Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Скърцане при въртене на воланаW124 200СЕ


  • Please log in to reply
43 мнения по тази тема

#16 tany

tany

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 96 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 22 октомври 2008 - 22:01

Извинявам се че пиша в темата на колегата,при мен има скърцане от известно време,не е от шарнир(поне не се чува от тях)Скърцането е като на гума!Имам съмнение че е един от тампоните на стаб.щанга(лошото е че ги сменях преди 5 месеца)та въпроса ми е трябва ли пак да се сменят или нещо да им се "бае"
  • 0

#17 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 22 октомври 2008 - 22:04

Извинявам се че пиша в темата на колегата,при мен има скърцане от известно време,не е от шарнир(поне не се чува от тях)Скърцането е като на гума!Имам съмнение че е един от тампоните на стаб.щанга(лошото е че ги сменях преди 5 месеца)та въпроса ми е трябва ли пак да се сменят или нещо да им се "бае"

Знае ли човек
Пипни и ..паразитният хебел
Някой път му се раздвижват гимичките и после си ......отива
....и такива случаи познава историята
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#18 M23J

M23J

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 25 октомври 2008 - 22:35

След като изчетох темата, бързо заминах на сервиз да сменям шарнирите - качиха я на стенд-а и майсторър вика 'на твойта кола не могат да се сменят шарнири, трябва да сменяме целите носачи'. Та така и нищо не смених, но преди малко разглеждах форум-а и попадах на една тема със снимков материал, където един колега сменя само шарнири на 124-ка и се зачудих.
Възножно ли е при мен да не могат да се сменят - колата е 200СЕ, прозведена края на '93?
  • 0
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

#19 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 октомври 2008 - 00:00

След като изчетох темата, бързо заминах на сервиз да сменям шарнирите - качиха я на стенд-а и майсторър вика 'на твойта кола не могат да се сменят шарнири, трябва да сменяме целите носачи'. Та така и нищо не смених, но преди малко разглеждах форум-а и попадах на една тема със снимков материал, където един колега сменя само шарнири на 124-ка и се зачудих.
Възножно ли е при мен да не могат да се сменят - колата е 200СЕ, прозведена края на '93?

Драги колега,
кажете му на вашия "майстор" да си вземе майсторската диплома и да си я завре у задника.
Този човек или
- никога не е виждал Мерцедес или
- не е никакъв майстор,
- а може и невероятен мошенник да е.
Опасявам се от факта, че е и трите заедно накуп, каквито са повечето майстори в бг. Ако е възможно назовете въпросния майстор и сервиз, за да знам и да не стъпя никога там, а и да разглася навсякъде, че са некадърни.
Шарнира на 124 се продава и сменя като отделна част, как ще сменяш носач и то здрав. Това да не е някое Халуминиево аЛуди- през 5-6месеца ремонт на предница и всичко съсе алуминиевите им носачи- техническия гении на Инголщадт.
Шарнира се сменя(културно) по следния начин: сваляш носача, развиваш една гайка, избиваш шарнира на специална преса. Набиваш новия шарнир и т.н... сменя се и некултурно чрез голям чук-вария риеш като гламав, докато не го избиеш- хамалска работа.
Успех с ремонтите и не стъпвай повече в този сервиз.
  • 0

#20 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 26 октомври 2008 - 19:32

Драги колега,
кажете му на вашия "майстор" да си вземе майсторската диплома и да си я завре у задника.
Този човек или
- никога не е виждал Мерцедес или
- не е никакъв майстор,
- а може и невероятен мошенник да е.
Опасявам се от факта, че е и трите заедно накуп, каквито са повечето майстори в бг. Ако е възможно назовете въпросния майстор и сервиз, за да знам и да не стъпя никога там, а и да разглася навсякъде, че са некадърни.
Шарнира на 124 се продава и сменя като отделна част, как ще сменяш носач и то здрав. Това да не е някое Халуминиево аЛуди- през 5-6месеца ремонт на предница и всичко съсе алуминиевите им носачи- техническия гении на Инголщадт.
Шарнира се сменя(културно) по следния начин: сваляш носача, развиваш една гайка, избиваш шарнира на специална преса. Набиваш новия шарнир и т.н... сменя се и некултурно чрез голям чук-вария риеш като гламав, докато не го избиеш- хамалска работа.
Успех с ремонтите и не стъпвай повече в този сервиз.

:icon_coolgrin: Много точно си го казал за поредния тъпоглав"майстор"
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#21 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 26 октомври 2008 - 19:35

:icon_coolgrin: Много точно си го казал за поредния тъпоглав"майстор"

За съжаление повечето БГ майстори са такива. Затова каквото мога си го правя сам, каквото не мога- вися им на главите и ги гледам у ръцете какво правят, а не на другия ден да се претрепя някъде заради некадърността, мързела и немърливостта на някой провъзгласил се за "майстор"
  • 0

#22 projektzwo

projektzwo

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 149 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Автомобил:
    W124 200CE '91
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 ноември 2009 - 16:13

Хайде и аз в кюпа... :blush:
След като бях закарал колата при майстор (приятел) и ми беше казал, че маслото на хидравликата ми е ОК, започната да сполучават едни много интересни звуци/скърцания, като че ли само при навиването на ляв волан, независимо колко оборота, даже като се замисля при съвсем леки корекции се чува по-ясно, като това явление е често срещано, но не постоянно. Някакви идеи? :dry:
  • 0

70cd580bc35b0323.jpg


#23 fika210

fika210

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 738 Мнения:
  • Град:Най-голямото село
  • Автомобил:
    W201 1991
    W210 2000

Публикувано 17 ноември 2009 - 16:24

Хайде и аз в кюпа... :blush:
След като бях закарал колата при майстор (приятел) и ми беше казал, че маслото на хидравликата ми е ОК, започната да сполучават едни много интересни звуци/скърцания, като че ли само при навиването на ляв волан, независимо колко оборота, даже като се замисля при съвсем леки корекции се чува по-ясно, като това явление е често срещано, но не постоянно. Някакви идеи? :dry:

Това скърцане при мене изчезна когато към хидравличното масло/нивото му беше нормално и изтеглих от него/ сипах добавка за хидравлика.Опаковка 330 мл с цена 13-14 лв и наименование power steering...Разбира се това стана след като скърцането при завиване се локализира при хидравличната помпа..
  • 0
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....

На тази сладурана е кръстена нашата марка
Публикувано изображение
Мерседес Йелинек

#24 124_2.5D lim

124_2.5D lim

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 235 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:АВТОМОБИЛИ ,МРАЗЯ НАКОЙ "МАЙСТОР" ДА РОВИ ПО МОЯТА КОЛА,ДА НЕ ЗНАЕ КАКВО ПРАВИ ВСЪЩНОСТ И ДА СЕ НАЛАГА АЗ ДА ПИПАМ СЛЕД НЕГО
  • Автомобил:
    W 124 - E250 DIESEL, 94 кс, 93г.
    ВАЗ 2107, 75кс, 88г.

Публикувано 23 ноември 2009 - 00:06

При мене скърцаше десния амортесьор при завиване, смених го и е ок
Обаче скърцаше само когато е под нулата навън ама скърцаше все едно е 500 годишна дървена врата
  • 0
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:

#25 teaze

teaze

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 50 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Добрич/Свищов
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz 124CE/200E - 93

Публикувано 24 ноември 2009 - 03:50

И при мен скърца при въртене - явно ще сменям шарнир. Също така обаче отпред чух преди ден - два, че на легнал полицай пак прискърцва, слязох и я натиснах отпред - пак се чу скърцане. Дали е само шарнир ?
  • 0
That which starts sweet ends bitter, and that which starts bitter ends sweet.

#26 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 ноември 2009 - 08:02

Извинявам се че пиша в темата на колегата,при мен има скърцане от известно време,не е от шарнир(поне не се чува от тях)Скърцането е като на гума!Имам съмнение че е един от тампоните на стаб.щанга(лошото е че ги сменях преди 5 месеца)та въпроса ми е трябва ли пак да се сменят или нещо да им се "бае"

Точно като от гума се чува шарнира.
  • 0

#27 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 ноември 2009 - 08:23

И при мен скърца при въртене - явно ще сменям шарнир. Също така обаче отпред чух преди ден - два, че на легнал полицай пак прискърцва, слязох и я натиснах отпред - пак се чу скърцане. Дали е само шарнир ?

Най-вероятно да.При неравности също се чува,може и да почне волана да тегли към разбития шарнир.Ако има значение само да спомена,че който иска да има здрава и надеждна ходова част си сменя целия носач,ЗАЩОТО само шарнири има всякакви ментета и са САМО ментета и след най- много година ще правиш същата операция.Слагаш носач лемпфьордер и забравяш.Може би затова някои майстори препоръчват цял носач.В Балкан Стар наименование шарнир също не съществува.Всеки си прави избора,ако колата е за продаване-може.Смяната и реглажа на предница струват пари.
  • 0

#28 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2835 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 24 ноември 2009 - 10:31

Най-вероятно да.При неравности също се чува,може и да почне волана да тегли към разбития шарнир.Ако има значение само да спомена,че който иска да има здрава и надеждна ходова част си сменя целия носач,ЗАЩОТО само шарнири има всякакви ментета и са САМО ментета и след най- много година ще правиш същата операция.Слагаш носач лемпфьордер и забравяш.Може би затова някои майстори препоръчват цял носач.В Балкан Стар наименование шарнир също не съществува.Всеки си прави избора,ако колата е за продаване-може.Смяната и реглажа на предница струват пари.

Ако трябваше да се сменя целия носач щеше да е направено така,че да не можеш да смениш само шарнира,пример-Пежо,Фиат и др.
Балкан Стар за мен не са критерий,примерче пак-защо сменят амортисьорите на еърматика с нови,като има ремонтни комплекти за тях?
  • 0

#29 shopaza

shopaza

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Автомобил:
    Мерцедес W124 300Д Комби и Пежо 404 1969-а година

Публикувано 01 декември 2009 - 15:14

Значи и при мен имаше скърцане при пълен десен като навия и се оказа от ограничителите на завиване.Като се сложи малко водо устойчива грес или некво праскало за смазване и изчезва.А при мен и 2-та шарнира са заменени с нови хубави и сички тампони са прегледани и са здрави.При мен пък има едно пукане и леко потропване като от камаче като мине бавно през малка неравност и то не е винаги.И немога и немога да я открия .Знам че едното бумбе ми е взело да се цепи но не мисля че е от него.Скоро ще ходя да усилвам или направо да заменя чашите на пружините че казаха че с годините те здавали багажа
  • 0

#30 nikexp

nikexp

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 175 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    MERCEDES BENZ 124 CE COUPE 122 HP.
    Green
    10. 1993

Публикувано 01 декември 2009 - 19:25

Не съм Вени, но ще ти обясня накратко:
Това скърцане от шарнира означава, че въпросният е тръгнал и/или е за смяна. Това което са направили "Експертите" по никакъв начин не ти оправя проблема, а напротив- дори шарнира да се разбие повече няма да скърца и ти няма да се сетиш да го смениш преди някое от предните ти колела да те изпревари в движение (да не дава господ). Тогава наистина ще ходиш на тенекиджия, бояджия и ще смениш и шарнира, като след това задължително се минава на стенд за реглаж сходимостта на предницата. Като са го смазали, експертите са те лишили от възможността да чуеш кога ще се разскърца много и да смениш шарнира, както е направил Субсоник. Просто трябва да го смениш възможно най-скоро.

А относно моя проблем- преди малко слизам от колата, като изминах цели 12км. и не можах да чуя нито веднъж гадното скърцане от вчера. Дали скърцането има някаква връзка с това че вчера и онзи ден навъртях 400км общо за двата дни(по около 200 на ден) смесено каране и чух да скърца вчера вечерта??? Ако е шарнир не трябва ли да скърца и като маневрирам пред блока, а не след 200км пробег??? Знам ли и аз вече :dontknow:

Колета може да не е много актуално моето предложение но все пак като казваш че е на етапи тази шум.
Погледни за всеки случай нивото на хидравличната течност в казанчето !!!
Случвало ми се е
Поздрави :flagMB new:
  • 0
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни