Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#316
Публикувано 30 май 2010 - 12:01
Днес реших да направя едно замерване за да видя дали колата върви по-добре с това турбо. За съжаление успях да направя само едни старт на 0.6 бара, тъй че по-натам ще видим какво може на 1.0 бар . Ето резултата, старта е много лек от ~ 2000 оборота, колата е и малко богата в режим на надналягане тъй ,че може да се изкара още някой кон като се до настрои.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#317
Публикувано 31 май 2010 - 07:52
Хубава графика, добро ускорение гледам че на 1ва, 2ра и 3та ускорява почти еднакво!
Каква е новата турбина ако не е тайна?
Каква е новата турбина ако не е тайна?
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#318
Публикувано 31 май 2010 - 08:33
Турбото пак е т3/т4 като предишното но с малко по-голяма компресорна част. Старата беше с перка 50мм/76мм това е с 57мм/76мм, съответно има и малко повече лаг т.е. сега пълно налягане имам на 3000 оборота.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#319
Публикувано 31 май 2010 - 14:39
Принципно колкото по голяма компресорна и по малка турбинна част слагаш толкова повече би трябвало да тръгва по рано, да е за по-ниско налягане и да запушва повече мотора. Ако турбинната част е същата на теория трябва да тръгва по рано, ма то практика и теория...Турбото пак е т3/т4 като предишното но с малко по-голяма компресорна част. Старата беше с перка 50мм/76мм това е с 57мм/76мм, съответно има и малко повече лаг т.е. сега пълно налягане имам на 3000 оборота.
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#320
Публикувано 31 май 2010 - 15:17
Не е точно така. Перката на компресора се състои от две части - inducer и exducer. Колкото по-голям е inducer-а (по-малката част на перката където влиза въздуха) толкова по-голям е и лага, но пък засмуква повече въздух (естествено и дизайна на перките има значение). В моя случай старата перка беше с inducer 50мм, новата е 57мм . Турбото може да тръгва по рано когато inducer-a е един и същ но exducer-a (по-голямата част на перката където излиза въздуха) е по-голям, което при мен не е така тъй като exducer-a и на двете перки е един и същ - 76мм .
П.П. двете турбини са с еднаква турбинна част.
П.П. двете турбини са с еднаква турбинна част.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#321
Публикувано 01 юни 2010 - 13:31
Напълно прав си, просто доколкото аз знам понеже турбото се явява един вид лостова система с две перки, на две турбини с една и съща компресорна част тази с по голяма турбинна обикновенно тръгва по късно, но колата върви повече. При теб турбинната еднаква, не обърнах внимание че exducer-a един и същ, и реших че трябва да тръгва по бързо...
п.п. принципно темата за турбините е мноого обширно нещо
п.п. принципно темата за турбините е мноого обширно нещо
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#322
Публикувано 15 юни 2010 - 08:52
Малко да обновя темата. Тази събота колата влезе в бокса (Хедонист тунинг - Благоевград) за малко промени които са планувани от доста време. Те включват, смяна на пружините (реших да я вдигна малко ,че е много ниска), смяна на предните спирачки с 340мм дискове и 4-ри бутални апарати, преминаване на бездистрибуторно запалване, евентуално минаване към 2.65/2.85 диф. , малко обновяване на интериора, както и малко работа по купето (за съжаление има загнило на 1-2 места ).
Ето и малко снимки от началото на процеса
Ето и малко снимки от началото на процеса
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#323
Публикувано 20 юни 2010 - 09:09
Добре дошли на offroad-a Ето няколко снимки на колата с новите пружини, както се вижда малко се повдигна, може би малко повече .... . Надявам се като покарам малко да улегнат ако ли не ще се наложи да се свалят и коригират .
Ето и снимки на предните спирачки (дискове + апарати). Апаратите са 4 бутални Brembo a дисковете са 340мм, надявам се с тях да спира добре .
Ето и снимки на предните спирачки (дискове + апарати). Апаратите са 4 бутални Brembo a дисковете са 340мм, надявам се с тях да спира добре .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#324
Публикувано 27 юни 2010 - 16:01
Жорка, евала ти брат, бремботата са уникални добре упълват 17-ката. А заводските дискове на колко мм са?
M112.940 inside
#325
Публикувано 28 юни 2010 - 08:17
Жорка, евала ти брат, бремботата са уникални добре упълват 17-ката. А заводските дискове на колко мм са?
Заводските са 284мм .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#326
Публикувано 16 август 2010 - 11:26
Спирачните апарати и дискове монтирани на колата .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#327
Публикувано 16 август 2010 - 14:27
Каква боя си ползвал за апаратите?
Ако си задаваш въпроса "струва ли си да ремонтирам стария Мерцедес", по-добре го продай и си купи чисто ново Пежо, Мерцедес не е твоята марка!
• Бабини деветини • clk.babailiica.com • наргиле •
#328
Публикувано 16 август 2010 - 17:03
Обикновен черен спрей
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#329
Публикувано 22 август 2010 - 09:58
Вчера обърнах малко внимание на купето, сложих изолация на пода.
Между временно, претапицирах Sparko седалките, тъй като тяхната материя се протри и скъса
Между временно, претапицирах Sparko седалките, тъй като тяхната материя се протри и скъса
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#330
Публикувано 20 септември 2010 - 10:44
Тази събота колата видя бая зор, та от зор чак замина предното гумено каре на кардана. Колата вече се движи на 1 бар и ограничител на оборотите на 6800 (скоро ще е на 7000 ), тегли много добре и успява на 3-та да замота гумите с още двама човека вътре . Напрвих 2-3 теста 0-100км/ч и успях да сваля времето на 6.0 сек. но определено има още да тренирам докато хвана старта т.е. реално ще слезе под 6сек. 0-100км/ч.....лично аз съм много доволен :-D .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни