Проект: 190е 2.5-16в турбо
Started by joreto, 27 May 2005 - 08:47:16
777 replies to this topic
#196
Posted 28 April 2009 - 13:02
Аванса сме го мерили и си е ОК, най-вероятно причината е в свещите които са доста топли и предизвикват преигнишън. Стандартно този мотор кара с H9DC, аз карах 2.5-16в-то в H7 и после с Н6 и нямаше никакви проблеми, също така гледам ,че турбо м103 моторите ги карат с NGK BP6EFS които отговарят на Н6 на бош . Утре ще взема нови свещи и ще видим какво ще стане, дано те решат проблема .
Ето още малко снимки :
Ето още малко снимки :
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#197
Posted 30 April 2009 - 21:18
Жоро, на моята сложих NGK BP7EFS (малко по-студени от 6-цата са) след като преработихме колата на турбо - работят прекрасно. Владо е със същите - за сега нямаме и двамата проблеми със свещите и на високи режими и на празен ход.
#198
Posted 01 May 2009 - 09:00
Жоро, на моята сложих NGK BP7EFS (малко по-студени от 6-цата са) след като преработихме колата на турбо - работят прекрасно. Владо е със същите - за сега нямаме и двамата проблеми със свещите и на високи режими и на празен ход.
А със стандартните кара ли или направо сложихте 7-ците ? Аз вчера взех NGK BP6EFS защото с такива идва кит-а на Turbotechnic. Надявам се днес да спре за малко дъжда за да мога да тествам.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#199
Posted 03 May 2009 - 21:24
На мен със стандартните ( беру ) при повечко даване на газ почваше да чука и прекъсваше, с тези засега работи добре. Но може и да е заради това че бяха стари...
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#200
Posted 07 May 2009 - 08:30
След ~700 - 800 km навъртяни с турбината гарнитурата на главата реши де се предаде. Това се очакваше тъй като този мотор не беше отварян до този момент а беше стоял в една морга доста дълго време. Изненада ме факта ,че този мотор е много чист вътре и няма ръб по цилиндрите. Общо взето на 5-ти го разглобих а на 6-ти сглобих, остана само да сменя един водач на веригата който счупих при вадене на главата .
това е на втори цил.
старата гарнитура
имаше някакви боклуци на 3-ти цил.
новата гарнитура - Goetze
това е на втори цил.
старата гарнитура
имаше някакви боклуци на 3-ти цил.
новата гарнитура - Goetze
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#201
Posted 07 May 2009 - 08:59
Как да има ръб като гледам че и хонинга на цилиндрите си стои, мотора изглежда супер най много сегментите да са поизносени.
Оттук натам само безпроблемно да си го караш
Оттук натам само безпроблемно да си го караш
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#202
Posted 07 May 2009 - 13:34
Как да има ръб като гледам че и хонинга на цилиндрите си стои, мотора изглежда супер най много сегментите да са поизносени.
Оттук натам само безпроблемно да си го караш
Мерси ! Аз останах много приятно изненадан от състоянието на мотор, сега остава само да сменя водача на веригата (доста голям гърч) и после се надявам да има само газззз :-)
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#203
Posted 09 May 2009 - 10:13
браво жоре !
супер е станала машината.
М103 е най-здравия мотор, след него е М117, след това М102.
трябва невероятен идиотизъм за да строшиш М103, а ръб--към 800хил км.
много ми е мерак да чуя звука на твойта машина
супер е станала машината.
М103 е най-здравия мотор, след него е М117, след това М102.
трябва невероятен идиотизъм за да строшиш М103, а ръб--към 800хил км.
много ми е мерак да чуя звука на твойта машина
#204
Posted 09 May 2009 - 20:32
Моя също имаше ръб на 800хил. км. Тъкмо та толкова правих и основен ремонт .
#205
Posted 27 May 2009 - 20:09
Eйй какво става със тази БЕГАЧКА скоро несте писали във темата???
Качи някое снимки или клипче да им чуем бученето на мощния двигател
Качи някое снимки или клипче да им чуем бученето на мощния двигател
#206
Posted 03 June 2009 - 08:27
Колата в момента е в Хедонист Тунинг в Благоевград за ревизия на мотор, сменени са сегменти и лагери (три компонентни Sputter), тази събота/неделя се надявам да я взема за да мога да разработя малко за да е на линия за драг дей-а на 14.06 на писта Дупница (да видим какво време ще даде това чудо).
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#207
Posted 27 June 2009 - 12:35
Малко да обновя темта, двигателя е на линия и вече направи стотина км (разработка), мотора работи перфектно (тихо, няма течове и т.н.) , но както обикновенно при мен има и лоши новини а те са ,че нещо по съединителя се потроши . Тия дни ще се свалят скоростите да видим точно какво се е предало.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#208
Posted 05 July 2009 - 19:46
Колата е в движение отново, проблема се оказа в лагера на съединителя който буквално си беше стопил пластмасовата част (Sachs). След като се върна от морето се хващам сериозно с настройките т.е. да реша проблема с детонирането.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#209
Posted 19 July 2009 - 21:56
Днес най-накрая реших проблема с детонациите ии колата вече може да се кара нормално на пълна газ (пред детонираше дори на 1/3 газ над 0.2 бара). Проблема се оказа в настройките на комутатора. Сега следва още малко разработване, след това смяна на масло и настройки на дино .
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#210
Posted 24 July 2009 - 21:52
Днес най-накрая реших проблема с детонациите ии колата вече може да се кара нормално на пълна газ (пред детонираше дори на 1/3 газ над 0.2 бара). Проблема се оказа в настройките на комутатора. Сега следва още малко разработване, след това смяна на масло и настройки на дино .
Жоре, радвам се че си решил проблема.Имам малко въпросчета .Нали тази графика е лог файл от MegaTune 2 , всички параметри от графиката си текат едновременно? И какъв е този параметър CLT. Спомена че лагерите и сегментите са ти трикомпонентни ,за лагерите ли ставаше на въпрос това,какво им е предимството и разликата в цената? Благодаря
4 user(s) are reading this topic
0 members, 4 guests, 0 anonymous users