Ще бъде пусната тема
Няма да се прави скрито
Posted 06 April 2013 - 17:51
Ще бъде пусната тема
Няма да се прави скрито
Posted 06 April 2013 - 20:30
Edited by joreto, 06 April 2013 - 20:32 .
Posted 06 April 2013 - 22:05
жорка, ако се попостараеш, гледам има място и 2те да ги подкараш
Аз ше дойда с тотонадото, само да си довърша задните раздувки
Posted 07 April 2013 - 07:19
Твоя още от началото е в бройката .
Posted 08 April 2013 - 15:17
GT3582R ?
Posted 09 April 2013 - 13:35
Подобна на GT3582r т.е. не е истински ballbearing garrett. Разликата от сегашната е във формата на преките тъй като тези в момента е с перки от холсет .
Posted 09 April 2013 - 13:55
жорка, ако се попостараеш, гледам има място и 2те да ги подкараш
Аз ше дойда с тотонадото, само да си довърша задните раздувки
Боянски, човек аз в по-голям кош, едва едва побрах 2 по-малки... ако Жорето успее да събере 2 големи в коша на 190-тка, ще си откъсна главата
Edited by siriospepi, 09 April 2013 - 13:56 .
Posted 09 April 2013 - 14:23
Амииии ако реша аз място ще намеря, даже в момента го виждам как ще стане , но няма смисъл от 2-ва толкова големи охлюва :-D . Както споменах, най-вероятно карантиите ще се предадат още преди да се надхвърли потенциала и на една от тези турбини .
Posted 09 April 2013 - 19:25
Жоре , със сегашната ти турбина казваш е 330 коня и е със заводски кокали , не е отварян мотора . До колко мислиш може да издържи тоя мотор . На това старото м104 с по здрави карантии ли е , от новото с пласмасовия колектор. Информативно си питам
Posted 09 April 2013 - 19:26
Има го и този момент, ти даже ако го натовариш с двете както трябва си отиваш на 1000 магаренца на моторчето. Което хич не си е за тези карантии
Но стига с офтопика че ще направим темата 100 страници
Edited by siriospepi, 09 April 2013 - 19:57 .
Posted 09 April 2013 - 21:12
абеее друго си е да направиш смешен някой вейрон...
Posted 09 April 2013 - 23:23
абеее друго си е да направиш смешен някой вейрон...
минимум
Edited by Наско, 09 April 2013 - 23:23 .
Posted 10 April 2013 - 08:31
Жоре , със сегашната ти турбина казваш е 330 коня и е със заводски кокали , не е отварян мотора . До колко мислиш може да издържи тоя мотор . На това старото м104 с по здрави карантии ли е , от новото с пласмасовия колектор. Информативно си питам
На базата на това което ми показват уредите с които замервам, предполагам че е 330+ (на колелата, на дино ще е най-вероятно повече). Мотора е отварян преди да се качи на колата за ревизия но всичко вътре е фабрично, само е разреден с гарнитура на главата. Според мен би трябвало да държи едни 450-500 коня на мотора (макар че уж има по 650кс но аз вече много не вярвам на всичко писано в форумите ). Проблема не са конете а нютоните, ако се ограничат нютоните и конете се правят при по-високи обороти според мен ще изкара доста коне (не случайно хонда S2000 изкарват 500+ коня на фабричен мотор) . По моя мнение няма разлика в здравината на карантиите на м104.
Има го и този момент, ти даже ако го натовариш с двете както трябва си отиваш на 1000 магаренца на моторчето. Което хич не си е за тези карантии
Но стига с офтопика че ще направим темата 100 страници
Въпреки че турбините имат дебита за тези коне, не е гарантирано че ще ги изкараш. Нещата стават доста сложни с увеличаване на мощноста, блока ще трябва да се усили, специални валове,клапани,прижини, най-вероятно и самото охлаждане на главата ще трябва да се подобри и т.н. . Принципно с достатъчно пари не е невъзможно, все пак има 2.0-16в мотор на VW който изкарва 1000+ коня.
Edited by joreto, 10 April 2013 - 08:33 .
Posted 10 April 2013 - 08:37
абеее друго си е да направиш смешен някой вейрон...
Факт е че има по-силни и бързи коли от вейрона , ГТР-те на AMS, ламботата на Underground, да не говорим за американските коруби с 1500 + коне на гумите и т.н., както се казва не е непобедим .
Edited by joreto, 10 April 2013 - 08:43 .
Posted 10 April 2013 - 13:52
Въпреки че турбините имат дебита за тези коне, не е гарантирано че ще ги изкараш. Нещата стават доста сложни с увеличаване на мощноста, блока ще трябва да се усили, специални валове,клапани,прижини, най-вероятно и самото охлаждане на главата ще трябва да се подобри и т.н. . Принципно с достатъчно пари не е невъзможно, все пак има 2.0-16в мотор на VW който изкарва 1000+ коня.
То май когато отиваш на такива коне, самите турбини са ти най малката грижа
0 members, 1 guests, 0 anonymous users