Колеги, знае ли някой как се закрепва задната част на кората на тавана на 124 седан(с 4 врати)? Че като са слагали антената на тавана са го разлепили отзад и сега не знам как да го залепя. Възможно ли е пък да не се лепи , а да е с някакви щипки?
Моля, ако някой се е сблъсквал с този проблем да ми помогне със съвет за решаването му...
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: safeman
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 27
- Разглеждан: 1701
- Титла: Прохождащ
- Възраст: 60 годишен/шна
- Рожден ден: Януари 29, 1964
-
Пол
Мъж
-
Град
Горна Оряховица
0
Neutral
Инструменти
Приятели
safeman не е добавил приятели
Последни посетители
Моите теми
Кора на тавана на W 124 седан
09 август 2009 - 13:08
Смяна на гумички за клапаните?
15 юли 2009 - 23:09
Привет!
Предстои ми смяна на гумичките на клапаните. Колата е W124 Е200 16V - 136 к.с. Интересува ме някой правил ли е подобна операция, трябва ли да знам нещо специфично и за какво да внимавам. Смяната ще я прави автомонтьор , но все пак аз искам да знам на какво да наблегна ако има някакви странности при този ремонт.
И още - трябва ли да се смъква главата или не и ако да , после налага ли се да се правят някакви обучавания?
Благодаря предварително на всеки отзовал се със съвет или препоръка!
Предстои ми смяна на гумичките на клапаните. Колата е W124 Е200 16V - 136 к.с. Интересува ме някой правил ли е подобна операция, трябва ли да знам нещо специфично и за какво да внимавам. Смяната ще я прави автомонтьор , но все пак аз искам да знам на какво да наблегна ако има някакви странности при този ремонт.
И още - трябва ли да се смъква главата или не и ако да , после налага ли се да се правят някакви обучавания?
Благодаря предварително на всеки отзовал се със съвет или препоръка!
Свети лампата на маслото
31 януари 2009 - 12:38
Здравейте, вчера ми светна лампата на маслото. 124 Е200 16V 94 г. Масло има, пълна синтетика на 2500 км. Стрелката на манометъра си показва че качва масло, маслото си е на максимума. Като махна капачката за наливане на маслото при работещ двигател пръскат навън капчици масло. Значи масло отива до клапаните. Обикновено се получава и изчезва при завой. Аз имам няколко хипотези:
- маслото си е заминало /марка UNIL 5W40 или 50 - не помня/. Ама 2500 км са нищо за синтетика освен ако не е менте.
- Датчикът за маслото се е повредил
- Кабелът на датчика се е оголил или по закъсал и дава замасяване наякъде.
Моля ви ако някой е имал подобен проблем или има някакво друго обяснение да сподели мнение.
- маслото си е заминало /марка UNIL 5W40 или 50 - не помня/. Ама 2500 км са нищо за синтетика освен ако не е менте.
- Датчикът за маслото се е повредил
- Кабелът на датчика се е оголил или по закъсал и дава замасяване наякъде.
Моля ви ако някой е имал подобен проблем или има някакво друго обяснение да сподели мнение.
Перката на радиатора не включва
02 ноември 2008 - 18:31
Здравейте! Знае ли някой къде се намира релето за включване на перката на Е200 16V -136 к.с.? Забелязвам че при достигане на почти 100 градуса перката не включва. Бих искал да си извадя бутон за принудително включване на перката , но не знам къде се намира релето от което да направя връзката, та ако някой знае , нека да ми каже , моля....
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Теми: safeman
- Privacy Policy