Към съдържанието

  •  

daimler1

Регистрация: 25 апр 2008
Офлайн Последно: Вчера, 18:47
*****

#438126 Майстор Мерцедес със star София

Публикувано от daimler1 на 20 октомври 2021 - 21:39

Здравейте колеги! Карам mL 270 cdI. Сутринта запали трудничко. Завъртя първя път, запали и веднага угасна. После Бая зор видя, докато запали с яко въртене. Добре, че акумулатора е як, та издържа. Трябва ми в Сфя, някой компетентен майстор със СТАР, да я прочете дали е записало нещо  и съответно да я поправи. Моля, ако сте доволни от някой конкретен майстор, споделете.

Погледнете за омазняване/теч по маркучетата на горивото,филтъра,помпата.
Според мен смучи въздух от някъде.
  • 1


#438088 W204 C220CDI 2008 - заминал двигател?

Публикувано от daimler1 на 16 октомври 2021 - 20:38

На главата нищо няма да и има(освен обичайните нагари).Мотора е чао.Но все пак всичко се прави и става ново.Трайността зависи от вложените части.
Ефтину убуу няма
Убуу няма ефтину :)
  • 2


#437746 W204 C220CDI 2008 - заминал двигател?

Публикувано от daimler1 на 09 септември 2021 - 14:28

Продаваш останалото от колата на части и си напред с материала.
Бавно става във времето,но това е вариянта за мен.
  • 2


#437638 Има ли разлика между предни амортисьори за авангард и елеганс

Публикувано от daimler1 на 20 август 2021 - 21:16

При Монро-то няма значение.
С тая марка и то втора употреба е чисто ТОТО.(по мое мнение)
  • 1


#436840 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от daimler1 на 02 юни 2021 - 18:06

гусин жентълмен ;) това ми е първо предположение.
но пък на 1-ва и 2-ра например ускорява доволно и не усещам приплъзване.
затова събирам възможно най-много мнения преди да разглобявам.
 
ако може да помогне като информация - понякога без да сменям предвака, ако вдигна леко газта и се усеща леко като придрусване и като дам пак газ леко пак така. но не го прави постоянно.

Ами..,от какво да е при положение че оборотите се вдигат,а колата не върви?
Позагряват се хубаво дисковете,и като отпуснеш и после пак газ и зацепва.
Разбит лагер на първичния вал няма как да е,скъсано гумено каре също,износени шлици не мога да си представя...
Проблема може да е в ск.кутия,ако има зъбчатка изпаднала,която после се намества.Докато не се разцепи кутията и не се види как са съединители и лагер/и няма да стане ясно.
  • 2


#436746 W221 тегли надясно

Публикувано от daimler1 на 27 май 2021 - 20:55

Наречи го лош късмет при теб, ама аз не съм попадал на теглещ Бенц нито надясно,нито наляво.

:) Страх ме беше да се обадя,ама и на мен не ми се е случвало да ми тегли мерц.
Много назад бях питал за начина на теглене,защото по смисъла на думата разбирам.че трябва да се бориш с волана.
Ако е лекинко,то нали вси сме образцови водачи,то не би било правилно да караме без ръце.
И друг път сме дъвкали че всеки път(особенно нашите) има някакъв страничен наклон.Нормално е нанякъде да те отвее.
А бе...
Не сте ли пробвали да подпирате волана с коляно,докато отваряте бутилката?
Пробвайте.Върши работа,а и е безплатно! :)
  • 2


#436642 4-matic За и против

Публикувано от daimler1 на 20 май 2021 - 17:39

1.Това е поредната тема.Има такива,може да четеш.
2.Зависи от това какво искаш ти.Как караш,колко караш,къде караш и най-вече дали си със широки пръсти или си стиснат.Всяка екстра в повече е предпоставка за даване на повече $.
3.Аз съм за това винаги една от колите ми да е 4х4.

За 124 и 212 няма какво да коментирам :).
Най хубавите коли са новите служебни :)
  • 3


#436641 Мнения за застраховки каско, лоялни компании

Публикувано от daimler1 на 20 май 2021 - 17:34

А как става това с агента който се грижи за интереса на клиента? Всеки застрахователен брокер ли е или греша в разсъжденията си?
Sent from my iPhone using Tapatalk

Би трябвало да е всеки брокер.Трябва да се уточни на място.Те трябва да ти подготвят щетите,да ги снимат за тях,за да могат евентуално да спорят със застрахователя,да идват с теб,всичко,всичко.Ти и колата само трябва да присъствате.Нея да я гледат,ти да се подписваш и да си дадеш банковата сметка.
  • 1


#436573 Любителска диагностика

Публикувано от daimler1 на 14 май 2021 - 17:13

Говорих с колегите от Пловдив.......трябва да се прати лаптопа и С4  до там! Ако в София има възможност да станем би било по-добре! Няма ли софийски фирми занимаващи се с това...?

Ами ти това го питаш от 22-и Март.В Гугъл пробва ли?
Какво те притеснява да пратиш лаптопа чак до Пловдив?
Както разбрахме тук явно няма кой да ти помогне,освен пък ако не стане чудо.
Все пак ти си човека който решава какво и как.
Успех !
  • 1


#436509 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от daimler1 на 09 май 2021 - 19:02

[quote name="cyberpig1" post="436507" timestamp="1620569568"]Жентълмени! Събирам на баба меца карантията и един куплунг ми е малко неясен smile.png
М104 
на тялото на термостата има датчик (предполагам) с 4 извода. 
Куплунга на кабела, който влиза в него има засечка, но такава липсва от страната на датчика. 
Има ли значение как се свързва и ако да - как да проверя дали е свързан правилно?
 
снимки ...
attachicon.gif20210509_3.jpg
attachicon.gif20210509_2.jpg
attachicon.gif20210509_1.jpg
 
 
Ето този трябва да е датчика: 
A0085423217
 
датчик температура
CONTINUOUS INJECTION SYSTEM
 
attachicon.gifh-preview.jpg[/quot
Тони,до колкото виждам на датчика има също тънка засечка от горната страна.На първата снимка се вижда.Прекъсната черта е.По средата.
  • 1


#436493 Въпрос относно стандартите на Мерцедес.

Публикувано от daimler1 на 06 май 2021 - 19:18

Пред мен всъщност няма дилема, защото в момента знам точно какви флуиди трябва да ползвам, но просто ми беше интересно това, което питах. :)
Книжка имам в жабката, обаче незнайно защо, тя не е конкретно за CLK 200K 192 коня, а е обща, за всички разновидности. Същата е, като една, която намерих в интернет и там няма описани подобни неща.
Благодаря ви за мненията!

Книжките са такива.За всички разновидности на модела.Изкарай я от жабката и я разгледай.Вътре има описано и за твоята кола.Започни от зад напред.Там са описани флуиди,размери на гуми,джанти,разход на гориво,обем на резервоарите...всичко нужно.:)
  • 2


#436454 Колко е струвала колата ми, когато е била нова?

Публикувано от daimler1 на 01 май 2021 - 19:33

На твоите приятели им кажи че и най-евтиното ЦЛК е било по-скъпо от Пасат например.Това че из между Мерцедесите е в ниския ценови диапазон е така.Изключвам измислените бюджетни А и Б класи,Цитан и пр.
Споменатите 40000€ са реални като за средно базов модел,но да кажем че с този двигател и най-често поръчваните екстри е била толкова.
  • 1


#436360 ЧАТ-ТЕМА

Публикувано от daimler1 на 25 април 2021 - 04:24

Това за хващането на коли в другата лента е нормално ако е в завой.На пример ако си настроил дистроника на дълга дистанция и си в ляв завой той лови колите в дясна лента и набива спирачки докато не се размините.В десен завой може да хване и мантинелата.Тия неща малко ме дразнят.Ако направо се държи адекватно значи няма проблем.
  • 1


#436340 рециклиране на хидротранформатор

Публикувано от daimler1 на 23 април 2021 - 12:56

Тия неща се мислят преди да се купят мерцедесите дето се гъзареем с тях.
Едно цялостно рециклиране на 5Г излиза м/у 1800 и 2000лв.
  • 1


#436224 Излиза грешка за нивото на охладителна течност, без да се губи

Публикувано от daimler1 на 13 април 2021 - 16:43

Само да кажа,че който не иска "да си блъска главата" сменя казанчетата с нови.
Не се лепят надеждно.Има постоянни вибрации и висока температура в коша.Не държи.Втора употреба...временно решение.
  • 1