Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Термостат за W140 600 отварящ по-рано (на 79-80градуса),а не на 90гр.?


  • Please log in to reply
168 мнения по тази тема

#16 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 май 2008 - 21:06

Сложи си търмостат по предписание и...... шапка на тояга
Ще си свиркаш и ще си джиткаш по града , извън града и по......луната
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#17 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 21 май 2008 - 21:15

Нямам търпание да го поръчам и да си го монтирам.Удоволствието ще е на МАКС като знам,че всичко вече е нормално и работи в синхрон.
Реших,че засега няма да го махам.Ще го махна само ако до по-горещите дни не съм се оправил с поръчката на новия термостат,но мисля че до месец ще съм готов за ежедневно ползване на колата :)
Благодаря на всички :icon_coolgrin:
  • 0

#18 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 21 май 2008 - 21:23

Владек аз сега съм със такъв.Това с работната температура около 97-110 градуса е супер недоизпипан от Мерцедес момент във В140.Вече се начетох и знам,че ако не искам бъдещи проблеми със кабели,уплътнения и съединения трябва да сменя и преправя някой неща.Така и на колата ще и олекне пък и аз ще съм спокоен и няма само да гледам във стрелката на температурата.Например силикона зацепва чак след 104-105 градуса.Тия ел.перки включват на около 100.Всички температури се въртят в измереня от 100 към то 1**.
  • 0

#19 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 май 2008 - 21:24

Топли студени дни.......
На трите Бенца съм сменял тая гад и на трите вече им е се едно кви са дните(сите отваряха при по-ниска температура)
За това са ги направили хората
Ако ще гледаме зиме , лете ....денем , нощем......надолнище , нанагорнище , за кво ми е термостат , ще си слагам и махам вестник
Сега трелката си седи на едно място и аз си свиркам по всички времена , пътища и баири
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#20 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 май 2008 - 21:34

Сори
Постовете са се застъпили и не съм прочел
Тури си на 86града и нема проблем
(личен опит с всичките ми коли)
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#21 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 21 май 2008 - 21:55

Ама Владек аз съм с такъв в момента и колата редовно седи над 105!!Разбираш ли,че всичко и е ново по охлаждането и просто при този двигател работата е такава,че има проблем с охлаждането,ако не се пипне тук-там.Така във форума не мога да го обясня.Трябва да се види.
Аз ще поръчам тоя студения и ще го сложа и после пак ще пиша,за да кажа какво съм постигнал.Целта ми е стабилна температура в топло и студено време в граници 87-97гр.
  • 0

#22 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 май 2008 - 22:05

Предавам се
Неможе да е всичко у ред и колата да прегрява
Промий системата
Да няма котлен камък
Провери ли да не би термостата да е прецакан(трудно вероятно де , те кат се скапват им пада температурата)
Въпреки ,че около 95 града не е тревога(стига пружината на клапънчето на капачката , на разширителният съд да е с необходимото число)
Ба ли го
Сори пич
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#23 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 21 май 2008 - 22:32

Ще пиша като взема тоя новия термостат да споделя как се държи колата с него.По принцип тия мотори 500 и 600 си греят доста и са недоизмислени.Нормална работна температура е 90гр при всички коли,а тея двигатели са все около 100 и отгоре.Затова нов термостат отварящ на по ниска температура взимам.Отделно съм направил така,че двете ел.перки да включват на 10гр по-рано,та липсващата брънка по веригата е модифицирания термостат.
1.Радиатори - нови
2.антифриз към дестилирана вода 40 към 60 - оригинални и нови
3.водна помпа - нова
4.термостат - не е нов ама е тестван в тенджера с термометър дали отваря
5.температурни датчици - там за показването на таблото и този за включването на перките - нови
6.капачка на разширителния съд - нова и от хубавите /тия черните/
Просто всичко е ок,но колата си е направена така тъпо в това отношение и съм твърдо решен да го преборя този недостатък.
Ще пиша скоро тука.Лека на всички.
  • 0

#24 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 май 2008 - 22:42

Около 95 града е нормално ако всичко си е наред
Перката се вкл над 106града(така мисля)
Червената зона е около 120града
Па перката нека си се върти , кво ти пука
За това е сложена
Нали не се е дигала стрелката до 120града
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#25 top

top

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2112 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB 2010 SL350 316hp;2015 E350 BlueTEC 258hp.
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 21 май 2008 - 23:08

Всичко над 100 градуса си е много, аз настръхвам ако колата ми вдигне над 90 а вие говорите над 100. Моята по принцип седи малко над 80 и най много така на око като го преценявам стига до 90 градуса и това при положение че и давам зор с кикдаун иначе в задръстване и в града не загрява. Вискосъединителя работи ли ти правилно, зацепва ли ?
  • 0

#26 Vladek

Vladek

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3744 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 21 май 2008 - 23:19

При добра капачка ,здрави маркучи и при изправна охладителна система , 100града не биха представлявали никакъв проблем
Водата би трябвало да заври при 110-120 града
Температурата не е проблем
Проблема се появява при появата на мехурчетата от врящата вода
Под налягане , водата завира при по-висок градус
Поздрави
:4036:
  • 0
Публикувано изображение
Шофьорски стаж ... 28-29г.
За повече контакти - купете си разклонител

#27 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 май 2008 - 03:26

Сложи си термостат да ти оваря рано,да работи почти отворен на магистрала и да бачка отворен в града.Перките си ги метнал да се вкючват на ниска температура или по-ниска от нормалната си Мерцедеска и там си ОК,виското ти е ОК.................термостата ти ебан,сменяй да не ревеш от него.


500 мотора не грее,грее шестака и дванайстаа еле 12 - какво са направили от Мерцедес не го гледай,и те правят глупости и ти си ги виждаш сам по колата.Проблем нямат ни дизелите ни осмаците от тоя модел,който каквото да ми обяснява поне на мен аз си виждам по колата и знам какво и трябва.Тия от Мерцедес.................да го духат,аз искам мотор да бачка на 95-96,на 115 да си го карат те.
  • 0
.

#28 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 22 май 2008 - 11:34

BOSS така си е,прав си.

top, вископерката си работи /и тя е нова/ ,но нейната цел е да зацепва на извън градско.Аз като изляза от града нямам проблеми,но в града температурата се върти все отколо 105гр., защото чак тогава се включват двете ел.перки.Главно те отговарят за нормалната температура в града и докато успеят да охладят то е станало 110гр.Е тях ги измамих и включват на 93гр някъде и държат ниска температура,но отварящият на по-висока температура от тази термостат им пречи да охладят по-лесно и затова един път като се влючат много трудно достигат температурата при която трябва да изключат.

Другия ми въпрос е ,като отворя там където стои термостата,дали ще ми изтече много от течността или трябва да източа от радиатора преди това, за да не я губя,че ми е хубава и точно смесена?
  • 0

#29 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 22 май 2008 - 17:06

2-3 литра на моя шестак,при теб не го знам как е.

Температура на Духа с климатик,там си кове,а колата е заводско с температура на твоя мотор,термостат обаче на 79 градуса.

Публикувано изображение
  • 0
.

#30 shotgun600

shotgun600

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 3761 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W140 600SEL

Публикувано 22 май 2008 - 17:10

Ееее мечти мечтии.Супер е!!Такава температура = спокойствие и кеф

Ще поръчвам тия дни,пък дано не излезе проблем някакъв с поръчката.

Сигурен съм че продават и в БГ такива термостати ама къде да ги търся2По Симеон арабите и мангалите вси орегенални на 87гр. продават.
По-лесно ще е да си поръчам от другия край на света,отколкото да търча и да обикалям наред затънтените магазинчета за авточасти.
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни