- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: vademig
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 31
- Разглеждан: 2578
- Титла: Прохождащ
- Възраст: Няма попълнена възраст
- Рожден ден: Няма попълнена дата
-
Пол
Мъж
-
Град
Пазарджик
Други данни
-
Автомобил
124 200ЦЕ
W210 250D
Моите теми
Въпрос за потенциометър
20 април 2010 - 20:56
Здравейте колеги. От известно време останових(с помоща на майстор), че потенциометъра не работи правилно.Интересува ме дали за всички 102 мотори е един и същ или са различни. Серииният номер на моя е 3 437 224 035, но по каталога на бош не излиза нищо. Другото интересно е че пак по този каталог не излиза и моят модел кола все едно такава не съществува. За този мотор 122к.с. излиза само с 4 врати. Дали потенциометъра ще стане все пак мотора е същия, а и друга подробност че моя е с катализатор. Това че не съвпадат номерата от значение ли е, все пак е бош, а не Китай.
Покупка на W210
28 март 2010 - 19:25
Здравейте, предстои ми покупка на мерцедес W210 и съм се прял на бензинов 2л. 136к.с., без компресор че с тези нови закони не се знае данъка.
Интересува ме има ли разлика освен външно преди и след фейслифта. От познати чух че след фейслифта окачването и по-точно амортисьорите били страшно скъпи.
Интересува ме има ли разлика освен външно преди и след фейслифта. От познати чух че след фейслифта окачването и по-точно амортисьорите били страшно скъпи.
Регулиране сместта на бензин
12 март 2010 - 23:55
Здравейте колеги,
Прочетох няколко теми как се регулира, но не ми се получава. Доколкото разбрах с мултицета трябва да показва около 7 волта на 3-ти пин и маса, а при мен показва между 8.5 и 9. Та се опитах да завъртя с шестограм 3мм в дупката на филтърната кутия, но никакъв ефект, нито на мултицета се промени нещо нито в работата на двигателя. И все пак ми се струва че дупката е голяма за 3мм шестограм. Докато въртях се почувства някакво съпротивление- все едно найстина нещо се върти, но не даде ефект. А му навъртях по два обората в едната и другата посока.
Другото което не ми е ясно е как се замерват темп. датчици, ясно за съпротивлението колко трябва де е,но как точно да ги замеря. Опитах този на кутията на филтъра, но от пред има само едно "телче" и не може да се измери съпротивление, а да му оголя жичките отзад не ми се ще. Който има идеи ще му бъда благодарен.
И накрая причината за всички замервания е че сутрин (студен) пали и веднага гасне и когато работи на празен ход на бензин се долавя едно смущение в работата на двигателя без да се отразява на оборотите.
Прочетох няколко теми как се регулира, но не ми се получава. Доколкото разбрах с мултицета трябва да показва около 7 волта на 3-ти пин и маса, а при мен показва между 8.5 и 9. Та се опитах да завъртя с шестограм 3мм в дупката на филтърната кутия, но никакъв ефект, нито на мултицета се промени нещо нито в работата на двигателя. И все пак ми се струва че дупката е голяма за 3мм шестограм. Докато въртях се почувства някакво съпротивление- все едно найстина нещо се върти, но не даде ефект. А му навъртях по два обората в едната и другата посока.
Другото което не ми е ясно е как се замерват темп. датчици, ясно за съпротивлението колко трябва де е,но как точно да ги замеря. Опитах този на кутията на филтъра, но от пред има само едно "телче" и не може да се измери съпротивление, а да му оголя жичките отзад не ми се ще. Който има идеи ще му бъда благодарен.
И накрая причината за всички замервания е че сутрин (студен) пали и веднага гасне и когато работи на празен ход на бензин се долавя едно смущение в работата на двигателя без да се отразява на оборотите.
Моля за мнение
03 март 2010 - 21:54
Здравейте колеги,
Днес ходих до сервиза за АГУ в Пловдив, който се намира при новата сграда на ПУ (на излизане от града посока Пазарджик). Та ме интересува някой дали има информация за него. Човека с който говорих там (Атанас) беше доста сладкодумен, но може ли да му се вярва. И ако знаете някой добър газаджия в Пловдив ще съм благодарен, че ми писна от пазарджишките некадърници.
Извинете ме ако темата не е за тук.
Днес ходих до сервиза за АГУ в Пловдив, който се намира при новата сграда на ПУ (на излизане от града посока Пазарджик). Та ме интересува някой дали има информация за него. Човека с който говорих там (Атанас) беше доста сладкодумен, но може ли да му се вярва. И ако знаете някой добър газаджия в Пловдив ще съм благодарен, че ми писна от пазарджишките некадърници.
Извинете ме ако темата не е за тук.
Омаслен маркуч- нормално ли е
25 януари 2010 - 17:32
Става въпрос за маркуча, който влиза отпред в кутията на въздушния филтър, до него има един температурен датчик. Та ми казаха че той бил за отвеждане на картерните газове или нещо такова, но той винаги е омаслен и дори влиза масло при въздушния филтър - това нормално ли е ...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: vademig
- Privacy Policy