Към съдържанието

  •  

Гасне,(реостат-потенциометър)Оборотите падат бързо


  • Please log in to reply
73 мнения по тази тема

#46 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 04 април 2006 - 20:54

GeenDragKopa4-така се казва.ALEXONE™ извиняваи за латиницата амаааа сега........
Маи вече съм достоен за титлата-ВНИМАНИЕ!!! самоубиец на пътя :ph34r:
КАМИКАДЗЕ

Ха хахаха можеш да си смениш Ника на GiN_КАМИКАДЗЕ :D :D :D :D :D
  • 0

#47 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 570 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 04 април 2006 - 21:03

Е, иначе машинката бише ето това.......
Публикувано изображение
Много ама многоооооо ще ми липсва :blink:
  • 0

#48 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1525 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 04 април 2006 - 22:51

е що разкара Бенци? :blink:
Иначе и баща ми на времето имаше същия мохер, само че жълт :D
скоростната му кутия я бяхме напълнили с грес за да не тече :P
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#49 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 570 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 05 април 2006 - 16:31

Моя мохер сам съм си го правил/сглобявал/преди доста години и всичко е ток,защото беше в гараж. :P
  • 0

#50 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 570 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 05 април 2006 - 16:38

е що разкара Бенци? :blink:
Иначе и баща ми на времето имаше същия мохер, само че жълт :D
скоростната му кутия я бяхме напълнили с грес за да не тече :P

Не го разкарах, просто казах че вече няма да се кача на него освен като го вкарвам в гаража-Жената го кара вече и.......Пффффууу :angry:
  • 0

#51 suk

suk

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 1 Мнения:

Публикувано 20 април 2006 - 16:52

Моя 190Е има подобен проблем и гасне но само когато я запаля ( няма значение топла или студена) работи около 10сек и гасне. Така 2-3 пъти и след това като тръгна нямам проблеми.( а много рядко докато карам започва да прекъсва) Казаха ми че е една от дюзите (механичен инжекцион ) не подавала правилно гориво. ????
  • 0

#52 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 570 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 24 май 2006 - 16:17

Връщам се от сервиз Formula в Пловдив.Обслужването е супер и явно хората си разбират от работата,НЕ взимат СКЪПО и всичко правят пред теб.Оказа се, че няма да мина само с почистване на моторчето и презапояване на релето,защото проблема е бил комплексен.Трябва да купувам потенциометър на дроселовата клапа,има две писти които с времето се изтриват. Потенциометъра струва около 130лв.и се произвежда само с марката Бош-поне така разбрах аз.
  • 0

#53 mirod

mirod

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 18 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 26 май 2006 - 13:20

Колеги, бях във сервиз Formula в Пловдив, имах същите проблеми с гаснене и тем подобни/ W124 2300 бензин-газ/. ВЕЧЕ КОЛАТА Е ЧАСОВНИК. Като отидете там търсете Апостол и няма да имате такива проблеми повече. Наистина качествена работа.
  • 0

#54 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 570 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 26 май 2006 - 19:17

Да,правят и моя инжекцион е механичен.
Първо почистват основно разни неща и после проверяват този потинциометър,той струва 124лв и се продава само в магазини които са представители на БОШ.
Ти нали си ходил?
  • 0

#55 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 570 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 12 септември 2006 - 19:00

Е сетих се че мога да покажа какво смених преди време/реостат на дроселовата клапа/
В монтирано положение/новия/:
Публикувано изображение
Стария реостат,ако се загледате в дясната писта ще видите къде е изтрита
Публикувано изображение
  • 0

#56 ENOXELA

ENOXELA

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 4234 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 27 септември 2006 - 23:56

Е сетих се че мога да покажа какво смених преди време/реостат на дроселовата клапа/
В монтирано положение/новия/:
Публикувано изображение
Стария реостат,ако се загледате в дясната писта ще видите къде е изтрита
Публикувано изображение

Добре,де но не сханах защо са то сменили.
Какво роля има таза джаджа?
  • 0

#57 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 5565 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 28 септември 2006 - 00:03

това е потенциометър. дебитът на въздух натиска клапата, която се води дебитомер. според тва колко е натисната, потенциометърът дава по-виско или по малко съпротивление. А ОТ ТАМ компютъра получава аналогов сигнал за дебита на постъпващия въздух
  • 0

#58 Vitcig

Vitcig

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1273 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София town
  • Автомобил:
    BMW E34

Публикувано 28 септември 2006 - 09:21

и аз да се "похваля"! от няколко дни и мойто бу започна да прави таквизин мизерий на празен ход и студена просто трябва да си държа педала на газта за да не изгасне,като позагрее се оправя но пак е зле!!!рових си в етк-а и го намерих,цената не е за коментар притеснява ме това че има и клапан за доп. въздух и да не би да е от него!!! знам че така няма да стане но да питам! моторо е 102.962 :Dn:
  • 0

#59 zlobil

zlobil

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 02 октомври 2006 - 00:28

Вижте колеги,повечето Е класи имат компютър ,а не моторче за празния ход.Проблема с гасненето и спада на оборотите ако колата не е на гас е в дроселовата клапа или във сензора за обема на въздуха.За въздуха е MAF sensor,а на драсела е TP sensor.Трябва да се почистят ;)
  • 0

#60 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 570 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 16 март 2007 - 13:33

Е приятели,почти една година по-късно от смяната на реостата пак се започва с мизериите :angry: :angry: :angry:
Не съм ходил на сервиз,просто нямам капка време/разполагам само с неделя,но тогава никой не работи/,но си мисля,че проблема отново ще се окаже същия.Най-вероятно пак се е износила някоя писта,то е неизбежно когато има триене,но си мислех,че ще изкара поне две три години.Та както писах не съм 100% сигурен,че е от реостата,но искам да ви кажа,ако решите да го сменяте задължително накарайте майстора да сложи малко грес по възможност за водни помпи с диапазон от-30 градуса до +175 градуса.


Колега zlobil, кажи къде се намират тези двата сензора?
Предварително благодаря! :friends:
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни