Вихровите клапи могат да предизвикат нестабилен празен ход или понижена мощност.
Щом имаш грешки само за ЕГР-а, насочи се към него.
Тук има един човек, дето мислеше, че има проблем с ЕГР-а, но в крайна сметка се оказаха разкачени вихрови клапи.
05 януари 2022 - 21:32
Вихровите клапи могат да предизвикат нестабилен празен ход или понижена мощност.
Щом имаш грешки само за ЕГР-а, насочи се към него.
Тук има един човек, дето мислеше, че има проблем с ЕГР-а, но в крайна сметка се оказаха разкачени вихрови клапи.
05 януари 2022 - 13:46
Здравей колега,
Аз съм със софтуерно затворен EGR и нямам проблеми с твърда работа на празен ход.
В твоя случай след като имаш DPF, значи си поне EURO 4, респективно имаш и вихрови клапи.
Провери и тях наред с EGR-a.
Според мен за работата на DPF-a има значение МАП сензора, който измерва налягането преди и след него.
Не толкова EGR-a и клапите.
Поздрави!
30 декември 2021 - 19:23
Прав си! Малко е подвеждащо, както се подведох и аз.
Тези стойности са, когато работи на място и проблема не се репродуцира. Затова и аз изключих инжекторите.
Днес закачих диагностиката и тръгнах да карам, докато се прояви "гадината".
Резултата е както писах. Като разтресе, инжектора отива на 5,2. Така е 3 - 5 сек и после отново влиза в норма.
Поздрави!
30 декември 2021 - 13:10
Здравейте отново,
Аз да си отговоря сам, за протокола.
Проблема се оказа инжектор, който блокира и след няколко секунди заработва отново.
В този момент корекцията скача на +5,2. После се връща към нормални стойности.
Поздрави!
Community Forum Software by IP.Board
Лицензиран на: Мерцедес-Бенц Клуб България
IPB Freelancers - Mod-Mall.com