Към съдържанието

  •  

nvg

Регистрация: 15 апр 2015
Офлайн Последно: 29 апр 2023 - 06:58:29
-----

Моите мнения

В тема:Премахване на EGR E220 cdi W211

05 януари 2022 - 21:32

Вихровите клапи могат да предизвикат нестабилен празен ход или понижена мощност.

Щом имаш грешки само за ЕГР-а, насочи се към него.

 

Тук има един човек, дето мислеше, че има проблем с ЕГР-а, но в крайна сметка се оказаха разкачени вихрови клапи.


В тема:Премахване на EGR E220 cdi W211

05 януари 2022 - 13:46

Здравей колега,

 

Аз съм със софтуерно затворен EGR и нямам проблеми с твърда работа на празен ход.

В твоя случай след като имаш DPF, значи си поне EURO 4, респективно имаш и вихрови клапи.

Провери и тях наред с EGR-a.

Според мен за работата на DPF-a има значение МАП сензора, който измерва налягането преди и след него.

Не толкова EGR-a и клапите. 

 

Поздрави!


В тема:E320 CDI фантомна вибрация

30 декември 2021 - 19:23

Прав си! Малко е подвеждащо, както се подведох и аз.

Тези стойности са, когато работи на място и проблема не се репродуцира. Затова и аз изключих инжекторите.

Днес закачих диагностиката и тръгнах да карам, докато се прояви "гадината".

Резултата е както писах. Като разтресе, инжектора отива на 5,2. Така е 3 - 5 сек и после отново влиза в норма.

 

Поздрави!


В тема:E320 CDI фантомна вибрация

30 декември 2021 - 13:10

Здравейте отново,

 

Аз да си отговоря сам, за протокола.

Проблема се оказа инжектор, който блокира и след няколко секунди заработва отново.

В този момент корекцията скача на +5,2. После се връща към нормални стойности.

 

Поздрави!