
Ето още малко снимки :




Публикувано 28 април 2009 - 13:02
Публикувано 30 април 2009 - 21:18
Публикувано 01 май 2009 - 09:00
Жоро, на моята сложих NGK BP7EFS (малко по-студени от 6-цата са) след като преработихме колата на турбо - работят прекрасно. Владо е със същите - за сега нямаме и двамата проблеми със свещите и на високи режими и на празен ход.
Публикувано 03 май 2009 - 21:24
Публикувано 07 май 2009 - 08:30
Публикувано 07 май 2009 - 08:59
Публикувано 07 май 2009 - 13:34
Как да има ръб като гледам че и хонинга на цилиндрите си стои, мотора изглежда супер
най много сегментите да са поизносени.
Оттук натам само безпроблемно да си го караш
Публикувано 09 май 2009 - 10:13
Публикувано 09 май 2009 - 20:32
Публикувано 27 май 2009 - 20:09
Публикувано 03 юни 2009 - 08:27
Публикувано 27 юни 2009 - 12:35
Публикувано 05 юли 2009 - 19:46
Публикувано 19 юли 2009 - 21:56
Публикувано 24 юли 2009 - 21:52
Днес най-накрая реших проблема с детонациите ии колата вече може да се кара нормално на пълна газ (пред детонираше дори на 1/3 газ над 0.2 бара). Проблема се оказа в настройките на комутатора. Сега следва още малко разработване, след това смяна на масло и настройки на дино .
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни