Към съдържанието

  •  

Снимка
* * * * * 2 гласа

Проект: 190е 2.5-16в турбо


  • Please log in to reply
777 мнения по тази тема

#646 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2013 - 08:39

Жорка, старта от лепило, е в друго ниво, там минаваме на по-висок клас части. и то от Коляновия до главините на колелата. Моята ще се предаде на лепило.

Автомата не пази толкова, колкото торк-конвертора, и все пак луфт в трансмисията , увеличава многократно шанса за чупене, особено ако се обере с удар, (така счупих първия ми диф на пура 2,8, още през 2001ва. газ N до 4000об, рязко на D, правеше супер старт, на 3тия път скъса оста на сателит, но луфта в дифа си беше поне 10градуса  на кардана.

Закон на механиката е, че там където има чукане, следва чупене

Ще чакам пепи да разглоби дифа, че ми е интересно кое се е предало.

а аз ще сменям спирачки, като прехвърля поне 400коня, (с нови мотор) с тия 265кс.. не усещам недостиг...аз конете не усещам, па спирачки да му слагам....

тва АМГ е по-готино от черните. черните по-принцип много се губят, пък и АМГ-то има борд

 

Напълно съм съгласен с написаното, проблема е ,че дори и да няма луфт след определено време (стартове) лека полека тръгват нещата, все пак тези части не са били проектирани да държат мощностите които ние имаме . Въпреки това моя диф за момента държи, миналата или по-миналата година го отваряхме и беше перфектен, но подозирам ,че той ще е следващата жертва ако устиска мотора (за разлика от теб при мен варианта да се предаде мотора във всеки един момент е голям, все пак е със стокова карантия а аз искам все повече и повече от него и в даден момент ще стигна лимита).

 

За лепилото, хората на запад отдавана знаят (и са го писали) ,че МБ което може да сложи силата на асвалта при старт обикновенно чупи нещо, я диф, я полуоски, но както за всичко и за това има лечение, като стигна този момент ще го мисля  :)

 

Разлика от по-големи спирачки няма да усетиш при нормално каране, виж ако караш на писта, time attack или планиско е друга работа, но освен самите дискове и апарати, много е важно да се подберат и правилните накладки .

 

 

П.П. и аз клоня към АМГ джантите, време е малко да променя темата black on black   :)


Този пост е редактиран от joreto: 22 април 2013 - 08:40

  • 1
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#647 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 5565 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 22 април 2013 - 09:49

единственото което скапах за момента, е че премазах тампоните на дифа към задния мост при пълна газ с 4ма вътре на Лесново. После се откъсна и едната конзола на захват на моста към купето, (но се оказа че имаше и ръжда там..) Като цяло M117 без турбо,  БЕЗ ЛЕПИЛО, на автомат, не чупи стока на 230Е/CE. махаме варианта газ N, и от там на D. 

Има 2 дифа за 4 цилиндрови мерцове. единия е с по-дебели полуоски. този с по-дебелите държи доста повече на зор.
имах комби с тънките полуоски, с малък луфт, за една година зорене, луфта се увеличи  двойно....

 

Чакам Наско да направи негота при теб с турбо, да видим дали неговя диф се чупи. той е с оригинален 3,07 с ASD.
Приготвил съм същия за моя следващ мотор който го правя сега.

Абе скоро съм готов  и с офиса, ше минеш хем да почерпя, хем да кажеш инфо на готово, кое е най-здравото да не правя и аз излишни опити. :D


  • 0

#648 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 5565 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 22 април 2013 - 10:00

а като гледам колко ти е дълбок централния отвор на тва АМГ, и си мисля какъв мегдан за бордова джанта имаш... ..

тва заради уширителите на калниците. Направо незнам как не си взел някви тенджари досега. някъде гледах една Пента в мобилето, 16ска, СЕТ, с голям стъпаловиден ръб беше... много ще и застане на твоята


  • 0

#649 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 503 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 22 април 2013 - 13:09

Lorinser , няма да продължа спора , но доста често четем за твоите проекти , но нека да ги видим повече видео да има да видим всички от форума . А и разликата е голяма да въртиш с 15-ки и някви гуми 195 от колкото с 18 ките . Не е  ли така . ( да сложиш силата на асфалта)


Този пост е редактиран от sers: 22 април 2013 - 13:10

  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#650 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Членове на клуба
  • 472 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 22 април 2013 - 15:27

Аз досега най-добре съм слагал мощта на асвалта с 15-ки с чистно нови ЗИМНИ гуми през лятото... всичко друго което съм пробвал е по-зле (говоря за Софийския асвалт), можеби някъкви полу-сликове  ако ги палиш преди старт да се позагреят биха дали по добър ефект но според мен е прекалено неефективен за мойте възможности, и както се оказа наскоро за възможностите на колата :D


Този пост е редактиран от siriospepi: 22 април 2013 - 15:28

  • 0

#651 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2013 - 17:17

Чакам Наско да направи негота при теб с турбо, да видим дали неговя диф се чупи. той е с оригинален 3,07 с ASD.

Приготвил съм същия за моя следващ мотор който го правя сега.

Абе скоро съм готов  и с офиса, ше минеш хем да почерпя, хем да кажеш инфо на готово, кое е най-здравото да не правя и аз излишни опити. :D

 

Значи предполагам ,че е като моя и според мен няма да има проблеми, поне за момента аз с този (втория) диф не съм имал проблем.

 

Сега малко по темата за скоростите, възникна един малък проблем с километража. На 190-ка километража е с жило а тази скоростна не е за жило и трябва да търса километраж от МБ което да е с датчик и влиза в таблото на 190-ката (на мястото на неговия километраж). Доколкото знам w124 400/500Е и w140 ползват такива, та някой ако знае къде има такъв на прилична цена да казва :) . Бояне, ти нямаше ли същата дилема при смяна на мотора ? 

 

Другите варианти са да мина на рейсинг километраж или изцяло на дигитално табло .... 


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#652 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2013 - 17:20

Аз досега най-добре съм слагал мощта на асвалта с 15-ки с чистно нови ЗИМНИ гуми през лятото... всичко друго което съм пробвал е по-зле (говоря за Софийския асвалт), можеби някъкви полу-сликове  ако ги палиш преди старт да се позагреят биха дали по добър ефект но според мен е прекалено неефективен за мойте възможности, и както се оказа наскоро за възможностите на колата :D

 

В това няма нищо чудно все пак зимните гуми са по-меки и предполагам са с по-нисък скоростен индекс откъдето идва и по-доброто сцепление. Аз наблудавам същия ефект при голфа, новите зимни 15-ки държат повече от старите лятни 17-ки, но предполагам че ще е съвсем друго ако сложа новото kumho-то което е на МБ-то в момента   :)  .


Този пост е редактиран от joreto: 22 април 2013 - 17:21

  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#653 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 22 април 2013 - 17:41

И на SL трябва да е такъв.От там идва разликата между 717.450 и 717.451.


  • 0

#654 siriospepi

siriospepi

    Напреднал

  • Членове на клуба
  • 472 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    w124 300CE Twin Turbo! - now with V8 m119 5.0
    Ford Mondeo 2010 1.8 TDCI

Публикувано 22 април 2013 - 19:31

В това няма нищо чудно все пак зимните гуми са по-меки и предполагам са с по-нисък скоростен индекс откъдето идва и по-доброто сцепление. Аз наблудавам същия ефект при голфа, новите зимни 15-ки държат повече от старите лятни 17-ки, но предполагам че ще е съвсем друго ако сложа новото kumho-то което е на МБ-то в момента   :)  .

Прав си, но мен ме дразни това че тойо р1р на 2 години и 6мм грайфер 245 широки държат по-малко от нови зимни гуми за по 120 лв. бройката (като една нова тойо р1р с този размер е 5-600 лв.. )
Както и да е това не е належащо в темата ти, относно километража освен Боян нз кой друг ще е в час и би имал в наличност такъв :)


  • 0

#655 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2013 - 19:50

Ключа тук е  2 години и 6мм грайфер, сложи нови и ще видиш ,че има огромна разлика  :) .

Темата е за всичко свързано с тунинга, тъй че това си е съвсем на място ;) .


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#656 Lambo_Rambo

Lambo_Rambo

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1658 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна/София
  • Автомобил:
    W201 190 '88 3.2 daily
    W201 190 '88 5.0 project car

Публикувано 22 април 2013 - 20:05

Другите варианти са да мина на рейсинг километраж или изцяло на дигитално табло .... 

 

От темата на пича със яката 190тка :) Ако имаше километражи с достатъчно голям дисплей отдавна да съм сложил, получаваш бонус бордови компютър изчисляващ средна скорост, изминато разстояние и време на пътуването :D

2007029vr1.jpg


  • 0
Follow your own star...

#657 joreto

joreto

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 766 Мнения:
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 22 април 2013 - 20:24

Хахахахахахаха и това става като решение. А понеже 190-ката не ми е под ръка, някой може ли да премери приблизително колко голям е километража (става и през стъклото с ролетка). Аз се чудя дали не може лесно да се вгради този (http://tuning-parts....osport-pk/1632/) , нета им и 95мм подобни .

 

 3809.jpg


  • 0
Публикувано изображение
Mercedes-Benz 190E 3.0-24vT @ 0.8 bars ( 1/4 mile: 2.483 / 13.540 / 175.17 km/h )
VW Golf IV GTI 1.8 20v turbo

#658 Dimitar m

Dimitar m

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    w201

Публикувано 22 април 2013 - 20:29

Самият циферблат е точно 95мм на височина и 115мм на широчина.


Този пост е редактиран от Dimitar m: 22 април 2013 - 20:31

  • 0

#659 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 5565 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 22 април 2013 - 22:16

Аз досега най-добре съм слагал мощта на асвалта с 15-ки с чистно нови ЗИМНИ гуми през лятото...

:D

мисля че тук изчерпахме въпроса :)

пък и зимните добре се опушват..
ето 15ски на зимни гуми, даже с тасове

ще има снимки и видео... като подновя темата.

 

 

Жоре, веднага помагам.

от какво е кутията която слагаш?

най-лесно ще ти бъде да свалиш километраж от коя и да е пура (хубаво е да съвпаднат пред числа на дифа)

на пурата километража се отделя и можеш да го подкараш независим от другите уреди. имаш и вграден датчик на хол с изходни правоъгълни сигнали. лесно се вгражда!

ще проверя в гаража дали не ми е останал някой от 2,8 пура. ако имам, ще ти пиша да минеш да си го вземеш.

ел.схема имаш ли?

ако ползваш alldata disc 16. вади схема от пура 1990та.


  • 0

#660 Наско

Наско

    Джантата

  • Потребители на форума
  • 5042 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz w202 c180 SOLD
    Mercedes Benz w245 SOLD
    Mercedes Benz w124 "Ballin"

Публикувано 23 април 2013 - 00:05

Защо не вържеш нещо към мегата да ти вади live данни каквито ти трябват на тебе ?

Вече гледам има и блутут модули , а всяко едно устройвото вече има блутут ...

ако се помисли малко над това , може да се измисли нещо уникално ?


  • 0
Градушка бие - слънце пече , аз съм си братче курназ момче




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни