Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Проект 190Е 2.0 турбо :)


  • Please log in to reply
125 replies to this topic

#31 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,339 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Posted 27 June 2008 - 11:12

Дай координати да видим какви пари ще поиска. Реално ако чупенето на мотора не е с причина турбинирането, тези чаркове трябва да са здрави...


утиваш в подгумер в моргата, търсиш влади. и му казаш че си чул за 190тката с турбо, дали е разпродаден комплекта.
  • 0

#32 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Posted 27 June 2008 - 15:43

Днеска закачих турбото и маслените пътища. Тръбите за въздуха и другите неща не са закачени ама запалих само за малко колкото да се завърти турбината - голям кеф беше :0_yahoo: Ето и тройника за маслото дето ми дойде на ум:

Attached Files


  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#33 IvoR1

IvoR1

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 434 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново
  • Интереси:Bitches, Benzes, Bikes & Bball
  • Автомобил:
    '99 w208 CLK320
    '89 190E 2.0 8v - бялата смърт
    '92 190E 3.0 12v - черната перла << ех
Garage View Garage

Posted 27 June 2008 - 17:02

Днеска закачих турбото и маслените пътища. Тръбите за въздуха и другите неща не са закачени ама запалих само за малко колкото да се завърти турбината - голям кеф беше :0_yahoo: Ето и тройника за маслото дето ми дойде на ум:

Честито колега! Моля колкото повече снимки приложиш, толкова повече ще ти се радваме :) У нас имаме също 190-ка 2.0 само, че карб и този проект ми е много интересен :)
  • 0

M112.940 inside

 

 


#34 kleemann

kleemann

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 461 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:sofia
  • Интереси:МОТОKРОС
  • Автомобил:
    W210 ;E230
    W202 ;C200
    W210 ;E220
    W220 :S320
    W124 :200E
    W211 :E320
    W212 :E220

Posted 27 June 2008 - 17:11

Днеска закачих турбото и маслените пътища. Тръбите за въздуха и другите неща не са закачени ама запалих само за малко колкото да се завърти турбината - голям кеф беше :0_yahoo: Ето и тройника за маслото дето ми дойде на ум:

давай братле да видим какво ще стане с машината /190та/,
че има поне 3ма кандидати за турбини.........
  • 0
KLEEMANN...!!!...МОЛЯ,СПРЕТЕ ЗЕМЯТА ИСКАМ ДА СЛЯЗА!!!
Публикувано изображение

#35 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 27 June 2008 - 17:22

Лелееее колко мераклии да си потрошат колите :lol:
  • 0

#36 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,517 Posts:
  • Град:София

Posted 27 June 2008 - 19:00

Лелееее колко мераклии да си потрошат колите :lol:


За**и ти таз работа, знаеш ли колко е зарибяващо. Аз когато се заиграх с фиатката, последния ден гладен мръсен, без фарове, капаци, гърнета и др, ама не се сдържах да направя няколко старта зад блока. Единственото са кинтите, щото тази работа гълта доста пари - аз като теглих чертата имах 20 лв само за щутцерчета и др дреболии.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#37 Kotitu

Kotitu

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 440 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
Garage View Garage

Posted 27 June 2008 - 19:30

Кои са тримата мераклии, че май съм четвъртия?
  • 0

Old Mercs don't die, they just get faster!

"Опит се трупа собственоръчно, собственокрачно и най-вече собственогъзно..."

190E 2.0i WDB2010241F806491


#38 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 751 Posts:
Garage View Garage

Posted 28 June 2008 - 15:36

........ Ето и тройника за маслото дето ми дойде на ум:


Точно по същия начин е и при мен :)
  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#39 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Posted 05 July 2008 - 23:41

Малко развитие но без снимки засега - колата вече е в движение, в момента се кара само на 0.3 бара но за сметка на това мина над 1200км без абсолютно никакви проблеми - ходих с нея до морето и обратно :0_yahoo: мислех че 0.3 е много малко за да се усети значителна разлика, обаче се оказа че се усеща - горе долу както ускоряваше на втора сега така е на трета :) - вече коли които преди ме биеха сега ги късам кат за световно :0_yahoo: , колата още е и без кулер (този дето го имам е много голям и няма как да го събера без да режа някъде а аз не искам - по скоро ще срежа него и ще станат два ) - въздушните пътища са много къси и не се усеща никакъв лаг, надявам се след кулера пак да е така. Инжекторите са 214 и се оказаха че са много малки, още преди 6к оборота почват да си седят постоянно отворени и май или ще ги сменям или ще горят :censored: Това е засега, скоро ще кача и снимки.
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#40 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 06 July 2008 - 12:55

На 6000 оборота релето на помпата изключва.

Ако проблема се появява много преди 6000 оборота тогава е от инжекторите и може да пробваш следващия размер. По сметки 240 кубикови или колкото там е по-големия размер трябва да стигнат, ама знае ли човек.
  • 0

#41 W123

W123

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2,824 Posts:
  • Пол:Мъж

Posted 06 July 2008 - 13:03

... Инжекторите са 214 и се оказаха че са много малки, още преди 6к оборота почват да си седят постоянно отворени и май или ще ги сменям или ще горят :censored:


Е ти па да не седиш на 6000 оборота,впрочем какво правиш там въобще :huh:
Щом си бачка колата и си доволен стига толкова си барал,направи си кулера и си свиркай.А това че седяли отворени малко преди 6000 голям праз,то ще ти е моментно в момент на умопомрачение на шофера :lol:
Карай си я нормално все едно че си е нормална кола а я настъпвай когато искаш да се заяждаш с някой.
И са да стане по-мощна сложи отзад емблема 2.0 или по-добре 1.8 и се базикай с гоУфаджийте!
  • 0

#42 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Posted 06 July 2008 - 22:41

На 6000 оборота релето на помпата изключва.

Ако проблема се появява много преди 6000 оборота тогава е от инжекторите и може да пробваш следващия размер. По сметки 240 кубикови или колкото там е по-големия размер трябва да стигнат, ама знае ли човек.

Знам че по принцип на 6000 оборота е ограничителя, само че при мен релето на помпата се командва от Megasquirt-а и не изключва! Ограничителя на оборотите си е пак от него, на колкото му го задам, прекъсва горивото чрез инжекторите и запалването - в случая съм го оставил както си е стандартно 6000 Инжекторите са малки, там е работата... при надув още от 4500 са малки... търся нещо около 350 - 400 в момента ;)
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#43 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4,598 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Posted 06 July 2008 - 23:05

Знам че по принцип на 6000 оборота е ограничителя, само че при мен релето на помпата се командва от Megasquirt-а и не изключва! Ограничителя на оборотите си е пак от него, на колкото му го задам, прекъсва горивото чрез инжекторите и запалването - в случая съм го оставил както си е стандартно 6000 Инжекторите са малки, там е работата... при надув още от 4500 са малки... търся нещо около 350 - 400 в момента ;)


Ти си знаеш :).
Само да добавя че релето не е реле, а е по-скоро контролер - то решава кога да изключи на база на TD сигнала от комутатора на запалването, който при теб както разбирам вече е Mega Squirt-a. TD сигнала е квадратна вълна с честота 2XRPM - нa 6000 оборота това е 200 Hz. Дали Мега-та му подава правилен сигнал?
За проба може да махнеш релето и да сложиш едно джъмперче между крачета 30 и 87 които са захранващи на помпата. И гледай да махаш джъмпера веднага щом спреш мотора, за да не се товари помпата. :)

Attached Files


  • 0

#44 Vlado190

Vlado190

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 617 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Samokov

Posted 06 July 2008 - 23:31

Ами значи аз може и да не съм го включил много правилно, защото въобще не ползвам това реле. Просто когато дам контакт, мегата се включва и през най обикновенно реле прави контакт именно между тия крачета и помпата си тръгва. Обаче се замислям че така и така повече от 6к оборота не смятам да му вдигам, може би най добре е да му върна оргиналното управление на помпата. Засега обаче върви. Въобще сега след като вече тръгна тая кола виждам колко още неща има за изчистване за да стане точно както я искам...
  • 0
1991 190E SportLine turbo 0.6bar ;)

#45 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,517 Posts:
  • Град:София

Posted 07 July 2008 - 08:45

Ами значи аз може и да не съм го включил много правилно, защото въобще не ползвам това реле. Просто когато дам контакт, мегата се включва и през най обикновенно реле прави контакт именно между тия крачета и помпата си тръгва. Обаче се замислям че така и така повече от 6к оборота не смятам да му вдигам, може би най добре е да му върна оргиналното управление на помпата. Засега обаче върви. Въобще сега след като вече тръгна тая кола виждам колко още неща има за изчистване за да стане точно както я искам...


Не му връщай оригиналното, защото при ръчка като стигнеш 6к и помпата изключи да ти обедни сместа се получава детонационно горене, което е мн опасно за буталата - стапят се. Така че стави да има гориво - щом си на бууст, сместа трябва да е по-богата.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users