Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпроси относно двигатели и модели при търсене на евентуален Мерцедес .


  • Please log in to reply
75 мнения по тази тема

#1 ildivvy

ildivvy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    ..в момента само мотоциклети!

Публикувано 12 юли 2020 - 18:16

Здравейте колеги  787.gif! Това е първа тема на нов потребител, убеден БееМВист, който търси вашата помощ и съвет при намирането на своя следващ автомобил! Въпреки своето пристрастие към конкурентната марка, причината да се регистрирам тук и да търся вашия съвет и мнение е, че ситуацията с бензиновите двигатели при 'нас' (или поне колите, които мога да си позволя) е доста 'неприятна'. При дизелите ситуацията е коренно различна, но аз предпочитам за сега бензиновите и затова въпросите ми и търсенето са свързани с тях. Чета вашия форум от доста години като гост, тук има доста колеги и от 'нашия форум', както и страшно много полезни мнения от хора, които харесват Мерцедес! А най-важното навсякъде са хората! От изчетеното до сега, моторите към които съм се насочил са М271, М112 (113) и М272. Другите 'условия' към колата, която търся, са още няколко: да могат да се возят спокойно 4 човека и да събира нормалния за тях багаж, когато се наложи и да е определено динамична! Принципно, въпреки, че не съм вече много млад, харесвам купетата, но това не е задължително условие! Харесвам CLK-версиите с предпочитание към W209. Та, да преминем и към въпросите...

-- Двигател М271 ! Изглежда,че това е един от малкото останали (от тази епоха) много сполучливи и качествени 4-цилиндрови, бензинови мотори с някои малки недостатъка. Чета най-често за проблеми с ангренажната верига, която е едноредова, и евентуално зъбните колела на разпр.валове. Каква е цената за смяна на веригата и детайлите около нея (обтегачи, успокоители и т.н) с хубави части и нормален труд? Сложно ли е и отнема ли доста време на специалисти в областта? От прочетеното оставам с впечатление, че е добре да се смени още след покупката, за да се радва човек след това на безпроблемна употреба на автомобила...

-- Двигател М272 ! Хубав 6-цилиндров двигател с добре изразен проблем при първите версии - балансиращи валове (и може би верига) . Чета,че изглежда има някаква ревизия на този мотор но не знам подробности...След коя година (номер на мотор) е добре да се търси кола с този двигател, решен ли е изцяло проблема с балансиращите валове, има ли други проблемни възли и агрегати в него? Кой вариант е най-добър избор за 'нормална' употреба? Обосновано/оправдано ли е купуването на 2.5л мотора пред 200 Компресор (много близки характеристики) или ако ще е 6-цилиндров да е по-добре 3,0л вариант?

--Купе/модел ! Колега на работата, който има W209, твърди, че вътре в салона на колата е по-обширно, отколкото в купето на W203 (Ц-класата). Това така ли е? Комбито на 203-ката 'по-обширно' ли е от седана на модела? Как стои въпроса с ръждата при 209-ката и последните 203-ки (от 06 и 07) ? Разбирам, че въпроса бил решен в огромна степен след някоя година,но... Обоснована ли е покупката на кола от първите 204-ки пред някоя от последните 203-ки (от 2007г примерно), предвид и разликата в цената им?
  Други модели, които ми допадат са GLK-то (не помня с какво окачване беше), но май няма много бензинови, допада ми интериора на CLS-а, но май не е моята кола, Ц-класа купе (от 09') и Е-клас купе, но тук и цената е доста по-висока за сега, а аз не съм сигурен все още  дали ми се дават толкова пари!

-- Трансмисия! Има ли от какво да се притеснявам от 5-скоростния автомат на Мерцедес? Явно е доста сполучлив и здрав, но все пак...Ръчните били безпроблемни доколкото чета...

 Къде може да се видят адреси на форумни сервизи по градове (още не съм ориентиран добре във форума извън техн.раздели)? Има ли възможност за търсене на арт.номера на части и детайли по колите в он-лайн формат (някой сайт )? Къде може да се проверява он-лайн (платено) за сервизната история на автомобили Мерцедес?

 Набелязал съм няколко CLK-та и С-класи за оглед и ще търся време и варианти за техния оглед. Мисля, че колата, която бих търсил най-много е CLK320 с М112 от последните, стига да отговори на това, което искам! Малко дълго се получи... Разбира се, отворен съм и към други предложения/мнения! Най-вероятно ще има и още въпроси, но всичко с времето си....

П.П. Защо има такова разделение във форумите на Мерцедес в България? Има три такива, като двата са доста по-големи и може би конкуриращи се... Може и на ЛС!

 

П.П.2 Първоначално имах някои проблеми с регистрацията си във форума и направих такава в другия/конкурентен такъв! Там пуснах същата тема, защото не знаех какво ще стане тук...Доста от хората тук имат регистрация и в двата форума! Явно е нормално...


Този пост е редактиран от ildivvy: 12 юли 2020 - 18:19

  • 0

Ex: BMW E36 318ti Compact 95'


#2 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 589 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W208 200 Kompressor

Публикувано 12 юли 2020 - 21:31

Вземи Е-класа, много по-добър избор.
Трудно излизат екземпляри които си заслужават.
Мотора М272 е скъп за да го вкараш в кондиция.
М271 според мен не си заслужава.
М112 е здрав но и годините му са много.
Аз търсих 2 години Е-класа но според мен не си заслужават исканите пари. Дано успееш да намериш твоята кола.
  • 0

#3 kdl

kdl

    artful dodger

  • Членове на клуба
  • 8302 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 12 юли 2020 - 21:56

271 - хубав мотор, иска си поддръжката, вероятно ще налееш пари да го ревизираш.
272 - хубав мотор, но по-лаком като всеки V6, освен това което си идентифицирал, за мен е доста приятен, кротък и безгрижен мотор. Не съм имал 2.5, имах 3.0 М272 и беше супер. Малко лаком градско, но извънградско е чудесен бензинов разход, сравним с 1.8, 2.0 атмосферни мотори, вкл. и с 2.0Т, която карам в момента. При моето каране, всички тези са горяли еднакво извън града. При М112, малката версия - 240, 170 коня е много тъжен избор, нито върви, но много гори. Едва ли тук е различно предвид комплексната механика на двигателя. От един момент нататък им оправят проблемните звена Проверява се по сериен номер, след еди кой си - няма грижи. Имаше детайлно инфо в нета и сервизния бюлетин от Даймлер го бяхме качвали доста пъти из темите.
 
Аз обожавам 209, но не мисля, че е по-широко от 203. Еднакви са ми. Отзад в 203 логично е по-комфортно, най-малкото заради наличието на още 2 врати.
Възможно е 209 да създава субективно такова усещане, поради липсата на колонка.
 
203 след фейса нямат ръжда, особено ако са италиански или белгийски.
От няколко дни гледам с приятел 203-ки и дори фейсовите германки са приемливо запазени. Да не си кривя душата, не достатъчно за моите критерии, но аз винаги съм ценял повече италианските.
 
GLK e 204 отдолу, което е почти същото с 203. Само фейсовите ми харесват на мен, но държат ужасно високи цени... но да, прекрасна кола, която ми е много кофти да гледам, ако няма целия ред с копчета на таблото. Супер гадно ми е, но това си е мой фетиш. Има хора, на които изобщо не им пука, че колата е гола като пушка и има 1-2 копченца за разкош там нахвърлени.
 
CLS е много красив автомобил, на практика е 211 отдолу.
 
Трансмисиите им са супер, не ги мисли. Ако колата не е гроб, обслужването е много ок. На някой барутник обаче, може да му е bella ciao работата.
Иронично дори и CVT трансмисията при 169 и 245 е много ок и евтина за поддръжка/ремонт.
 
CLK320 при 209 не ми е известно да има при фейслифта на модела, освен ако не гледаш преди фейса. Не се притеснявай, 209 има хубава антикорозионна защита от първите бройки още, за разлика от 203, при които се оправят нещата около 2005-та.
 
Колкото до форумите... дълга история, без единствен източник на истина. Някои хора се държаха като деца през годините, фръцваха се, правиха си форум и така. Други си тръгваха с опити да унищожат данните в базите безцелно. Някога в някаква друга галактика пък някакви хора не се разбрали: дай си ми куклите, на си ти парцалите. Нормални (но неприятни) човешки взаимоотношения и безцелни простотии. Идваш от БМВ средите, и там е същото, знаеш го. Просто основният форум е много активен, през годините и там се отцепваха много хора.
 
Съгласен с barty, 211 e хубав модел, масов, може да бъде много красив и има същият избор на двигатели, има версии с много екстри. Стига да ти е кеф да караш големи коли. Аз я намирам за прекалено голяма за градски условия, а половината километри и поне 80% от времето я карам градско.
 
Единственото условие е да не си поставяш много рестриктивни бюджети, изскачат страхотни бройки от време на време.
 
Можеш да гледаш също и фейсови 204ки, но те са в друг бюджет и на мен лично не ми харесва чак толкова към днешна дата, да изсипя близо 30к за модела.
В GLK, 204 и 212 има 1.8 турбо мотор. Мисля номерацията беше 250. Мноооого хубав мотор, страхотна динамика и разходи за поддръжка на 271, каквото си е в действителност :) GLK 250 е бяла лястовичка. Много се бях засилил натам, но ми се струва по-смислено да изчакам GLC да падне малко като цена или да огледам GLA със сходен мотор. 
 
P.S. - каквото и да вземеш, мисли за опция без газ. :) Не че не може, ама не е същото, и... не е съвсем "качваш се и караш", ако си познаваш и разбираш колата, колкото и да ти говорят друго :)

  • 3

Audi_A4_avatar.gif


#4 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 540 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 12 юли 2020 - 22:43

Колегата kdl ти ги е написал нещата доста подробно. Ето малко и от мен. 

 

Ще бъде удар в десятката ако намериш w203 2004 година фейслифт с м112 3.2. Няма проблеми с ръждата, а е и със здравия м112. Иначе ЦЛК-ато е красив, но далеч от практичен за 4 човека с багаж. За мен с мойте кила и размери всичко под Е класа е тясно. 

М272 в началото е проблемен, но ако го вземеш вече оправен - и първите стават. Верига и валове се сменят и моторът е после чук, но колко струва това в БГ - не знам. Внимавай, че повечето, които се продават в БГ са точно с проблем в мотора и не е гот ако след седмица светне чека и трябва да се отваря мотора. 


  • 0

#5 prokopi69

prokopi69

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 415 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 13 юли 2020 - 08:02

112 е здрав, но е лаком, морално остарял и доооста тромав. Даже и на 203 идва много слаб, шумен и допотопен. Аз не бих си го причинил. Да не говорим, че с този мотор са доста стари колите и вече са за пресата.

272 е много по добър избор. Тих, мощен, еластичен, приятен за каране. За ангренажа - търси по нова кола. Търпи идеално на газ.

271 - без спортни амбиции, но напълно достатъпен за ежедневка. Ниския разход е голямо предимство. Модерен мотор ( относително ), за 203 е перфектен. Ангренажа - ако таркалетата са здрави, една верига е в пъти по евтина от смяна на ангренаж на Пасат. Фитнеса му боцка едно газово и си свиркаш.

И 203/204 и 209 са не-широки коли, но за двама възрастни и две деца до 15 г. са си комфортни, 203/204 комби има и удобен багажник.

Е-класата безспорно е доста по голяма, но през повечето време ще се возиш сам в задръстванията. Прецени си сам.



Газта е задължителна. Няма разлика в мощноста, газостанции има навсякъде, включително в Европа. Ако е сложена къдърно, не свети нищо по таблото. За бутилките в багажника - на мястото на резервната гума, от доста време Мерцедесите излизат от завода без място за резервна гума. Рън-флат, тайър-фит, пътна помощ....отдавна не е проблем. За цената - освен 40-50 % по надолу, сега мислят и данъците да свалят за газифицирани коли, така, че е безмислено да караш бензинова кола без газ.
  • 1

#6 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2125 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes E280 3.2 CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юли 2020 - 10:53

Аз само да питам за М272 ,освен балансиращият вал и всмукателния колектор като очаквани ремонти примерно след закупуване,този мотор не дереше ли и цилиндри.Или мой няколко познати с такива мотори са уцелили от торбата с онези ,онуй.Това много ме спира и аз да се метна след време в ЦЛС 350.
  • 0

#7 barty

barty

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 589 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W208 200 Kompressor

Публикувано 13 юли 2020 - 11:25

Аз само да питам за М272 ,освен балансиращият вал и всмукателния колектор като очаквани ремонти примерно след закупуване,този мотор не дереше ли и цилиндри.Или мой няколко познати с такива мотори са уцелили от торбата с онези ,онуй.Това много ме спира и аз да се метна след време в ЦЛС 350.


Стигнах до извода че тръгнеш ли да купуваш М272 по-добре бъди готов за голям ремонт.
Те и затова са на пазара.
Ако сметката излиза действай.
  • 0

#8 mimo160

mimo160

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2125 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes E280 3.2 CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юли 2020 - 11:32

Няма шанс да дам примерно 12 хиляди и да последват още 5-6 за набиване на ризи и нови бутала и т.н ,а ако и зъбното колело на вала е тръгнало и там 1600-1700лв,евем го и златния мотор, производство 2006-2007 година.
  • 0

#9 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 500 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350
    Mercedes Benz W201- 190D
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юли 2020 - 11:41

Ще си позволя малко да оборя твърдението за М272... Карам 164ка с този мотор, самият той попада в т.нар. засегнати мотори със заводски дефект на балансиращия вал. Проблема идва от там, че мексиканците в завода са използвали поцинкована стомана, а не конвенционална за изработката на зъбното колело на вала, което от своя страна води до бързото износване на зъбците, защото веригата е от друга сплав и природния закон на по-силният е в действие. Но аз го карам вече 110 000 км. (104 000 от които на газ) и до сега да чукам на дърво не съм имал никакви проблеми с този мотор. Единственото сменяно по мотора е капачката на маслото (уплътнението беше заминало), течащите капачки на разпределителните валове, защото уплътнението беше заминало и течеше масло от там + капачката на масления сепаратор) и превантивно смених механизма на всмукателния колектор. Като уточнявам, че колата я взех на около 50 000 км., а предишният собственик не я беше карал дълго време и изначално рядко е била карана от него и имах доста притеснения повече за това, отколкото вала. Отделно има няколко начина да хванеш проблема още преди да са се омазали нещата и тогава нещата са значително по-безболезнени. Но да уточня, че маслото му го сменявам на около 13 000 км. (позволявам си малко удължен пробег не заради икономията, а заради това, че е с газ), последните му смени са с масло от МБ 5/40. Предстои му по-сериозни смени като водна помпа, ремък и други по-скъпи консумативи, но за толкова време от както го имам, друго не съм пипал по него.

Така че този мотор е доста здрав според мен, било то и попадащ в зоната на засегнатите, стига да е обслужван на време и с прилични консумативи.


  • 1

#10 ildivvy

ildivvy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    ..в момента само мотоциклети!

Публикувано 13 юли 2020 - 12:32

Благодаря за отговорите момчета! Ще отговарям по ред на номерата горе-долу...

 

  -- Е-класата ми идва излишно голяма, според мен. Харесвам големи коли, но за моя май предпочитам относително 'по-малките' за сега... Не съм особено 'габаритен' (171см със спортна фигура) и на мястото зад мен се седи относително спокойно, дори при по-малките коли!

 

  -- При 203 и 204 моделите - изглежда ,че харесвам повече комбитата! Идват ми по-практични с по-големия багажник! Интериора и материалите на 203-ката май ми допада повече, а външността на 204 пък е 'по-яка'! Разбира се, има и хубави 203-ки с хубав цвят и подходящи джанти...

 

  -- Няма да возя постоянно 4 човека! През 99% от времето ще съм сам... Просто искам, когато се наложи, да мога да кача хората и багажа и да не е всичко по 3,14 , както беше с Компакт-а..Ако 209-та е с големината на салона на 203/204 мисля, че ще стане!

 

  -- CLK320 с М112 гледам са до 2005г включително..Такава и гледам!

 

  -- М271. Попаднах и на един 250i в Ц-клас купе. Явно е рядък модел... Обикновена турбина и 204к.с. Цената му ми идва, за сега, обаче 'кисела'(24-25k). По-надежден и безпроблемен ли е от компресорните? Защо 203-ка с компресор е по-добре от такава с М112?

 

  -- М272. Дайте жокер, след коя година са безпроблемните и всичко ли е оправено? След 2008г добре ли са? Може и да съм мярнал някъде въпросите документи, но съм бил без регистрация и е нямало как да го отворя! Ще го търся отново... За надиране на цилиндри не съм чувал/чел нищо до сега! GLK с такъв мотор също ми идва малко скъпа за сега (над 20к).

 

  -- Бюджет! Разтеглив :) ! По-точно не мога да го кажа... Бих дал 7-8000 (или нещо подобно) за хубава 203 и 209, примерно! Мога да дам и двойно повече за нещо, което ще си заслужава, няма да е проблем! Въпроса е дали ще надделее разума или емоцията! Или къде ще се пресекат...Т.е. GLK с M272 но под 19к или 204-ка с М272 за под 16к, примерно, стига да си заслужава...Не държа на 'всички екстри'! Аз съм 'по-спартански' ориентиран човек! Съвременните коли имат много повече екстри, отколкото някога съм имал нужда! Ако бачка климатика съм съгласен и на 'ръчни' стъкла, не че ги има вече някъде :)

 

  Доколкото разбирам, W203 комби с М271 и ръчни скорости е рецепта за доста безпроблемен автомобил, след смяна на веригата? 204 с М272 3.0 е също добър избор? Ц-клас купе с Компресор е рядка май...

 

П.П. Някой от кодовете на колите не ги 'оправям' добре все още! Кои са 169 и 212 (ЦЛС)?


Този пост е редактиран от ildivvy: 13 юли 2020 - 12:36

  • 0

Ex: BMW E36 318ti Compact 95'


#11 kdl

kdl

    artful dodger

  • Членове на клуба
  • 8302 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юли 2020 - 12:50

Мога само да ти кажа, че 250 (турбо М271) върви като модерна кола. Компресорите са шумни и не-еластични. Бях им голям фен, но след турбините, вече не мисля така. (Кога станах сиган, кога ми почерня г*за :))

Разходите по тях са еднакви според мен.

 

 

Ако разбирам правилно, имаш бюджет до около 20х.лв. В такъв случай, бих гледал максимални екстри и максимално добро състояние на каквото и да е.

Ти нямаш претенции към модел, от всички изброени, няма лоша. Само парите те ограничават.

Не го мисли 272, дори и освинен, се оправя.

 

Наскоро присъствах на МЛ с 272, 350 газ, на който се наложи ремонт на блока, но колата е прекрасна. Сега кое е причинило надирането, историята мълчи.

Можеш спокойно да гледаш автоматите. Ръчните ги правят по-лесно управляеми зимата. Няма нищо общо с БМВ. Много проходима кола става в ръчка, а ти след толкова време с компакт, 100% можеш да караш на сняг добре :)

 

169 е А-класа, 245 е Б-класа, 212 е Е-класа.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#12 Brozestian

Brozestian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 147 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юли 2020 - 15:00

Имаме в семейството 3 Бенца...Една w203, една w221 и едно x204 (GLK 2009).
ЕС класата естествено, няма общо.

Це класата ми е комби 2003та и е от Италия.
Няма грам ръжда. Като возия и пространство, е много идентична с GLKто...
Естествено предимството на GLKто е че е 4х4 и че е по високо. Иначе са сходни коли.
203ки има с 5г и с 7г кутия... Докато GLKто е само с 7г в първите години на производство.
И двете кутии са здрави, 7г казват че е по-претенциозна, но не сме имали проблеми.
Проблеми може да има с платка, теч от картер, букса, неизправен соленоид или заминало хидро. Всичко се прави, като хидрото е най-скъпият ремонт, с труд е в рамките на 1500-2000 лв.


Ако клиренс и 4х4 не ти е проблем, скачай в едно комби 203 ще спестиш бая пари спрямо GLK.

Иначе ако ще даваш 18к, по-добре се напъни до 20 и грабвай една 221ца с M273 387кс .. става на газ и като за 8-ак му е много прилична поддръжката. Като е гарга да е рошава
  • 1

#13 ildivvy

ildivvy

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 27 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    ..в момента само мотоциклети!

Публикувано 13 юли 2020 - 18:58

  Тези S-класи ми идват доста големи като коли! Аз дори просто нямам толкова място в гаража...Там вече има два мотора паркирани до стената! Ще трябва да го прибирам в другия, който уж го глася за даване под наем...Пък и ако ще е толкова голяма кола, мой приятел продаде за без пари супер А8 3.2FSI с газов инжекцион! Колата си заслужаваше всяка стотинка, но просто не са моите коли! От друга страна, ако ще е V8, зяпам и по разни CL500, че има добри екземпляри от закъсали покрай 'короната'... Но това окачване ме възпира малко... Иначе мисля, че ще събере 4-ма с багажа. Мисля, че това е моята 'рошава гарга'!

   Мислех, че GLK-то е по-широчко от 203-ката! В блока има и от двата модела и така ми се струваха...

 Остава да тръгна по огледи лека-полека! Няма много свободно време - работим на 6-дневна и е малко тегаво това лято,но...


Този пост е редактиран от ildivvy: 13 юли 2020 - 18:58

  • 0

Ex: BMW E36 318ti Compact 95'


#14 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 189 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 13 юли 2020 - 19:15

Привет,

 

доста си попрочел, явно си ентусиазиран. Ако до есента не ти е минала тръпката, пиши. Виждам, че си от Пловдив, може да се видим някой път, за да придобиеш представа по-отблизо за C250, бензин. Това е фейслифтова W204-ка.

Принципно е като всички останали коли за основните неща, така че и в най-близкия автосалон може да се запознаеш с всичко, характерно за модела. Ако имаш въпроси, питай.


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#15 Brozestian

Brozestian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 147 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 13 юли 2020 - 19:46

GLK-то е колкото комбито, като може би на задния ред да има една идея повече място.

С Цл-а нямам опит, но не ми изглежда много по-малка от ЕС-ката.
Сега правихме почти цялото окачване на 221цата. Всички носачи отпред (по 3 от страна), биалетки, 2 задни носача+тампони, + други дреболии ивайджет дадоха около 4к лв труд и части. Ползвахме една отстъпка и друг майстор и се справихме за 1500 лв. Точно пред майстора единия амортисьор изпусна, та купихме нов с отстъпка за 1400 лв.
За такава кола не е чак толкова скъпо.:)
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни