Към съдържанието

  •  

Гасне,(реостат-потенциометър)Оборотите падат бързо


  • Please log in to reply
73 мнения по тази тема

#61 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 16 март 2007 - 18:18

Мафа дава проблеми редовно и то на какви ли не мотори.Кажи за кой мотор си говорим?
  • 0
.

#62 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 16 март 2007 - 21:49

За 2,0см3-118к.с. 92г.със сонда е.
  • 0

#63 izoholz

izoholz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 274 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 16 март 2007 - 22:11

Не би трябвало за около година да се износи отново въпросния потенциометър. Ако е така, просто не е монтиран както трябва. Трудно е да се определи виртуално проблема в твоя случай. Трябва отново да се провери потенциометъра чрез замерване, евентуално чистене на стъпковия мотор.
  • 0

#64 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 17 март 2007 - 09:32

Знам,знам,но за сега нямам възможност да отида до Пловдив на диагностика/както бях писал по-горе/Задължително ще пиша за резултата пак,когато мина диагностика.Дати кажа никво замерване,онея пичове пълво правят профилактика на всичко и,ако проблема остане направо го свалят потенциометъра.Прав си,не би трябвало да сдаде багажа за година,но като се има предвид качеството на частите...Малко се притеснявам дали ще мога да намеря пак потенциометър,защото чух,че Бош спират поддръжката на старите мех. инжекциони от рода к-дежет. и ке-джет,незнам колко е истина :dontknow: ,дано да не е вярно,че к'во ше праим :madcroud:
  • 0

#65 izoholz

izoholz

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 274 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив

Публикувано 17 март 2007 - 14:19

Миналата година май месец също смених моя потенциометър, който беше първия на тази кола и си отиде на 200300 км. Всъщност той изглеждаше като твоя на снимките които си качил в този пост, но пък НИКОГА не се случи колата да ми загасне! Просто зачестиха случаите, когато оборотите критично пропадаха и мотора разтрисаше все едно ще загасне всеки момент. И пак не го правеше всеки път при изключване от скорост и спиране. Така след замерване го демонтираха и се видя, че също едната писта е изтрита изцяло в един малък участък. От тогава съм минал с новия потенциометър (също на БОШ) близо 15000км. Нямам проблеми и искрено се надявам да издържи поне наполовина на първия. Но честно да ти кажа връзката между живота на потенциометъра и изминатия пробег с него е относително нещо, защото много по-често търкане имаш на пистите при градско каране, отколкото при каране на дълъг път, когато през повечето време дебитомерната клапа заема определено положение и така минаваш повече км. Докато при градското постоянно имаш движение на клапата и от там по-често търкане по-пистите.
А тия части наистина май само Бош ги произвежда. Поне аз не знам за друг производител на тия потенциометри за нашите коли. Спирането им от производство е невъзможно докато по света се карат все още тия коли и то не малко като бройка. Едва, когато търсенето на нови части намалее драстично, вероятно тогава може да се спре поддръжката на дадена кола. Такава е логиката ми, но не означава, че и такава е политиката на производителите :)
  • 0

#66 zlobil

zlobil

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 4 Мнения:

Публикувано 18 март 2007 - 19:36

при мен гаснене се е получавало при пробив на някои от маркучите за вакум,както знаете много неща в мерцедеса се управляват от вакум така че прегледай и тях.Твоя кога гасне?Като потегляш или като отнемеш гаста и го оставиш на празен ход?
  • 0

#67 SYSO

SYSO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W210 E290 TD

Публикувано 18 март 2007 - 20:41

Прочетох темата щото моя и той почна да се прави налуд.отначало беше по рядко и се оправяше като мина за малко на бензин и пак се върна на гас.Сега вече на гас яко гасне (като от ключ).и си мисля сега за много неща като причини обаче някои ги изключвам защото на бензин не гасне..Преди бях ходил до сервиз за да ми оправят маншона на инжекциона и оня ми каза че сондата нещо не работила но каза че не му пречи щом карам на газ.и на бензин не му пречи(поне аз не усещам).И така сега основния проблем който вече описах е на първа линия щото не може да се кара в града(т.е. само аз мога да си я карам като даржа педала да не гасне) . Проблема е че като я задържа на място с педала малко и почва да си работи без да гасне.така може да работи цял ден,но трагна ли в движение още с парвото пускане на гаста и гасне веднага.Свалях регулатора и си беше наред , пак и на бензин си работи.
Ако има някои който си обяснява какво може да е щом на газ само го прави , а на бензин не ,, моля да сподели!!(Иначе на бензин оборотите неса много високи но никога не гасне!)


ааааа,,,,W124 230TE 89г. Бензин-Газ
  • 0
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD

#68 SYSO

SYSO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W210 E290 TD

Публикувано 18 март 2007 - 20:44

АА и забеавих да пиша че че не е от въздуха.пробвах и с чорапогащници и въздуховода е вързан вътре зад фара за ABS-a и нощо пак!!!
  • 0
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD

#69 SYSO

SYSO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W210 E290 TD

Публикувано 26 март 2007 - 22:36

никой ли не предполага какво може да е??? :wacko: :icon_welldone:
  • 0
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD

#70 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 27 март 2007 - 11:11

Колега щом на бензин си работи добре,то става ясно,че проблема ще е от към газовото.Аз с газта съм на Вие и не мога да ти помогна дори и с предположения различни от тези:
Въздушен филтър,Свещи,Кабели,Смуче повече въздух от някъде и не на последно място-Нова центровка,първо на бензин после на газ.Друго :dontknow:
  • 0

#71 tristar

tristar

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 14 Мнения:

Публикувано 19 април 2007 - 13:44

ИМАМ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ САМО 4Е КАРАМ 190Е при мен има ли такъв потенциометър
  • 0

#72 hipo

hipo

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 290 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хасково

Публикувано 19 април 2007 - 14:21

ИМАМ СЪЩИЯ ПРОБЛЕМ САМО 4Е КАРАМ 190Е при мен има ли такъв потенциометър


Би трябвало да има, но зависи от мотора.
  • 0

ML270 04г.

ex-С180 94г.


#73 GiN

GiN

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 538 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Хисаря
  • Интереси:интересни
  • Автомобил:
    W124 102.963

Публикувано 20 април 2007 - 08:45

Ето колега,това с ограденото с червено е потенциометъра,махаш кутията на филтъра и го търсиш.
Posted Image
  • 0

#74 VladoBENZ

VladoBENZ

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 614 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Плевен
  • Интереси:В сърцето ми има място само за една жена, моето сладурче, и за много коли, все Мерцедеси :)

Публикувано 23 юли 2007 - 15:36

Ееее, момчета, сега като чета тая тема...колко хора само имат моя проблем...само че при мен се появява или при студен двигател, или при включен климатик...тогава просто колата и падат оборотите, и се опитва да загасне..като падне на 600...пада и пада, след което към 500 оборота нещо като че ли (стъпковото моторче) се опитва да вдигне оборотите, мъчи се, ама пак си падат..само че това само при климааа...не е стъпково моторче, не е датчика там на дроселовата клапа...не знам какво е, едни от една автоморга големите разбирачи...искаха да ми запояват екюто нещо...ама аз не ми се искаше да си оставям колата за през нощта в автоморга...в бош в плевен ходих, ама аз много мразя майстори да се правят на тарикати, аз като човек му обясних че не искам колата ми да остане през нощта...той...я погледни отвън какви коли има, мааалко по скъпи от твоята...бати лекетата...бе боли ме фара мен, аз си говоря за моята кола...и в плевен един няма дето да знае какво може да е...
  • 0
Публикувано изображение




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни