Гасне,(реостат-потенциометър)Оборотите падат бързо
Започната от
Гост_ginГост_
, 06 мар 2006 - 13:19:45
73 мнения по тази тема
#61
Публикувано 16 март 2007 - 18:18
Мафа дава проблеми редовно и то на какви ли не мотори.Кажи за кой мотор си говорим?
.
#62
Публикувано 16 март 2007 - 21:49
За 2,0см3-118к.с. 92г.със сонда е.
#63
Публикувано 16 март 2007 - 22:11
Не би трябвало за около година да се износи отново въпросния потенциометър. Ако е така, просто не е монтиран както трябва. Трудно е да се определи виртуално проблема в твоя случай. Трябва отново да се провери потенциометъра чрез замерване, евентуално чистене на стъпковия мотор.
#64
Публикувано 17 март 2007 - 09:32
Знам,знам,но за сега нямам възможност да отида до Пловдив на диагностика/както бях писал по-горе/Задължително ще пиша за резултата пак,когато мина диагностика.Дати кажа никво замерване,онея пичове пълво правят профилактика на всичко и,ако проблема остане направо го свалят потенциометъра.Прав си,не би трябвало да сдаде багажа за година,но като се има предвид качеството на частите...Малко се притеснявам дали ще мога да намеря пак потенциометър,защото чух,че Бош спират поддръжката на старите мех. инжекциони от рода к-дежет. и ке-джет,незнам колко е истина ,дано да не е вярно,че к'во ше праим
#65
Публикувано 17 март 2007 - 14:19
Миналата година май месец също смених моя потенциометър, който беше първия на тази кола и си отиде на 200300 км. Всъщност той изглеждаше като твоя на снимките които си качил в този пост, но пък НИКОГА не се случи колата да ми загасне! Просто зачестиха случаите, когато оборотите критично пропадаха и мотора разтрисаше все едно ще загасне всеки момент. И пак не го правеше всеки път при изключване от скорост и спиране. Така след замерване го демонтираха и се видя, че също едната писта е изтрита изцяло в един малък участък. От тогава съм минал с новия потенциометър (също на БОШ) близо 15000км. Нямам проблеми и искрено се надявам да издържи поне наполовина на първия. Но честно да ти кажа връзката между живота на потенциометъра и изминатия пробег с него е относително нещо, защото много по-често търкане имаш на пистите при градско каране, отколкото при каране на дълъг път, когато през повечето време дебитомерната клапа заема определено положение и така минаваш повече км. Докато при градското постоянно имаш движение на клапата и от там по-често търкане по-пистите.
А тия части наистина май само Бош ги произвежда. Поне аз не знам за друг производител на тия потенциометри за нашите коли. Спирането им от производство е невъзможно докато по света се карат все още тия коли и то не малко като бройка. Едва, когато търсенето на нови части намалее драстично, вероятно тогава може да се спре поддръжката на дадена кола. Такава е логиката ми, но не означава, че и такава е политиката на производителите
А тия части наистина май само Бош ги произвежда. Поне аз не знам за друг производител на тия потенциометри за нашите коли. Спирането им от производство е невъзможно докато по света се карат все още тия коли и то не малко като бройка. Едва, когато търсенето на нови части намалее драстично, вероятно тогава може да се спре поддръжката на дадена кола. Такава е логиката ми, но не означава, че и такава е политиката на производителите
#66
Публикувано 18 март 2007 - 19:36
при мен гаснене се е получавало при пробив на някои от маркучите за вакум,както знаете много неща в мерцедеса се управляват от вакум така че прегледай и тях.Твоя кога гасне?Като потегляш или като отнемеш гаста и го оставиш на празен ход?
#67
Публикувано 18 март 2007 - 20:41
Прочетох темата щото моя и той почна да се прави налуд.отначало беше по рядко и се оправяше като мина за малко на бензин и пак се върна на гас.Сега вече на гас яко гасне (като от ключ).и си мисля сега за много неща като причини обаче някои ги изключвам защото на бензин не гасне..Преди бях ходил до сервиз за да ми оправят маншона на инжекциона и оня ми каза че сондата нещо не работила но каза че не му пречи щом карам на газ.и на бензин не му пречи(поне аз не усещам).И така сега основния проблем който вече описах е на първа линия щото не може да се кара в града(т.е. само аз мога да си я карам като даржа педала да не гасне) . Проблема е че като я задържа на място с педала малко и почва да си работи без да гасне.така може да работи цял ден,но трагна ли в движение още с парвото пускане на гаста и гасне веднага.Свалях регулатора и си беше наред , пак и на бензин си работи.
Ако има някои който си обяснява какво може да е щом на газ само го прави , а на бензин не ,, моля да сподели!!(Иначе на бензин оборотите неса много високи но никога не гасне!)
ааааа,,,,W124 230TE 89г. Бензин-Газ
Ако има някои който си обяснява какво може да е щом на газ само го прави , а на бензин не ,, моля да сподели!!(Иначе на бензин оборотите неса много високи но никога не гасне!)
ааааа,,,,W124 230TE 89г. Бензин-Газ
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
#68
Публикувано 18 март 2007 - 20:44
АА и забеавих да пиша че че не е от въздуха.пробвах и с чорапогащници и въздуховода е вързан вътре зад фара за ABS-a и нощо пак!!!
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
#69
Публикувано 26 март 2007 - 22:36
никой ли не предполага какво може да е???
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD
#70
Публикувано 27 март 2007 - 11:11
Колега щом на бензин си работи добре,то става ясно,че проблема ще е от към газовото.Аз с газта съм на Вие и не мога да ти помогна дори и с предположения различни от тези:
Въздушен филтър,Свещи,Кабели,Смуче повече въздух от някъде и не на последно място-Нова центровка,първо на бензин после на газ.Друго
Въздушен филтър,Свещи,Кабели,Смуче повече въздух от някъде и не на последно място-Нова центровка,първо на бензин после на газ.Друго
#71
Публикувано 19 април 2007 - 13:44
ИМАМ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ САМО 4Е КАРАМ 190Е при мен има ли такъв потенциометър
#72
Публикувано 19 април 2007 - 14:21
ИМАМ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ САМО 4Е КАРАМ 190Е при мен има ли такъв потенциометър
Би трябвало да има, но зависи от мотора.
ML270 04г.
ex-С180 94г.
#74
Публикувано 23 юли 2007 - 15:36
Ееее, момчета, сега като чета тая тема...колко хора само имат моя проблем...само че при мен се появява или при студен двигател, или при включен климатик...тогава просто колата и падат оборотите, и се опитва да загасне..като падне на 600...пада и пада, след което към 500 оборота нещо като че ли (стъпковото моторче) се опитва да вдигне оборотите, мъчи се, ама пак си падат..само че това само при климааа...не е стъпково моторче, не е датчика там на дроселовата клапа...не знам какво е, едни от една автоморга големите разбирачи...искаха да ми запояват екюто нещо...ама аз не ми се искаше да си оставям колата за през нощта в автоморга...в бош в плевен ходих, ама аз много мразя майстори да се правят на тарикати, аз като човек му обясних че не искам колата ми да остане през нощта...той...я погледни отвън какви коли има, мааалко по скъпи от твоята...бати лекетата...бе боли ме фара мен, аз си говоря за моята кола...и в плевен един няма дето да знае какво може да е...
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни