Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Скърцане при въртене на воланаW124 200СЕ


  • Please log in to reply
43 мнения по тази тема

#1 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 октомври 2008 - 22:47

Какво дочух днес и не останах приятно изненадан.
При навит десен(не задължително да е пълен) като завъртя волана на ляво се чува скърцане. Не е от тампоните на стабилизиращата щанга, знам ги как скърцат. Шумът се появява главно като маневрирам някъде, да обърна примерно с две-три маневри. Имам чувството че усещам скърцането на самия волан. Пак казвам получава се само като от дясно завъртиш на ляво се чуват две последователни изскърцвания, отговарящи на "оборотите" на волана и спират.
Дайте някакви идеи и насоки къде да търся проблема- кормилна кутия, окачване.... знам ли може и друго да е.. :dontknow:
  • 0

#2 kombi124d

kombi124d

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 805 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Бяла техника на колела

Публикувано 12 октомври 2008 - 23:02

Какво дочух днес и не останах приятно изненадан.
При навит десен(не задължително да е пълен) като завъртя волана на ляво се чува скърцане. Не е от тампоните на стабилизиращата щанга, знам ги как скърцат. Шумът се появява главно като маневрирам някъде, да обърна примерно с две-три маневри. Имам чувството че усещам скърцането на самия волан. Пак казвам получава се само като от дясно завъртиш на ляво се чуват две последователни изскърцвания, отговарящи на "оборотите" на волана и спират.
Дайте някакви идеи и насоки къде да търся проблема- кормилна кутия, окачване.... знам ли може и друго да е.. :dontknow:

Смени си шарнирите!!!
  • 0
Публикувано изображение
В тази криза няма пари за ракия,а жената купила хляб!

#3 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 октомври 2008 - 23:10

Смени си шарнирите!!!

Много категорично, но все пак сигурен ли си.
И да попитам има ли какво да скърца по кормилната кутия и изобщо по нещата свързани с кормилото.
  • 0

#4 merdjamin

merdjamin

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:СОФИЯ
  • Автомобил:
    w210 e200 1998 w211 220cdi 2004

Публикувано 13 октомври 2008 - 04:55

Виж и втулките на паразитния хебел
  • 0

#5 bibitkata

bibitkata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    W 124 - 250 D - 1986

    W 245 - B180CDi - 2007

Публикувано 13 октомври 2008 - 09:24

Когато смених стария волан с дървен и при мен се появи скърцане само при определено завъртане на волана, като разгледах внимателно установих, че двете пластмаси под волана в определено положение се допират и издават въпросното гадно скърцане. Реших проблема с малко смазка.
Иначе като въртиш волана и ти скърца и не са пластмасите под него, може би най-вероятно са шарнирите ..............

:beer:
  • 0
.... Опита е фенер който свети на гърба ни - Конфуций ....

#6 M23J

M23J

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 октомври 2008 - 09:41

Аз също карам 200CE и имах подобен проблем. Закарах я в Мотоексперт и там и биха 2 инжекции масло в шарнира като през това време трябваше да въртя волана наляво-надясно, за да се смаже хубаво. По принцип за тази процедура няма нужда да ходиш на сервиз, може и сам да го си го направиш. Така поне, ако се окаже, че не е бил там проблема няма да те е яд, че си давал пари за нищо.
  • 0
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

#7 ivooo

ivooo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 436 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W124 / '91 /продадена
    W201 / '87 / 2.0 / 601.911
    W124 / '93 / 602.962

Публикувано 13 октомври 2008 - 12:08

Аз също карам 200CE и имах подобен проблем. Закарах я в Мотоексперт и там и биха 2 инжекции масло в шарнира като през това време трябваше да въртя волана наляво-надясно, за да се смаже хубаво. По принцип за тази процедура няма нужда да ходиш на сервиз, може и сам да го си го направиш. Така поне, ако се окаже, че не е бил там проблема няма да те е яд, че си давал пари за нищо.

Е гледай сега на какво ще те направят колегите, и тебе и експертите от мотоексперта също :0_yahoo:
  • 0
брабус написа: "абе само аз ли спуквам тьрсачката?"

#8 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 октомври 2008 - 13:39

Смени си шарнирите!!!


И аз залагам на шарнир, вече смених един. Чакам и другия да се обади някой ден.
Симптомите бяха същите - в началото скърцаше само от време на време и то в мокро, после позачести, и накрая започна да скърца при маневри на място. Беше десния шарнир.
  • 0

#9 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 13 октомври 2008 - 13:49

Аз също карам 200CE и имах подобен проблем. Закарах я в Мотоексперт и там и биха 2 инжекции масло в шарнира като през това време трябваше да въртя волана наляво-надясно, за да се смаже хубаво. По принцип за тази процедура няма нужда да ходиш на сервиз, може и сам да го си го направиш. Така поне, ако се окаже, че не е бил там проблема няма да те е яд, че си давал пари за нищо.


За експертите от Мотоексперт - преди години сменях спирачни маркучи на старата кола - дойде един по-възрастен майстор и обясни на един хлапак горе-долу какво да прави и че на новите маркучи първо се завивал горния край и после долния да се изтласка максимално въздуха, и после онзи като приключи и свали колата от подемника. Викам му - няма ли да обезвъздушим? А той - ама то при смяната се било обезвъздушило и щеше така да ме пуска. Добре че не се навих...
На баща ми служебната кола, пежо 306, му я поддържат там - откъртили му бяха еднта панта на капака - как точно не знам. Друго - задницата виси като на москвич - не можело да се оправи. Колата два пъти влиза за проблем с климатика (явно е теч) - и двата пъти пълнят фреон и проблемът си остава, а климатик няма...
Не знам може би просто случваме на такива разбирачи...
  • 0

#10 M23J

M23J

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 октомври 2008 - 14:05

Верояно сте прави, не правя реклама на Мотоексперт, просто са на 50м от нас и там ходя като стане нещо.
Може би по-горе описаната манипулация не е била най-удачното решение, но при мен поне вече 2 месеца нищо не скърца.

@Veni® - може ли да ми обясниш защо стрябва да ходя спешно на стенд и тенекеджия? Не ме разбирай погрешно, не се заяждам, просто тази 124-ка я карам от 3 месеца и не съм много наясно с нещата.
  • 0
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

#11 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 октомври 2008 - 15:02

Верояно сте прави, не правя реклама на Мотоексперт, просто са на 50м от нас и там ходя като стане нещо.
Може би по-горе описаната манипулация не е била най-удачното решение, но при мен поне вече 2 месеца нищо не скърца.

@Veni® - може ли да ми обясниш защо стрябва да ходя спешно на стенд и тенекеджия? Не ме разбирай погрешно, не се заяждам, просто тази 124-ка я карам от 3 месеца и не съм много наясно с нещата.

Не съм Вени, но ще ти обясня накратко:
Това скърцане от шарнира означава, че въпросният е тръгнал и/или е за смяна. Това което са направили "Експертите" по никакъв начин не ти оправя проблема, а напротив- дори шарнира да се разбие повече няма да скърца и ти няма да се сетиш да го смениш преди някое от предните ти колела да те изпревари в движение (да не дава господ). Тогава наистина ще ходиш на тенекиджия, бояджия и ще смениш и шарнира, като след това задължително се минава на стенд за реглаж сходимостта на предницата. Като са го смазали, експертите са те лишили от възможността да чуеш кога ще се разскърца много и да смениш шарнира, както е направил Субсоник. Просто трябва да го смениш възможно най-скоро.

А относно моя проблем- преди малко слизам от колата, като изминах цели 12км. и не можах да чуя нито веднъж гадното скърцане от вчера. Дали скърцането има някаква връзка с това че вчера и онзи ден навъртях 400км общо за двата дни(по около 200 на ден) смесено каране и чух да скърца вчера вечерта??? Ако е шарнир не трябва ли да скърца и като маневрирам пред блока, а не след 200км пробег??? Знам ли и аз вече :dontknow:
  • 0

#12 M23J

M23J

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 13 октомври 2008 - 19:43

Значи тъкмо навреме се намесих в темата, защото в сряда имам записан час за сервиз, тъкмо ще има кажа да сменят и шарнирите.
Мерси за съвета.
  • 0
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

#13 ИВЧО

ИВЧО

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Из родината

Публикувано 13 октомври 2008 - 19:49

И аз съм болен от същото .... 190-ка и го прави само като и навия десен волан .... Шарнирите са нови,но имам тропащ накрайник и то точно отдясно,но категорично не е от него ..... или поне аз така си мисля .... Звукът наподобява на този,когато са разбити буренцата на задният мост само че не скърца .... абе все едно триете гума в метал .... утре ще напръскам тампоните на стаб. щанга .... А дали има шанс да е от тампоните на амортис.????? И те са нови,но как да разбера ако са за смяна???? Извинявам се за :0_poster_offtopic: :wub:
  • 0

#14 Алфонсо

Алфонсо

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2773 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz C124- 92г 200CE -продаден
    Mercedes-Benz W210-97г E200 Avantgarde- продаден
    Mercedes-Benz C208- 99г CLK200 Kompressor-продаден
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 октомври 2008 - 22:02

Благодаря за подробностите...
Това исках да кажа с по-малко думи, ама прецизирането не е излишно никога...

Да, това е!!!

:icon_coolgrin:
  • 0

#15 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 13 октомври 2008 - 23:04

:flagMB new:

Смени си шарнирите!!!



Виж и втулките на паразитния хебел



Аз също карам 200CE и имах подобен проблем. Закарах я в Мотоексперт и там и биха 2 инжекции масло в шарнира като през това време трябваше да въртя волана наляво-надясно, за да се смаже хубаво. По принцип за тази процедура няма нужда да ходиш на сервиз, може и сам да го си го направиш. Така поне, ако се окаже, че не е бил там проблема няма да те е яд, че си давал пари за нищо.

Профилактично боцни по една инджекция
После по реда на съватите на колегете
(инджекцията ми и стар метод.....от миналият век)
"Ваксината" не пречи на всички .....останали процедури
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни