Jump to content

  •  

Photo
* * * * * 2 votes

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 replies to this topic

#196 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 28 April 2009 - 13:02

Аванса сме го мерили и си е ОК, най-вероятно причината е в свещите които са доста топли и предизвикват преигнишън. Стандартно този мотор кара с H9DC, аз карах 2.5-16в-то в H7 и после с Н6 и нямаше никакви проблеми, също така гледам ,че турбо м103 моторите ги карат с NGK BP6EFS които отговарят на Н6 на бош . Утре ще взема нови свещи и ще видим какво ще стане, дано те решат проблема :) .

Ето още малко снимки :

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#197 KRASi

KRASi

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W201 102.962@0,8bar.
    W209 320i coupe.SOLD

Posted 30 April 2009 - 21:18

Жоро, на моята сложих NGK BP7EFS (малко по-студени от 6-цата са) след като преработихме колата на турбо - работят прекрасно. Владо е със същите - за сега нямаме и двамата проблеми със свещите и на високи режими и на празен ход.
  • 0

#198 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 01 May 2009 - 09:00

Жоро, на моята сложих NGK BP7EFS (малко по-студени от 6-цата са) след като преработихме колата на турбо - работят прекрасно. Владо е със същите - за сега нямаме и двамата проблеми със свещите и на високи режими и на празен ход.


А със стандартните кара ли или направо сложихте 7-ците ? Аз вчера взех NGK BP6EFS защото с такива идва кит-а на Turbotechnic. Надявам се днес да спре за малко дъжда за да мога да тествам.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#199 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Posted 03 May 2009 - 21:24

На мен със стандартните ( беру ) при повечко даване на газ почваше да чука и прекъсваше, с тези засега работи добре. Но може и да е заради това че бяха стари...
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#200 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 07 May 2009 - 08:30

След ~700 - 800 km навъртяни с турбината гарнитурата на главата реши де се предаде. Това се очакваше тъй като този мотор не беше отварян до този момент а беше стоял в една морга доста дълго време. Изненада ме факта ,че този мотор е много чист вътре и няма ръб по цилиндрите. Общо взето на 5-ти го разглобих а на 6-ти сглобих, остана само да сменя един водач на веригата който счупих при вадене на главата .


Публикувано изображение

това е на втори цил.
Публикувано изображение
Публикувано изображение

старата гарнитура
Публикувано изображение

имаше някакви боклуци на 3-ти цил.
Публикувано изображение


Публикувано изображение

новата гарнитура - Goetze
Публикувано изображение
Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#201 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Posted 07 May 2009 - 08:59

Как да има ръб като гледам че и хонинга на цилиндрите си стои, мотора изглежда супер :) най много сегментите да са поизносени.
Оттук натам само безпроблемно да си го караш ;)
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#202 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 07 May 2009 - 13:34

Как да има ръб като гледам че и хонинга на цилиндрите си стои, мотора изглежда супер :) най много сегментите да са поизносени.
Оттук натам само безпроблемно да си го караш ;)


Мерси ! Аз останах много приятно изненадан от състоянието на мотор, сега остава само да сменя водача на веригата (доста голям гърч) и после се надявам да има само газззз :-)
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#203 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 09 May 2009 - 10:13

браво жоре :) !

супер е станала машината.

М103 е най-здравия мотор, след него е М117, след това М102.
трябва невероятен идиотизъм за да строшиш М103, а ръб--към 800хил км.

много ми е мерак да чуя звука на твойта машина
  • 0

#204 Slav_1101

Slav_1101

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 961 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W126 280 SE M110 83"
    Mercedes W211 E280 CDI 177ps
    Mercedes W221 S350

Posted 09 May 2009 - 20:32

Моя също имаше ръб на 800хил. км. Тъкмо та толкова правих и основен ремонт . :bigemo_harabe_net-110:
  • 0

#205 damian-E250

damian-E250

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 923 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Троян
  • Автомобил:
    W124 E-250TD/94'
    W123 200D/79'
    Sprinter 308D Maxi/98'
    Lada Niva 1.6/94'
    kawasaki klx 250/
Garage View Garage

Posted 27 May 2009 - 20:09

Eйй какво става със тази БЕГАЧКА :) скоро несте писали във темата???
Качи някое снимки или клипче да им чуем бученето на мощния двигател ;)

:flagMB new: :4036:
  • 0
Публикувано изображение

#206 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 03 June 2009 - 08:27

Колата в момента е в Хедонист Тунинг в Благоевград за ревизия на мотор, сменени са сегменти и лагери (три компонентни Sputter), тази събота/неделя се надявам да я взема за да мога да разработя малко за да е на линия за драг дей-а на 14.06 на писта Дупница :) (да видим какво време ще даде това чудо).
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#207 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 27 June 2009 - 12:35

Малко да обновя темта, двигателя е на линия и вече направи стотина км (разработка), мотора работи перфектно (тихо, няма течове и т.н.) , но както обикновенно при мен има и лоши новини а те са ,че нещо по съединителя се потроши . Тия дни ще се свалят скоростите да видим точно какво се е предало.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#208 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 05 July 2009 - 19:46

Колата е в движение отново, проблема се оказа в лагера на съединителя който буквално си беше стопил пластмасовата част (Sachs). След като се върна от морето се хващам сериозно с настройките т.е. да реша проблема с детонирането.
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#209 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 19 July 2009 - 21:56

Днес най-накрая реших проблема с детонациите ии колата вече може да се кара нормално на пълна газ (пред детонираше дори на 1/3 газ над 0.2 бара). Проблема се оказа в настройките на комутатора. Сега следва още малко разработване, след това смяна на масло и настройки на дино .


Публикувано изображение
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#210 MitakaxXx

MitakaxXx

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:s.Iskrec
  • Автомобил:
    Mercedes 190E 2.0

Posted 24 July 2009 - 21:52

Днес най-накрая реших проблема с детонациите ии колата вече може да се кара нормално на пълна газ (пред детонираше дори на 1/3 газ над 0.2 бара). Проблема се оказа в настройките на комутатора. Сега следва още малко разработване, след това смяна на масло и настройки на дино .
Публикувано изображение



Жоре, радвам се че си решил проблема.Имам малко въпросчета :).Нали тази графика е лог файл от MegaTune 2 , всички параметри от графиката си текат едновременно? И какъв е този параметър CLT. Спомена че лагерите и сегментите са ти трикомпонентни ,за лагерите ли ставаше на въпрос това,какво им е предимството и разликата в цената? Благодаря :)
  • 0




4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users