![](https://secure.gravatar.com/avatar/d41d8cd98f00b204e9800998ecf8427e?s=100&d=https%3A%2F%2Fstatic.mbclub.bg%2Fforums%2Fpublic%2Fstyle_images%2Fmaster%2Fprofile%2Fdefault_large.png)
Гасне,(реостат-потенциометър)Оборотите падат бързо
Започната от
Гост_ginГост_
, 06 мар 2006 - 13:19:45
73 мнения по тази тема
#31
Публикувано 24 март 2006 - 19:27
Само да ви кажа че въпросното реле с бушона(ите-2 бр.) не е за празния ход(поне според мен такова животно не би следвало да съществува) а е стабилизатор за напрежението за инжекциона и АБС-а, като една от главните му задачи е активна защита от пренапрежение на важните системи. Поне при мен е така <_<
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#32
Публикувано 29 март 2006 - 18:56
Отворих го това реле с бушона и си бе6е супер със споикете ,но все пак ги презапоих иииииииии НИЩО! Моя съвет е да не се пипа там при такъв проблем като моя. Сега ми казаха че щом разхода е добре ,не гори масло и ов боша не са намерили причина може проблема да идва от хидравликата -нещо за някви гумички ,нещо си там за въздуха и за 4-ти цилиндър.
НА НЯКОЙ ТОВА ДА МУ ГОВОРИ НЕЩО ?
НА НЯКОЙ ТОВА ДА МУ ГОВОРИ НЕЩО ?
![:(](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/sad.gif)
#33
Публикувано 29 март 2006 - 19:45
колега, след като прочетох цялата тема на ново ще те посъветвам да обърнеш внимание на няколко неща:
1. 600 обората/мин на празен ход са ниски и се нуждаят от повишаване
2. 124 имат силно развита вакуумна система и при двигателя- провери всички маркучета и тръбички за протрито и напукано, уплътненост в местата където се нахлузват на пласмасови тръбички.
3. едва ли е с карбуратор- провери и почисти разходомера за въздуха(без значение дали инжекциона е механичен или електронен)
4. почисти основно дроселовата клапа и провери и смажи механизма и - жило и лостова система
5. провери налягането на горивото при различни режими на работа на мотора- мн вероятно е ако оборотите на празен ход са по ниски от нормата и пружината на вакуумния регулатор на налягането на горивото е омекнала при по голямо разреждане във всмукателния колектор той да го отрязва съвсем и мотора да умира. Това най често става като изфорсираш мотора до по високи обороти и рязко пуснеш газта.Пробвай да откачиш маркуча с вакуума за регулатора и да запушиш маркучлето с подходящ предмет(болтче), а регулатора го остави така-няма да влезнат боклуци.
Провери тези неща и пиши пак. Успех
1. 600 обората/мин на празен ход са ниски и се нуждаят от повишаване
2. 124 имат силно развита вакуумна система и при двигателя- провери всички маркучета и тръбички за протрито и напукано, уплътненост в местата където се нахлузват на пласмасови тръбички.
3. едва ли е с карбуратор- провери и почисти разходомера за въздуха(без значение дали инжекциона е механичен или електронен)
4. почисти основно дроселовата клапа и провери и смажи механизма и - жило и лостова система
5. провери налягането на горивото при различни режими на работа на мотора- мн вероятно е ако оборотите на празен ход са по ниски от нормата и пружината на вакуумния регулатор на налягането на горивото е омекнала при по голямо разреждане във всмукателния колектор той да го отрязва съвсем и мотора да умира. Това най често става като изфорсираш мотора до по високи обороти и рязко пуснеш газта.Пробвай да откачиш маркуча с вакуума за регулатора и да запушиш маркучлето с подходящ предмет(болтче), а регулатора го остави така-няма да влезнат боклуци.
Провери тези неща и пиши пак. Успех
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#34
Гост_Guest_GiNГост_
Публикувано 31 март 2006 - 10:42
Ано може да ми обясните къде се намират и как изглеждат разходомера за въздуха и вакумния регулатор,за да ги почна и тях
. Благодаря предварително.
![:rolleyes:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/rolleyes.gif)
#35
Гост_GuestГост_
Публикувано 31 март 2006 - 10:44
дай снимки на мотора със и без въздушен филтър, щото нямам да ти покажа
![;)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/wink.gif)
#36
Публикувано 31 март 2006 - 20:37
Утре ще снимам и ще пробвам да ги кача.
![:)](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.gif)
#37
Публикувано 01 април 2006 - 22:02
Едната снимка е клапата,но другите?
![Публикувано изображение](http://img103.imageshack.us/img103/1847/y7m1o0081bv.jpg)
![Публикувано изображение](http://img403.imageshack.us/img403/6806/0066ee.jpg)
![Публикувано изображение](http://img103.imageshack.us/img103/1847/y7m1o0081bv.jpg)
![Публикувано изображение](http://img403.imageshack.us/img403/6806/0066ee.jpg)
![Публикувано изображение](http://img371.imageshack.us/img371/1371/y7m1o0111ex.jpg)
#38
Публикувано 01 април 2006 - 22:14
![Публикувано изображение](http://img475.imageshack.us/img475/4346/y7m1o0082jy.jpg)
#39
Публикувано 01 април 2006 - 22:16
Това сигурно е моторчето за празния ход?
#40
Публикувано 01 април 2006 - 22:34
Днес като запуших с ръка входа на въздушния филтър започна да работи както трябва.Оборотите падаха бавно/както е редно/ сложих чоропогащник на входа на въздуха и сега е по стабилен ????
Но си мисля че ще вдигте разхода и то доста
Но си мисля че ще вдигте разхода и то доста
#41
Публикувано 02 април 2006 - 20:38
клапатам която се вижда на снимка 2 е клапата на дебитомера( според това колко по надолу се е преместила толкова повече гориво се впръсква)
клапата, която е под клапата на дебитомера и не се вижда е дроселовата клапа(задвижва се от жилото на газта)
На снимка 2 от лявата страна на корпуса на клапата на дебитомера е монтирано цилиндрично тяло с борд и от него се вижда да влизат 2 метални тръбички със щутцери(Г-образни, вижда се че едната продължава в маркуч)-Е това ти е РЕГУЛАТОРА на налягането на горивото. от страната , която не се вижда би трябвало да е тръбичката за вакума(ако е вакумен)
клапата, която е под клапата на дебитомера и не се вижда е дроселовата клапа(задвижва се от жилото на газта)
На снимка 2 от лявата страна на корпуса на клапата на дебитомера е монтирано цилиндрично тяло с борд и от него се вижда да влизат 2 метални тръбички със щутцери(Г-образни, вижда се че едната продължава в маркуч)-Е това ти е РЕГУЛАТОРА на налягането на горивото. от страната , която не се вижда би трябвало да е тръбичката за вакума(ако е вакумен)
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#42
Публикувано 03 април 2006 - 20:39
Мерси Dezki, щте видя дали мога да разгобя още нещо и ще пиша пак
![:blink:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/blink.gif)
#43
Публикувано 04 април 2006 - 19:43
Благодаря на всички за ПОМОЩА вече не карам мерц ,а това чудо на руския гений "малко побългарено"
![Публикувано изображение](http://img335.imageshack.us/img335/89/scan0010010hp.jpg)
Сега вече съм ГОРД собственик на МОСКВИЧ 8/двигател/ с купе на 12-ка,скорости и кардан на ЖИГУЛА и спирачки на Жигули!!!!!!!!!!!!!!!
![Публикувано изображение](http://img335.imageshack.us/img335/89/scan0010010hp.jpg)
Сега вече съм ГОРД собственик на МОСКВИЧ 8/двигател/ с купе на 12-ка,скорости и кардан на ЖИГУЛА и спирачки на Жигули!!!!!!!!!!!!!!!
#44
Публикувано 04 април 2006 - 20:17
EЙЙЙЙЙЙЙйййййй това голям Зелен Змеййййй Москвич БрейййййййййБлагодаря на всички за ПОМОЩА вече не карам мерц ,а това чудо на руския гений "малко побългарено"
Сега вече съм ГОРД собственик на МОСКВИЧ 8/двигател/ с купе на 12-ка,скорости и кардан на ЖИГУЛА и спирачки на Жигули!!!!!!!!!!!!!!!
![:D](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/biggrin.gif)
#45
Публикувано 04 април 2006 - 20:44
GeenDragKopa4-така се казва.ALEXONE™ извиняваи за латиницата амаааа сега........
Маи вече съм достоен за титлата-ВНИМАНИЕ!!! самоубиец на пътя
КАМИКАДЗЕ
Маи вече съм достоен за титлата-ВНИМАНИЕ!!! самоубиец на пътя
![:ph34r:](http://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/ph34r.gif)
КАМИКАДЗЕ
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни