
Скърцане при въртене на воланаW124 200СЕ
Започната от Алфонсо, 12 окт 2008 - 22:47:41
43 мнения по тази тема
#16
Публикувано 22 октомври 2008 - 22:01
Извинявам се че пиша в темата на колегата,при мен има скърцане от известно време,не е от шарнир(поне не се чува от тях)Скърцането е като на гума!Имам съмнение че е един от тампоните на стаб.щанга(лошото е че ги сменях преди 5 месеца)та въпроса ми е трябва ли пак да се сменят или нещо да им се "бае"
#17
Публикувано 22 октомври 2008 - 22:04
Знае ли човекИзвинявам се че пиша в темата на колегата,при мен има скърцане от известно време,не е от шарнир(поне не се чува от тях)Скърцането е като на гума!Имам съмнение че е един от тампоните на стаб.щанга(лошото е че ги сменях преди 5 месеца)та въпроса ми е трябва ли пак да се сменят или нещо да им се "бае"
Пипни и ..паразитният хебел
Някой път му се раздвижват гимичките и после си ......отива
....и такива случаи познава историята
Поздрави


Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител
#18
Публикувано 25 октомври 2008 - 22:35
След като изчетох темата, бързо заминах на сервиз да сменям шарнирите - качиха я на стенд-а и майсторър вика 'на твойта кола не могат да се сменят шарнири, трябва да сменяме целите носачи'. Та така и нищо не смених, но преди малко разглеждах форум-а и попадах на една тема със снимков материал, където един колега сменя само шарнири на 124-ка и се зачудих.
Възножно ли е при мен да не могат да се сменят - колата е 200СЕ, прозведена края на '93?
Възножно ли е при мен да не могат да се сменят - колата е 200СЕ, прозведена края на '93?
It is nice to be important, but it is more important to be nice.
#19
Публикувано 26 октомври 2008 - 00:00
Драги колега,След като изчетох темата, бързо заминах на сервиз да сменям шарнирите - качиха я на стенд-а и майсторър вика 'на твойта кола не могат да се сменят шарнири, трябва да сменяме целите носачи'. Та така и нищо не смених, но преди малко разглеждах форум-а и попадах на една тема със снимков материал, където един колега сменя само шарнири на 124-ка и се зачудих.
Възножно ли е при мен да не могат да се сменят - колата е 200СЕ, прозведена края на '93?
кажете му на вашия "майстор" да си вземе майсторската диплома и да си я завре у задника.
Този човек или
- никога не е виждал Мерцедес или
- не е никакъв майстор,
- а може и невероятен мошенник да е.
Опасявам се от факта, че е и трите заедно накуп, каквито са повечето майстори в бг. Ако е възможно назовете въпросния майстор и сервиз, за да знам и да не стъпя никога там, а и да разглася навсякъде, че са некадърни.
Шарнира на 124 се продава и сменя като отделна част, как ще сменяш носач и то здрав. Това да не е някое Халуминиево аЛуди- през 5-6месеца ремонт на предница и всичко съсе алуминиевите им носачи- техническия гении на Инголщадт.
Шарнира се сменя(културно) по следния начин: сваляш носача, развиваш една гайка, избиваш шарнира на специална преса. Набиваш новия шарнир и т.н... сменя се и некултурно чрез голям чук-вария риеш като гламав, докато не го избиеш- хамалска работа.
Успех с ремонтите и не стъпвай повече в този сервиз.
#20
Публикувано 26 октомври 2008 - 19:32
Драги колега,
кажете му на вашия "майстор" да си вземе майсторската диплома и да си я завре у задника.
Този човек или
- никога не е виждал Мерцедес или
- не е никакъв майстор,
- а може и невероятен мошенник да е.
Опасявам се от факта, че е и трите заедно накуп, каквито са повечето майстори в бг. Ако е възможно назовете въпросния майстор и сервиз, за да знам и да не стъпя никога там, а и да разглася навсякъде, че са некадърни.
Шарнира на 124 се продава и сменя като отделна част, как ще сменяш носач и то здрав. Това да не е някое Халуминиево аЛуди- през 5-6месеца ремонт на предница и всичко съсе алуминиевите им носачи- техническия гении на Инголщадт.
Шарнира се сменя(културно) по следния начин: сваляш носача, развиваш една гайка, избиваш шарнира на специална преса. Набиваш новия шарнир и т.н... сменя се и некултурно чрез голям чук-вария риеш като гламав, докато не го избиеш- хамалска работа.
Успех с ремонтите и не стъпвай повече в този сервиз.


В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!
#21
Публикувано 26 октомври 2008 - 19:35
За съжаление повечето БГ майстори са такива. Затова каквото мога си го правя сам, каквото не мога- вися им на главите и ги гледам у ръцете какво правят, а не на другия ден да се претрепя някъде заради некадърността, мързела и немърливостта на някой провъзгласил се за "майстор"
Много точно си го казал за поредния тъпоглав"майстор"
#22
Публикувано 17 ноември 2009 - 16:13
Хайде и аз в кюпа...
След като бях закарал колата при майстор (приятел) и ми беше казал, че маслото на хидравликата ми е ОК, започната да сполучават едни много интересни звуци/скърцания, като че ли само при навиването на ляв волан, независимо колко оборота, даже като се замисля при съвсем леки корекции се чува по-ясно, като това явление е често срещано, но не постоянно. Някакви идеи?

След като бях закарал колата при майстор (приятел) и ми беше казал, че маслото на хидравликата ми е ОК, започната да сполучават едни много интересни звуци/скърцания, като че ли само при навиването на ляв волан, независимо колко оборота, даже като се замисля при съвсем леки корекции се чува по-ясно, като това явление е често срещано, но не постоянно. Някакви идеи?

#23
Публикувано 17 ноември 2009 - 16:24
Това скърцане при мене изчезна когато към хидравличното масло/нивото му беше нормално и изтеглих от него/ сипах добавка за хидравлика.Опаковка 330 мл с цена 13-14 лв и наименование power steering...Разбира се това стана след като скърцането при завиване се локализира при хидравличната помпа..Хайде и аз в кюпа...
![]()
След като бях закарал колата при майстор (приятел) и ми беше казал, че маслото на хидравликата ми е ОК, започната да сполучават едни много интересни звуци/скърцания, като че ли само при навиването на ляв волан, независимо колко оборота, даже като се замисля при съвсем леки корекции се чува по-ясно, като това явление е често срещано, но не постоянно. Някакви идеи?
Verba volant,scripta manent...Казаното отлита,написаното остава .../ако не го изтрият/....
На тази сладурана е кръстена нашата марка

Мерседес Йелинек
На тази сладурана е кръстена нашата марка

Мерседес Йелинек
#24
Публикувано 23 ноември 2009 - 00:06
При мене скърцаше десния амортесьор при завиване, смених го и е ок
Обаче скърцаше само когато е под нулата навън ама скърцаше все едно е 500 годишна дървена врата
Обаче скърцаше само когато е под нулата навън ама скърцаше все едно е 500 годишна дървена врата
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ,ПЪК ТО ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ! :flagMB new:
#25
Публикувано 24 ноември 2009 - 03:50
И при мен скърца при въртене - явно ще сменям шарнир. Също така обаче отпред чух преди ден - два, че на легнал полицай пак прискърцва, слязох и я натиснах отпред - пак се чу скърцане. Дали е само шарнир ?
That which starts sweet ends bitter, and that which starts bitter ends sweet.
#26
Публикувано 24 ноември 2009 - 08:02
Точно като от гума се чува шарнира.Извинявам се че пиша в темата на колегата,при мен има скърцане от известно време,не е от шарнир(поне не се чува от тях)Скърцането е като на гума!Имам съмнение че е един от тампоните на стаб.щанга(лошото е че ги сменях преди 5 месеца)та въпроса ми е трябва ли пак да се сменят или нещо да им се "бае"
#27
Публикувано 24 ноември 2009 - 08:23
Най-вероятно да.При неравности също се чува,може и да почне волана да тегли към разбития шарнир.Ако има значение само да спомена,че който иска да има здрава и надеждна ходова част си сменя целия носач,ЗАЩОТО само шарнири има всякакви ментета и са САМО ментета и след най- много година ще правиш същата операция.Слагаш носач лемпфьордер и забравяш.Може би затова някои майстори препоръчват цял носач.В Балкан Стар наименование шарнир също не съществува.Всеки си прави избора,ако колата е за продаване-може.Смяната и реглажа на предница струват пари.И при мен скърца при въртене - явно ще сменям шарнир. Също така обаче отпред чух преди ден - два, че на легнал полицай пак прискърцва, слязох и я натиснах отпред - пак се чу скърцане. Дали е само шарнир ?
#28
Публикувано 24 ноември 2009 - 10:31
Ако трябваше да се сменя целия носач щеше да е направено така,че да не можеш да смениш само шарнира,пример-Пежо,Фиат и др.Най-вероятно да.При неравности също се чува,може и да почне волана да тегли към разбития шарнир.Ако има значение само да спомена,че който иска да има здрава и надеждна ходова част си сменя целия носач,ЗАЩОТО само шарнири има всякакви ментета и са САМО ментета и след най- много година ще правиш същата операция.Слагаш носач лемпфьордер и забравяш.Може би затова някои майстори препоръчват цял носач.В Балкан Стар наименование шарнир също не съществува.Всеки си прави избора,ако колата е за продаване-може.Смяната и реглажа на предница струват пари.
Балкан Стар за мен не са критерий,примерче пак-защо сменят амортисьорите на еърматика с нови,като има ремонтни комплекти за тях?
#29
Публикувано 01 декември 2009 - 15:14
Значи и при мен имаше скърцане при пълен десен като навия и се оказа от ограничителите на завиване.Като се сложи малко водо устойчива грес или некво праскало за смазване и изчезва.А при мен и 2-та шарнира са заменени с нови хубави и сички тампони са прегледани и са здрави.При мен пък има едно пукане и леко потропване като от камаче като мине бавно през малка неравност и то не е винаги.И немога и немога да я открия .Знам че едното бумбе ми е взело да се цепи но не мисля че е от него.Скоро ще ходя да усилвам или направо да заменя чашите на пружините че казаха че с годините те здавали багажа
#30
Публикувано 01 декември 2009 - 19:25
Колета може да не е много актуално моето предложение но все пак като казваш че е на етапи тази шум.Не съм Вени, но ще ти обясня накратко:
Това скърцане от шарнира означава, че въпросният е тръгнал и/или е за смяна. Това което са направили "Експертите" по никакъв начин не ти оправя проблема, а напротив- дори шарнира да се разбие повече няма да скърца и ти няма да се сетиш да го смениш преди някое от предните ти колела да те изпревари в движение (да не дава господ). Тогава наистина ще ходиш на тенекиджия, бояджия и ще смениш и шарнира, като след това задължително се минава на стенд за реглаж сходимостта на предницата. Като са го смазали, експертите са те лишили от възможността да чуеш кога ще се разскърца много и да смениш шарнира, както е направил Субсоник. Просто трябва да го смениш възможно най-скоро.
А относно моя проблем- преди малко слизам от колата, като изминах цели 12км. и не можах да чуя нито веднъж гадното скърцане от вчера. Дали скърцането има някаква връзка с това че вчера и онзи ден навъртях 400км общо за двата дни(по около 200 на ден) смесено каране и чух да скърца вчера вечерта??? Ако е шарнир не трябва ли да скърца и като маневрирам пред блока, а не след 200км пробег??? Знам ли и аз вече
Погледни за всеки случай нивото на хидравличната течност в казанчето !!!
Случвало ми се е
Поздрави

0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни