Към съдържанието

  •  

andon0v

Регистрация: 23 авг 2023
Офлайн Последно: Вчера, 21:03
-----

Моите мнения

В тема:Комбинация от грешки

28 юли 2024 - 14:55

Горния маркуч е ясен, той първи заминава, но долните обикновено са здрави, но заминава клапана, цепи се на две. Много ясно че ако ще сменяш клапан, трябва и маркучите да смениш.. просто споделям че обикновено те са здрави. Иначе ако искаш иди някъде където надуват с дим, за да си сигурен че там ти е проблема, тъй като ако ще ходиш в сервиз за смяна, си е цифра, щот се разглабя доста и цената на труд няма да е малка.

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

В тема:Комбинация от грешки

28 юли 2024 - 13:35

Обикновено маркучите са здрави, по-често самия клапан се разпада и изпуска въздух през корпуса му. Смянал ли си го някога?

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

В тема:Комбинация от грешки

28 юли 2024 - 12:21

За ламбда сондата преди катализатора, гледай само в стар, през обикновена диагностика съм забелязал че не показва правилни стойности. Иначе мафа при мен показва около 3.8 грама/секунда. Симптомите ти бият малко на дърпане на вакуум от където не трябва , огледай внимателно маркучлетата около всмукателен колектор и отгоре на капака на клапаните

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

В тема:W203 C180 Kompressor 143кс 2004

25 юли 2024 - 18:15

Колеги, скоро и на мен ми се наложи да сменя обтегача на ремъка. Доста мъки брах докато хвана от къде ми идва проблема, даже не вярвах че може обтегача да прави такива магарии.... Първо при студено палене имаше почукване метално, но тъй като скоро съм сменял верига и нейния обтегач, го изключих като вариант, втория симптом е че при спиране имаше притрисане все едно хидрото на автомата заминава... Както и да е, реших че ще сменям ролки и ремък, тъй като хванах че ролката на обтегача е заминала.... Но след това проблемът си продължи, имах и проблем с алтернатора - за четки и реле, рециклирах го - Франсизкуп, препоръчвам ги, работят сравнително евтино и бързо. След рециклажа изчезна едни от проблемите - при потегляне лампите примигваха, отдавах го на алтвенатора, но останалите проблеми с почукване около секунда при студено палене и притрисане при спиране останаха. Реших се да сменя обтегача ( оригиналния беше)... Много псувни изядоха инженерите от Мерцедес, че са го направили да се смени малоумно... Както и да е, който е сменял на този мотор знае. В тубата имаше един пич не знам как си провря ръката, но успя без да сваля нищо да го свали отдолу... Опитах и аз ама не ми се получи, та по стандартната процедура го смених.... Еми всички проблеми изчезнаха, няма метален шум при студено палене и вече не притриса при спиране... За шума го отдавам че пружината е отпуснала... Ама за притрисането не мога да си обясня как обтегача е свързан... Но ако някой има подобни симптоми и обтегача му не е сменян, може да пробва.

Даже ми остана една чисто нова ролка за обтегача на INA, ако на някой му трябва мога да му я подаря... Ама се убедих че няма много смисъл само тя да се смени[emoji3]

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

В тема:Комбинация от грешки

25 юли 2024 - 13:44

Звучи като комуникационни проблеми, провери си бушоните, да си забелязал нещо да не работи? Скоро се борих с кормилния модул и бях споделил че често се случва да се прецака втулката между модула и самия кормилен прът и може при теб нещо да се е извадила буксата която свързва кормилния модул (лентов кабел, датчик положение волан и всичките ключета около волана) към Ел инсталацията на колата
Sent from my LYA-L29 using Tapatalk