Проект 190Е 2.0 турбо :)
Започната от Vlado190, 21 юни 2008 - 13:22:38
125 мнения по тази тема
#91
Публикувано 20 септември 2009 - 08:46
Продадох целия кит, турбо, кулер.. абе всичко. Което вече отчитам като грешка защото си работеха идеално. Компресора засега се закучи а вярно не издържам вече на атмосферка некви дизели да ме минават Сега съм си намерил една малка турбинка - до десетина дни като остане време ще я кача и ще наснимам мотора
п.п. Краси засега стига ли ти бууста
п.п. Краси засега стига ли ти бууста
1991 190E SportLine turbo 0.6bar
#92
Публикувано 24 септември 2009 - 14:16
касмет с компресора които с двигател на Меро си е страхотна комбинация
а и да попитам клапана за контрол на МАХ налягането на турбината електронно ли се контролираше или механично чрез притискаща пружина
а и да попитам клапана за контрол на МАХ налягането на турбината електронно ли се контролираше или механично чрез притискаща пружина
От един Мерцедес по добър може да бъде само друг Бенц.
#93
Публикувано 29 септември 2009 - 22:38
Абе, Краси, хората са си го казали: Кефа цена няма!
Пък и колко ще спестиш от малко по-икономично каране? За нов Мерс няма да стигнат, това е ясно Не си ли направиш купона сам, никой няма да ти го направи.
Владко, я сподели какво направи със свалените чаркове? турбина, радиатор, колектори...
Не че нещо, засърбя ме десния крак нещо, пък моята с тия 122 издъхнали кранти не ще да откине
Който не си е ял закуската, не чете между редовете Коте
П.С. А Влади, налягането не стига но е достатъчно за 320d от новите и 1,8Т
#94
Публикувано 04 ноември 2009 - 21:08
Здравей Влади, имаш л.с.
Поздрави
Поздрави
#95
Публикувано 26 ноември 2009 - 22:18
Къде сте турбо ентусиасти?!? Темата замря /за което и ние имаме вина в интерес на истината/, но
след година експерименти с турбиниран ОТ ВЛАДИ 102.962 мотор, мога да кажа че си струваше всяка стотинка до сега.
Удоволствието е несравнимо, двигателите още не сме успели да ги щупим /дано и не успеем/. А който ми твърди че
няма смисъл от турбиниране на сравнително леките МБ190 а с 124 Е300 или Е320 ще изпита по-голямо удоволствие е в голяма грешка.
след година експерименти с турбиниран ОТ ВЛАДИ 102.962 мотор, мога да кажа че си струваше всяка стотинка до сега.
Удоволствието е несравнимо, двигателите още не сме успели да ги щупим /дано и не успеем/. А който ми твърди че
няма смисъл от турбиниране на сравнително леките МБ190 а с 124 Е300 или Е320 ще изпита по-голямо удоволствие е в голяма грешка.
#97
Публикувано 27 ноември 2009 - 22:46
Колеги и приятели, кефа според мен не е в това просто да настъпиш газта и да те залепи за седалката. За мен кефа идва когато си блъскаш главата как да си го направиш сам и след редица перипетии да видиш плода на своя труд. . Е тогава кефа е несравним а и докато го направиш гаранция научаваш нещо ново .Аз все още не съм изживял това чувство поради редица причини, но се надявам скоро да стане и това
#98
Публикувано 28 ноември 2009 - 18:59
Ами 300се с турбина мисля, че дава сериозна тяга.
Няма две мнения по въпроса - има ли турбинка, нещата стават сериозни
#99
Публикувано 28 ноември 2009 - 19:08
Колеги и приятели, кефа според мен не е в това просто да настъпиш газта и да те залепи за седалката. За мен кефа идва когато си блъскаш главата как да си го направиш сам и след редица перипетии да видиш плода на своя труд. . Е тогава кефа е несравним а и докато го направиш гаранция научаваш нещо ново .Аз все още не съм изживял това чувство поради редица причини, но се надявам скоро да стане и това
Колега Mitaka000, бих се зарадвал много ако се присъединиш и се захванеш с твоя проект, но още повече бих се зарадвал ако почерпиш от нашия опит за да не си щупиш мотора експериментирайки излишно.
поздрави!
#100
Публикувано 28 ноември 2009 - 19:44
Скоро ще го захващам наново . И естествено че черпя от опита ви колеги и ви благодаря че се отзовавате когато имам нужда от съвети
#102
Публикувано 29 ноември 2009 - 23:47
Скоро ще го захващам наново . И естествено че черпя от опита ви колеги и ви благодаря че се отзовавате когато имам нужда от съвети
Сега зимата е малко тегаво за работа по колите, е ако имаш 2-ра за ежедневка е спасение.
А аз да ви се оплача - изкарах седмица с новата генерация на бате Влади - 2,5" тръба от downpip-a до крайното гърне. Наистина турбинката тръгна едни 500об. по-рано нооо звукът беше потресаващ, като голф2 с издънени гърнета . Нямаше как да използваме оригиналните - на по-малък диаметър са ... но с един заглушител на 2,5" /без вата естественно, а със серпентини/ нещата заспаха. Все пак караме мерцедеси и някак невърви да бучим като голфове. (Използвам "Голф" не защото е лоша кола, а защото е станала нарицателно ).
А иначе работата на Влади е без грешка - цял ден си игра момчето с генерацията ми, но стана добре. .
Сега чакам Иновейта да пристигне и ще направим новите настройки.
#104
Публикувано 06 декември 2009 - 23:42
Аз по принцип цял ден сьм с служебното бмв а моя го карам само вечер и за кеф.Ама сьбирам части.
Самолетните кабели се чупят ако не са добре уктепени ...
#105
Публикувано 06 декември 2009 - 23:43
/ с такива съм по колата/Самолетните кабели се чупят ако не са добре укрепени ...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни