Ще бъде пусната тема
Няма да се прави скрито
Публикувано 06 април 2013 - 17:51
Ще бъде пусната тема
Няма да се прави скрито
Публикувано 06 април 2013 - 20:30
Този пост е редактиран от joreto: 06 април 2013 - 20:32
Публикувано 06 април 2013 - 22:05
жорка, ако се попостараеш, гледам има място и 2те да ги подкараш
Аз ше дойда с тотонадото, само да си довърша задните раздувки
Публикувано 07 април 2013 - 07:19
Твоя още от началото е в бройката .
Публикувано 08 април 2013 - 15:17
GT3582R ?
Публикувано 09 април 2013 - 13:35
Подобна на GT3582r т.е. не е истински ballbearing garrett. Разликата от сегашната е във формата на преките тъй като тези в момента е с перки от холсет .
Публикувано 09 април 2013 - 13:55
жорка, ако се попостараеш, гледам има място и 2те да ги подкараш
Аз ше дойда с тотонадото, само да си довърша задните раздувки
Боянски, човек аз в по-голям кош, едва едва побрах 2 по-малки... ако Жорето успее да събере 2 големи в коша на 190-тка, ще си откъсна главата
Този пост е редактиран от siriospepi: 09 април 2013 - 13:56
Публикувано 09 април 2013 - 14:23
Амииии ако реша аз място ще намеря, даже в момента го виждам как ще стане , но няма смисъл от 2-ва толкова големи охлюва :-D . Както споменах, най-вероятно карантиите ще се предадат още преди да се надхвърли потенциала и на една от тези турбини .
Публикувано 09 април 2013 - 19:25
Жоре , със сегашната ти турбина казваш е 330 коня и е със заводски кокали , не е отварян мотора . До колко мислиш може да издържи тоя мотор . На това старото м104 с по здрави карантии ли е , от новото с пласмасовия колектор. Информативно си питам
Публикувано 09 април 2013 - 19:26
Има го и този момент, ти даже ако го натовариш с двете както трябва си отиваш на 1000 магаренца на моторчето. Което хич не си е за тези карантии
Но стига с офтопика че ще направим темата 100 страници
Този пост е редактиран от siriospepi: 09 април 2013 - 19:57
Публикувано 09 април 2013 - 21:12
абеее друго си е да направиш смешен някой вейрон...
Публикувано 09 април 2013 - 23:23
абеее друго си е да направиш смешен някой вейрон...
минимум
Този пост е редактиран от Наско: 09 април 2013 - 23:23
Публикувано 10 април 2013 - 08:31
Жоре , със сегашната ти турбина казваш е 330 коня и е със заводски кокали , не е отварян мотора . До колко мислиш може да издържи тоя мотор . На това старото м104 с по здрави карантии ли е , от новото с пласмасовия колектор. Информативно си питам
На базата на това което ми показват уредите с които замервам, предполагам че е 330+ (на колелата, на дино ще е най-вероятно повече). Мотора е отварян преди да се качи на колата за ревизия но всичко вътре е фабрично, само е разреден с гарнитура на главата. Според мен би трябвало да държи едни 450-500 коня на мотора (макар че уж има по 650кс но аз вече много не вярвам на всичко писано в форумите ). Проблема не са конете а нютоните, ако се ограничат нютоните и конете се правят при по-високи обороти според мен ще изкара доста коне (не случайно хонда S2000 изкарват 500+ коня на фабричен мотор) . По моя мнение няма разлика в здравината на карантиите на м104.
Има го и този момент, ти даже ако го натовариш с двете както трябва си отиваш на 1000 магаренца на моторчето. Което хич не си е за тези карантии
Но стига с офтопика че ще направим темата 100 страници
Въпреки че турбините имат дебита за тези коне, не е гарантирано че ще ги изкараш. Нещата стават доста сложни с увеличаване на мощноста, блока ще трябва да се усили, специални валове,клапани,прижини, най-вероятно и самото охлаждане на главата ще трябва да се подобри и т.н. . Принципно с достатъчно пари не е невъзможно, все пак има 2.0-16в мотор на VW който изкарва 1000+ коня.
Този пост е редактиран от joreto: 10 април 2013 - 08:33
Публикувано 10 април 2013 - 08:37
абеее друго си е да направиш смешен някой вейрон...
Факт е че има по-силни и бързи коли от вейрона , ГТР-те на AMS, ламботата на Underground, да не говорим за американските коруби с 1500 + коне на гумите и т.н., както се казва не е непобедим .
Този пост е редактиран от joreto: 10 април 2013 - 08:43
Публикувано 10 април 2013 - 13:52
Въпреки че турбините имат дебита за тези коне, не е гарантирано че ще ги изкараш. Нещата стават доста сложни с увеличаване на мощноста, блока ще трябва да се усили, специални валове,клапани,прижини, най-вероятно и самото охлаждане на главата ще трябва да се подобри и т.н. . Принципно с достатъчно пари не е невъзможно, все пак има 2.0-16в мотор на VW който изкарва 1000+ коня.
То май когато отиваш на такива коне, самите турбини са ти най малката грижа
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни