
Ето още малко снимки :




Posted 28 April 2009 - 13:02
Posted 30 April 2009 - 21:18
Posted 01 May 2009 - 09:00
Жоро, на моята сложих NGK BP7EFS (малко по-студени от 6-цата са) след като преработихме колата на турбо - работят прекрасно. Владо е със същите - за сега нямаме и двамата проблеми със свещите и на високи режими и на празен ход.
Posted 03 May 2009 - 21:24
Posted 07 May 2009 - 08:30
Posted 07 May 2009 - 08:59
Posted 07 May 2009 - 13:34
Как да има ръб като гледам че и хонинга на цилиндрите си стои, мотора изглежда супер
най много сегментите да са поизносени.
Оттук натам само безпроблемно да си го караш
Posted 09 May 2009 - 10:13
Posted 09 May 2009 - 20:32
Posted 27 May 2009 - 20:09
Posted 03 June 2009 - 08:27
Posted 27 June 2009 - 12:35
Posted 05 July 2009 - 19:46
Posted 19 July 2009 - 21:56
Posted 24 July 2009 - 21:52
Днес най-накрая реших проблема с детонациите ии колата вече може да се кара нормално на пълна газ (пред детонираше дори на 1/3 газ над 0.2 бара). Проблема се оказа в настройките на комутатора. Сега следва още малко разработване, след това смяна на масло и настройки на дино .
0 members, 1 guests, 0 anonymous users