Към съдържанието

  •  

vademig

Регистрация: 26 окт 2008
Офлайн Последно: 23 юли 2023 - 19:27:32
-----

Моите мнения

В тема:Въпрос за потенциометър

21 април 2010 - 19:50

Благодаря ти колега. Много ценна информация. А за каталога ставаше дума за онлайн каталога на бош,а и аз сам се опитвах да го търся. И все пак по магазините в Пазарджик не могат да ми свършат работа.

В тема:Покупка на W210

30 март 2010 - 17:25

Аз за пари не съм питал,но определено ме подразни поста ти

Съжалявам не ми беше това целта :kill_myself:

Разлика в окачването няма,чул си че има по-скъпи амортисьори,но не си запомнил,че те са хидравлични....а тях ги има и при колите преди фейса.
Разлика има в таблото с уредите,на новото има по-голям дисплей.
Разлика има при дизеловите мотори,новите са комън рейл,с по скъпички дюзи,но много по-икономични и вървежни от старите.


Благодаря ти за изчерпателния отговор.
А ако колата е с хидравлични амортисьори, може ли да и се слагат и пневматични или са специфични,става въпрос за авангард

В тема:Покупка на W210

29 март 2010 - 17:35

Абе колеги, аз имам точен въпрос вие веднага колко пари имаш. Интересува ме има ли разлика преди и след фейслифта освен във външния вид. Дали е като при 124 само капак и стопове и мигачи, или има и разлики по- окачване и електроника и т.н. Че чух едни огромни цифри за окачването. Аз имам авангард преди фейса, но ще взимаме и друг, та за това питам

В тема:Регулиране сместта на бензин

23 март 2010 - 20:28

Колега,

Тук никой, на никого не е длъжен с нищо - всичко е на добра воля.

Така лесно колата няма да се счупи, а понякога на т. нар. "майстори" им гласуваме излишно доверие, впечатлени от апаратурата с която работят.

Добър диагностик трудно се намира. А добър диагностик, който да разбира от КЕ-Джетроник- тези наистина се броят на пръсти.

Това че твоя ти е замерил някаква стойност на празен ход и на 3000 оборота, че се е посуетил около колата, почесал се е по главата, врътнал е тук и там и ти казал да си смениш свещите или кабелите - нищо не значи. Първите два пъти на диагностика с тази кола - и на мен ми сменяха свещи и кабели. А едното място даже се водеше Бош сервиз.

Мотора няма два режима на работа - празен ход и 3000 оборота. Важно е и между тези два режима как работи, при ускорение дали обогатява, при отнемане на газта дали спира подаването на гориво, и т.н. на студен старт дали пали лесно, дали работи нормално. Понякога едно мерене с газ анализатор не стига.

И не всички коли имат еднакво напрежение на искрата.

Виж колега, съжалявам ако съм засегнал теб или някой друг.
1. Не съм казал, че някой е длъжен да помага или да дава съвети.Просто имах проблем и го реших по скоро от пуснатия коментар
2. Дори да даде съвет не е длъжен да е 100% прав, а това е просто негово мнение.Не приемам винаги форума като меродавен,а като споделяне на опит.
3. Майсторът при който ходя е найстина добър и изпитан вече.
4. Това което е направил няма нищо общо с това което ти коментираш.
Subsonic найстина те оважавам много и неискам да те обидя по някъкав начин. Помогнал си ми за много неща с твойте знания. По конкретния проблем не казвам че не си прав, а просто аз не мога да се спряавя сам.
Съжалявам за спама, нека по преценка коментара да се изстрие.

В тема:Регулиране сместта на бензин

22 март 2010 - 20:29

Да, на бензин я паля и така си остава. Това за натискането надолу го знам, усеща се леко усилие при въртенето на шестограма.

Колега и аз бях като теб и затова пуснах темата, но докато получа отговор отидох на майстор и човека си ми направи колата. Оттогава не съм я въртял и незнам поясненията дали вършат работа. Та съвета ми е ти само да си я замериш както те съветват колегите и ако има разлика от нормалното да отидеш при човек който разбира. И аз като тебе въртях и нищо не стана( и не се счупи слава богу). След майстора колата си е в норми и няма проблеми. Според мен това не е работа за всеки, въпреки че и аз винаги опитвам сам да оправя нещата.