамка му.
Публикувано изображение
На ОМВ Русе щяха да ме линчуват.
Публикувано изображение
Тази медна тръбичка ми прави за трети път този номер :o
Ето и новата тофлонова тръба която сложих и снея нямам проблеми. :icon_coolgrin:
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0

#130 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 11 February 2008 - 20:56

Жорка,не си прави опити с мазането на турбото :nono: ......

Кофти работа се е получила, ще хвана да сменя моя за всеки случай, така и така колата е леко разглобена та ще ми е по-лесно ;) . Някой да има идея къде в София има читави маркучи ?
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#131 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 09 March 2008 - 16:33

След като вчера оправихме турбо пътя от ИС-то до дросела, днес Мб-то премина границата от 1 бар , по точно удари 1.3 бара, в момента е богат ~11 : 1 но при първа възможност това ще бъде коригирано. Най-вероятно ще коригирам налягането да е не повече от 1 - 1.1 бара :D
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#132 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6,668 Posts:
  • Пол:не е посочено

Posted 09 March 2008 - 17:08

:icon_coolgrin:
  • 0
.

#133 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 12 March 2008 - 15:36

Снимки ( от по-миналата седмица ) на дросела от БМВ,горивната рейка от сааб и новите сименс инжектори.

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#134 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 08 May 2008 - 08:43

Малко да ъпдайтна темата . Оправихме проблема със съединителя и колата тръгна на 1.3 бара, върви зверски. Между временно реших да сменя турбината с по-модерна - т3/т4 , също така взех и нов гейт. Надявам се колата да е готова най-късно за другата неделя ,че вече божура бачка а на мен ми се дава газ :-D .

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#135 radi B

radi B

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 107 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Казичене
  • Автомобил:
    С220 Diesel Еlegance 1994

Posted 28 May 2008 - 22:29

леле направо ми пълни душата тая кола ей да кажеш кога и каде ще я изкарваш да дойда с тайфата да се снимаме много звяр ще стане тази кола като стане готова напълно направо съм влюбен в тея мерцове
  • 0
мерцедесът е гениален в своята си простота




3 user(s) are reading this topic

0 members, 3 guests, 0 anonymous users