Към съдържанието

  •  

ЦецоКолев

Регистрация: 11 ное 2013
Офлайн Последно: 07 фев 2021 - 12:05:20
-----

#389585 Нови камери на пътя

Публикувано от ЦецоКолев на 12 април 2017 - 15:07

Абе излиза, че всички сте много примерни и предпазливи, а статистиката показва, че сме на първо място в Европа по смъртни случей следствие на ПТП. Парадокс или? Защото много от хората обичат да казват Германия и как тука всичко е най-най, та и аз да се включа с моя опит. В Германия е пълно с идиоти, дори и по-големи от нашенските (представете си нашите BMW джигити, ама с пари и истински нови м3 и амг-та). Има и заспали смотаняци, които не знаят къде и как да се движат. Разликата е само, че тука управляващите наистина мислят за безопасността на хората и са направили всичко възможно всичко да е "идиоти устойчиво" и с цел пазещо живота на хората, а не като в България, само да се пълни хазната с нашите пари. Пример:
1. Много хора минават на късно жълто или направо на червено. Редовно виждам на светофари държащи дълго как поне две коли се изнасят на червено. Решението? При светване на червено другият светофар държи още 4-5 сек. отсрещният трафик и така, който е тарикат и е минал на червено си се изнася без проблем. Ако е рецидив и е станало произшествие или има опасност за пешеходци се набучва една камера отсреща и ако минеш с 1.5 сек. след червения сигнал, бай бай книжчице.
2. НИКЪДЕ не съм видял булевард или улица с изцопана пешеходна пътека по средата, където 3 лентово движение трябва да гледа дали някой няма да скочи изневиделица да пресича. Всички пешеходни пътеки са със светофар и копче. Който пресича, натиска, светва червено и цялото движение спира. И там важи правилото за секундите толеранс.
3. Аутобана няма ограничение само, когато времето и обстановката го позволява. През трудни условия се слага 130, 100, 80 и дори 60. Знаците са електронни в 90% от случейте и се сменя скоростта на трафика при необходимост. Всичко е обаче наистина съобразено. Няма недомислени знаци, ограничения и камери.
4. Полиция има повече в кварталите отколкото по булевардите и аутобаните. Защо? Защото там може някой джигит или бързащ да направи по-голяма беля със скорост 55км/ч отколкото на аутобана с 200.

Мисълта в този пост е, че държавата трябва да търси начини за облекчаване на трафика, за по-добри пътища и по-малко проблемни участаци, а не за налагане на тежки глоби на редовия водач, щото видиш ли, така се прави модерен транспорт. Глобата сама по себе си не носи безопасност. Безопасността идва от добра инфраструктура и премислени решения.
  • 5


#389378 Покупка на Е350 и смях :)

Публикувано от ЦецоКолев на 08 април 2017 - 17:56

Ужас... Ти си явно в час с нещата, ами ако беше някой дето е продал нивите на дядо си, лепваше колата веднага и после почваше филма. Винаги, винаги едно на ум, особено за возила над 10 бондака. Навсякъде ги има такива тарикати. Като си търсех кола изскочи обява за една w210 на 155к км със сервизна книжка и лъскарка по снимки. Колата беше на 10 мин от Щутгарт в един скъпарски квартал. Жената много отчива по телефона, държеше само да не съм джамбазин, не искала да я продава на търговец. Отивам аз и ме посреща жената на средна възраст. Заведе ме жената в гаража и почва да ми показва веднага вторият комплект гуми. След това изкара колата на слънце, защото много твърдеше че ръжди няма. Тука големият смях, аз както не съм хващал пистолет за боядисване ще я направя по-добре. Абсолютно аматьорско изпълнение. През това време тази ми обяснява как мъжа и е висш полицай и е много внимателен на кого какво продава. След това поглеждам вътре в салона... всичко беше леш, съдран волан, сцепени седалки, провиснали кожи по вратите, изтъркани копчета. Вече беше ясно, че няма да я вземам, ама я питах дали километрите са реални. Само където в децата си не се закле да ме убеждава. Мъжа и не можел такова нещо да направи, затвора бил еди колко си години и т.н. Започва да вади едни книжки, на които колата 2005 е на 130к км. Питам я как така, а тя ми развива теории как имала други две коли и тая почти не я карали. Питам я защо за 10 години маслото само веднъж е сменяно, а тя вдига рамене. Абе циганска работа от немци. Опитват се по много левашки начин да мамят. Идеята е, че навсякъде ги има такива олигофрени.
  • 2


#388998 Придърпване

Публикувано от ЦецоКолев на 03 април 2017 - 21:19

Тез майстори да вземете да ги смените викам,
Смених маслото със каквото препоръчват от Мерцедес и проблеми никакви с придърпване и привключване,сменяте и филтър и щекер задължително със смяната на маслото.
Маслото само червено, със жълто няма да се получи.
И още едно важно нещо маслото трябва да е точно на нивото си ако е повече или по малко има вероятност да създава проблеми.
Това го прочетох във Немски форуми ,тука като гледам май всеки препоръчва смяна на Турбината.
Четох  също има много оплаквания от сервизите на Мерцедес тук в Германия със некадърна работа,слагане на масла които хал хабер си нямат със Мерцедес и със изписване на части който изобщо не са за смяна така че внимавайте при кои ,,Майстори ,, ходите.
На мен от Мерцедес ми обадиха 6000 евро за нова кутия и директно им казах да си наврат Дипломите там дето не огрява слънце ,а целия проблем ми коства 200 евро със ново масло и резервни части и за смяната още 50 при един майстор който не е Немец.Коментарите ги оставям на вас.
Между другото маслото с което ми правеше проблеми колата беше жълто сменяно от легендарния сервиз на Мерцедес в кавички,а какви суми искат за ремонти не смея да ги напиша даже.


Един от светилата тука покрай Щутгарт по автоматиците на Мерцедес ми каза, че със смяна на масло никой от проблемите не се оправя. Нито шум, нито ритвания нито нищо. Единствено може да помогне ако кутията включва бавно и е мудна. Човека само с това се занимава. Маслото, което ми сипа беше червено, ако има значение. Говорихме си надълго за 722.6, каза, че е най-здравият автомат на мерцедес. Много разговорлив и маниак немец.
  • 1


#387910 При покупка на W203!

Публикувано от ЦецоКолев на 16 март 2017 - 00:42

Здравето е най-важно, пари се изкарват, коли се купуват.
  • 1


#387874 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от ЦецоКолев на 15 март 2017 - 01:53

Да, знам какво си написал. Твърдиш, че в България конкуренцията е по-голяма? Това сериозно ли? Или че в Германия хората обичат, ей така, защото са паралии, да плащат повече и тукашните фирми не се борят за всеки възможен клиент? А възможно ли е, само примерно, българските доставчици да вкарват пребрандирани боклуци от китай и турция и за това да има евтини 'оригинали' в България?
  • 1


#387224 Нова W140 мнения и предложения

Публикувано от ЦецоКолев на 02 март 2017 - 18:02

Аз пък го виждам точно като човека. W140 НЯМА читава и гледана вече (добре, има ама 25 бондака са си множко). Един проект по реставрация си заслужава за w140 при положение, че имаш финанси и не ти е евридейка. Просто филма с "вземи нещо гледано и си го карай" няма как да го бъде с тоя комплициран, стар хАфтомобил, винаги ще има нещо за бутане. Но!!! един проект трябва да стъпи на здрава основа, кола, която да си заслужава реставрация, а не някой курник без екстри и кофти купе. За 5 хилки това е невъзможно. И най-важното човек трябва да е любител, да се поизцапва сам с масло и мизерия, иначе просто ще направи някой "майстор" богат.
  • 1


#387023 При покупка на W203!

Публикувано от ЦецоКолев на 26 февруари 2017 - 00:51

Не се плаши. И един голф може да те разори ако ти се падне кенеф. Ако е гледан даден автомобил и имаш късмет ще ти служи дълго и без проблеми.

Едит: и аз не мисля, че 3.2 е слаб мотор. Много си му е добре на купенцето.
  • 1


#386953 Нова W140 мнения и предложения

Публикувано от ЦецоКолев на 24 февруари 2017 - 22:46

Общо взето w140 за 5000лв е нещо като фантастика. И после ще лапне още 10 бондака от веднага. За такъв автомобил си трябва бюджет. А за реставрация, още повече.
  • 1


#386102 7Г Троник въпроси

Публикувано от ЦецоКолев на 03 февруари 2017 - 19:33

Vonko1988, без да се обиждаш, и ти си като мен. "Като нямало кучето рана почвало да си ближе гъ*а" казват старите хора. Карай си цлс-а без да му се впрягаш много. И да изтрещи нещо, майната му. Цената на нервите и притесненията е по-висока.
  • 2


#385769 Mercedes E200 CDI такси - мнения

Публикувано от ЦецоКолев на 27 януари 2017 - 23:22

Без да се обиждаш, това е за хора тип "кара ми се хубава нова кола, ама нямам пари". Какво очакваш от такава кола карана предимно градско? Всеки си знае парите, но за 7к евро можеш да си купиш много сносен Бенц, но не и Е класа 2011 г. Разберете го, че никой не е тъп, дори и немците. За да струва тази кола толкова, има причина и не е само 500к километра.
  • 1


#385573 Закупуване на автомобил от чужбина на собствен ход - Германия или Австрия

Публикувано от ЦецоКолев на 24 януари 2017 - 16:27

Vonko1988, можеш ли да ми разясниш как се "поддържат" въздушните възглавници и колко е живота на едно турбо от новите поколения, което трябва да "помпи" дизеловите печки да вървят като атмосферен V8? И ръждата ще си я чакаш още доста. Това, че някой си е купил италианка зареди по-ниската цена и си мисли, че всичко, което идва от Германия е ръждиво си е негов проблем. Разбира се, кенефи има навсякъде, включително и тук, но ако човек търси хубав, скъп и най-важното истински автомобил, то белите страни са за това. Трябва да знаеш, разбира се, къде да гледаш.

Иначе колегата да реши какъв автомобил иска - бърз и спортен или голям и комфортен. Двете са взаимно изключващи се, колкото и автопроизводителите да се напъват всичко в едно да направят.
  • 2


#385544 Закупуване на автомобил от чужбина на собствен ход - Германия или Австрия

Публикувано от ЦецоКолев на 23 януари 2017 - 17:47

И аз да се включа.

1-во, колегите, които са се наиграли с италиански котурници или тези, които пък по случайност са уцелили читава италианка да не заблуждават хората. Да, и в Италия има хубави коли, но и там струват много пари. А това като го видя за немските как били ръждясали... може би при w203, w210, w220 да е тенденция, особено при сцепени от каране екземпляри, но за всичко след тези модели нещата стоят по друг начин. Немецът наистина си поддържа колата (говорим за немец, не за немеца Абдул Мухамед нали...) особено от такъв клас. За тези пари си заслужава човек да се вдигне и да дойде тук на екскурзия за поне седмица и да си избере читав автомобил. Има коли с някаква гаранция от Мерцедес, но са по-скъпички. От автокъща не бих препоръчал да се ходи изобщо. И тук е пълно с италиански кошници при джамбазите. За това в мобилето често пише, че колата е deutsche Ausführung, т.е. немско изпълнение. На тези, които не пише, всеки да си преценява. Трябва да гледаш коли само със TÜV и то по възможност нов. Това ти дава гаранция, че ходова част, спирачки и системи за сигурност са добре. Не знам колко струват примерно дискове и накладки за такава еска, но не са малко по всяка вероятност. Не се заблуждавай обаче, че като има TÜV и всичко е като ново. Проблеми по скорости, мотор, дифф и всички останали системи проверяващите хич не ги интересуват. Задължително преди покупка обстоен преглед.

Още един съвет от мен, като се качиш на S-класа за първи път ще искаш да я купиш веднага, но не го прави и остави емоцийте назад. Просто това е автомобил от друга планета, а щом тази Б6 ти се е струвала комфортна, значи ще се родиш в Ес-ка. Пробвай няколко, с различни мотори и след като имаш база за сравнение, купи най-читавото.

За документите ще ти пиша, когато кажеш, че ще идваш насам.

П.с.
Надявам се, без да се обиждаш разбира се, че не си продал нивите на баба си или дядо си и с тях пари да купуваш w221. Дано имаш сериозен бизнес.
  • 1


#385098 Покупка на CLK 3.2 V6

Публикувано от ЦецоКолев на 13 януари 2017 - 20:50

Сметка за парите всеки прави, никой не ги копа или бере. Въпросът е, че даден човек, които го събарят данъците на колата, какво остава тогава за важните неща? Гуми, спирачки, добра подръжка и т.н. Или и там ще търсим най-евтиното и само в краен случей? Всеки има право да е мобилен, но според чергата. И аз мога да взема 212, но това би било надскачане на възможностите ми, защото колата не е само купуването. Искам да е в топ състояние и ако/когато нещо измяука да мога да я оправа без да я гладувам.

Иначе не, не мисля за Мерцедес за някаква екзотика, но са коли над средния клас и си изискват своето.
  • 1


#385088 Покупка на CLK 3.2 V6

Публикувано от ЦецоКолев на 13 януари 2017 - 17:34

Първо, 35нм не са малко, не го пренебрегвай, ускорението до 100 е безмислено, така е. Развъртането на v6 е друго, баланса, спокойната работа и усещането на самият двигател е съвсем друг от която и да е напъната 4 цилиндрова моторетка. И тези разлики плюс ресурса на v6 тотално обезсмисля това 230К.
  • 1


#384390 E220 blue w212

Публикувано от ЦецоКолев на 28 декември 2016 - 01:01

Ами произвежда се от 2009 до 2016 в Sindelfingen.





Сега кажи малко по-подробно какво искаш да знаеш. Дай линк към какво си се насочил.
  • 1