Здравейте отново,
Аз да си отговоря сам, за протокола.
Проблема се оказа инжектор, който блокира и след няколко секунди заработва отново.
В този момент корекцията скача на +5,2. После се връща към нормални стойности.
Поздрави!
Публикувано от nvg на 30 декември 2021 - 13:10
Здравейте отново,
Аз да си отговоря сам, за протокола.
Проблема се оказа инжектор, който блокира и след няколко секунди заработва отново.
В този момент корекцията скача на +5,2. После се връща към нормални стойности.
Поздрави!
Публикувано от nvg на 03 януари 2018 - 21:16
Здравейте колеги,
При мен проблемите бяха:
1. Ритане, когато кутията (5G Tronic) е студена при смяна на предавките.
2. Ритане, когато кутията загрее при спиране, смяна от 2ра на 1ва.
3. Пулсации при ниски обороти и слабо натоварване. Виж клипа:
Решението:
Смяна на Lock Up соленоида на торк конвертора.
В момента кутията е перфектна! Няма топло, няма студено, бавно, бързо.
Забравих за кутията докато карам.
Поздрави!
Публикувано от nvg на 29 януари 2017 - 13:37
Аз мисля, че обясних, но пак ще повторя
DRL модула трябва да бъде двуканален, защото всеки SAM модул (ляв/десен) управлява собствената си "дълга" крушка. Той извършва и диагностика, като очаква съпротивление в някакви граници. Ако се сложи едноканален модул, той ще свърже двете крушки в паралел и от там ще се обърка работата на двата SAM модула.
Отпред в при двигателя от страната на шофьора има един бушон бокс. Там се намира и шофьорския SAM модул. В този бокс съм сложил DRL модула защото ще бъде добре защитен от влага.
Там има и всички връзки. които са необходими за да работи DRL-a. За съжаление са на различни конектори. Единствено трябва да се пусне, е кабел към дясната/пасажерската дълга крушка, защото тя се управлява от пасажерския SAM и няма връзка с бокса, за който говоря.
По отношение на "заводския" DRL. Това е просто едно автоматично включване на ксеноните, което е различно от моята представа за дневни светлини. Колата, като дойде при мен (втора ръка разбира се) беше останала буквално без фарове поради постоянно включените къси. Наложи се да рециклирам фаровете, като смених прожекторите с нови. Не ми се искаше тази скъпа и трудоемка инвестиция да се пропилява, като се опитвам да светя по-силно от слънцето.
С 30% на дългите:
- запазвам ксеноните за това, за което са предназначени.
- постигам достатъчна яркост в секцията на дългите за да ме видят отдалеч, защото рефлектора е конструиран да свети на далеч, а не да разсейва светлината, както е при късите. Идеята е да ме видят, а не да осветявам.
- при 30% товар на крушката рефлектора на дългите почти не се загрява, с което се амортизира/изгаря минимално.
Сега се сетих, че ако крушките се захранят през диод от изхода на DRL модула ще стане и с едноканален. Така се свързваха едно време левите и десните мигачи на колите към афтърмаркет алармите.
Публикувано от nvg на 17 юли 2015 - 21:08
Сензора, който мери температурата в купето има една много малка перчица. Тя обдухва сензора и се грижи въздуха около него да не "застоява". Моторчето дето я върти може да се повреди или да се задръсти с прах. Когато перката спре, през зимата парното работи кратко (докато се стопли сензора). После въздуха става хладен. През лятото ефекта е, че климатроника става агресивен или с други думи като обикновен климатик. Духа по-студено от необходимото.
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com