Проект: 190е 2.5-16в турбо
Започната от joreto, 27 май 2005 - 08:47:16
777 мнения по тази тема
#136
Публикувано 28 май 2008 - 22:41
Ако ти кажем от кога я чакаме да я видим как пили гуми.Става бавно тая работа определено.А и парички хвърля Жорето бая и все не му харесва и я преправя...
#137
Публикувано 29 май 2008 - 07:32
видях че инжекторите са 630 куб. Можеш ли да споделиш цена и откъде ако не е тайна
#138
Публикувано 02 юни 2008 - 09:32
Ако ти кажем от кога я чакаме да я видим как пили гуми.Става бавно тая работа определено.А и парички хвърля Жорето бая и все не му харесва и я преправя...
За съжаление колата скоро няма да излезе от бокса тъй като миналата седмица силата и дойде малко в повече и скърши биела на 1-ви цилиндър (тук има повече по темата и снимки http://www.performan...o...4&start=225 ). Общо взето изкара около седмица каране на 1.3-1.4 бара което според мен би трябвало да е над 400коня но не успях да я замера на дино така че, може и да греша. Явно вече стигнах предала на фабричните карантий и сега ще се събира с ковани части...ще отнеме малко повече време но колата ще стане още по-бърза и доста по-надеждна от сега.
видях че инжекторите са 630 куб. Можеш ли да споделиш цена и откъде ако не е тайна rolleyes.gif
да 630цц са, бяха обявени за продан в тунинг форума (от S-stail мисля ,че в момента продава други такива), в момента не мога да се сетя точната цена но май бяха ~360lv .....
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#139
Публикувано 02 юни 2008 - 10:01
здравей,За съжаление колата скоро няма да излезе от бокса тъй като миналата седмица силата и дойде малко в повече и скърши биела на 1-ви цилиндър (тук има повече по темата и снимки http://www.performan...o...4&start=225 ). Общо взето изкара около седмица каране на 1.3-1.4 бара което според мен би трябвало да е над 400коня но не успях да я замера на дино така че, може и да греша. Явно вече стигнах предала на фабричните карантий и сега ще се събира с ковани части...ще отнеме малко повече време но колата ще стане още по-бърза и доста по-надеждна от сега.
да 630цц са, бяха обявени за продан в тунинг форума (от S-stail мисля ,че в момента продава други такива), в момента не мога да се сетя точната цена но май бяха ~360lv .....
искам да ти задам малко банален въпрос за теб,гледам постигаш голяма мощ
въпроса ми е сладния:
може ли да постигна малко мощ и колко ще ми струва това /турбо/
колата е 210 ка 2.3 16 клапана 1996 година
какво и колко можем да постигнем с най-малко средства
ако искаш пиши на л.с
поздрави
#140
Публикувано 09 юни 2008 - 08:42
здравей,
искам да ти задам малко банален въпрос за теб,гледам постигаш голяма мощ
въпроса ми е сладния:
може ли да постигна малко мощ и колко ще ми струва това /турбо/
колата е 210 ка 2.3 16 клапана 1996 година
какво и колко можем да постигнем с най-малко средства
ако искаш пиши на л.с
поздрави
Честно казано над w210 нямам никакво наблюдение но принципно едни 0.4-0.5 няма да са проблем, предполагам ,че като сила ще е 200+ к.с. . До колкото знам навремето Mosselman са предлагали турбо кит за w210. Цената е много относителна, зависи какви компоненти се ползват (примерно дали е истински гарет турбината или китайка).
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#141
Публикувано 09 юни 2008 - 08:47
Така, малко новини относно моята кола . След като се счупи мотора, реших да пъхна друг мотор в коша за да може да си карам колата .
Новата придобивка, мотор м103 983 или казано по друг начин 6-цил (или 6-inline както казват БМВ феновете ), 3.0-12в. Плана е да се кара атмосферка докато мине регистрация, по този начин се надявам да избегна технотест, а след това се качва турбината и ще се кара на 0.8 , естествено междувреммено ще се събира и другия с кована карантия.
Новата придобивка, мотор м103 983 или казано по друг начин 6-цил (или 6-inline както казват БМВ феновете ), 3.0-12в. Плана е да се кара атмосферка докато мине регистрация, по този начин се надявам да избегна технотест, а след това се качва турбината и ще се кара на 0.8 , естествено междувреммено ще се събира и другия с кована карантия.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#142
Публикувано 09 юни 2008 - 10:03
Горе посочените 200+ ме устройват , може ли да съдействаш за направата?Честно казано над w210 нямам никакво наблюдение но принципно едни 0.4-0.5 няма да са проблем, предполагам ,че като сила ще е 200+ к.с. . До колкото знам навремето Mosselman са предлагали турбо кит за w210. Цената е много относителна, зависи какви компоненти се ползват (примерно дали е истински гарет турбината или китайка).
ако е надежна "китайката "не ме бърка,пък ако няма голяма разлика в цената ще сложим
каквото трябва!
въпроса ми е колко пара е удоволствието?
благодаря
#143
Публикувано 09 юни 2008 - 15:45
Горе посочените 200+ ме устройват , може ли да съдействаш за направата?
ако е надежна "китайката "не ме бърка,пък ако няма голяма разлика в цената ще сложим
каквото трябва!
въпроса ми е колко пара е удоволствието?
благодаря
Това което мога да направя (освен разбира се да помагам с каквото мога като информация и съвети) е да говоря с момчетата където си правя колата да кажат някаква цена и срок (покрай мен вече са на ти с МБ-тата), те внасят турбини и се занимават с турбо проекти.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#144
Публикувано 09 юни 2008 - 18:17
о.к ще чакам отговорТова което мога да направя (освен разбира се да помагам с каквото мога като информация и съвети) е да говоря с момчетата където си правя колата да кажат някаква цена и срок (покрай мен вече са на ти с МБ-тата), те внасят турбини и се занимават с турбо проекти.
благодаря
#145
Публикувано 12 юни 2008 - 12:22
Такаaaa, оказва се ,че предната част на моя кардан идва малко по-дълга (c ~ 5cm) и не става с този мотор, та сега трябва да търся от 190Е 2.6 (не знам дали ще стане от w124) . Също така се оказва ,че и стойката за скоростите не може да се ползва, явно при М103 моторите и тя е по различна. Общо взето малки но дразнещи кахъри.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#146
Публикувано 20 юни 2008 - 08:06
Кардана можеш да го дадеш за преработка и баланс. Може да се направи. Ако имаш някакви трудности се обади.Колкото до инжекторите много късно прочетох това което си ми писъл. Взех ги за 420 лв. от Лудата крава ама поне са оригинални Сименс и некалибрирани.
#147
Публикувано 20 юни 2008 - 17:06
Кардана можеш да го дадеш за преработка и баланс. Може да се направи. Ако имаш някакви трудности се обади.Колкото до инжекторите много късно прочетох това което си ми писъл. Взех ги за 420 лв. от Лудата крава ама поне са оригинални Сименс и некалибрирани.
Мисля ,че няма да се налага да се преработва тъй като намерих кардан от 2.6, тези дни ще се качи да видим дали става, ако все пак се наложи преработка ще ти звънна . Според мен 420лв. също е много добра цена.
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo
#148
Публикувано 20 юни 2008 - 19:41
Ех, Жоре, Жоре...не те е срам да ме зарибяваш с турбо конверсии начи!
Принуждаваш ме да ти задавам тъпи въпроси:
На 102.962 2л 122кс - без да скачам на кована карантия, какво мога да направя? (сигурно нищо)
Колко може да ми излезе това удоволствие?
Предварително благодаря за отговора. Ако искаш на ЛС.
Принуждаваш ме да ти задавам тъпи въпроси:
На 102.962 2л 122кс - без да скачам на кована карантия, какво мога да направя? (сигурно нищо)
Колко може да ми излезе това удоволствие?
Предварително благодаря за отговора. Ако искаш на ЛС.
Old Mercs don't die, they just get faster!
"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."
190E 2.0i WDB2010241F806491
#149
Публикувано 22 юни 2008 - 11:36
Ами можеш да направиш много неща ама първо уточни турбо или атмосферка.
#150
Публикувано 23 юни 2008 - 12:03
станах ме двама кандидати за турбини,Ех, Жоре, Жоре...не те е срам да ме зарибяваш с турбо конверсии начи!
Принуждаваш ме да ти задавам тъпи въпроси:
На 102.962 2л 122кс - без да скачам на кована карантия, какво мога да направя? (сигурно нищо)
Колко може да ми излезе това удоволствие?
Предварително благодаря за отговора. Ако искаш на ЛС.
сега вече Жорето ще трябва да съдейства....
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни