Към съдържанието

  •  

ilk

Регистрация: 14 апр 2008
Офлайн Последно: 28 авг 2018 - 15:07:10
-----

Моите теми

Придърпване при около 2500 оборота

14 февруари 2013 - 14:42

Здравейте колеги,
Автомобила за който става дума е мерцедес цлк 200 компресор 1999 година с ръчни скорости и газов инжекцион Бардолини. Проблема е следния - при рязко подаване на газ при около 2500 оборота колата за момент прекъсва понякога даже изключва цилиндър. Проблема го има и при каране на бензин и при каране на газ. Когато се подава газ на място колата не прекъсва. След ходене на диагностика (не е MB STARDIAGNOSIS, при гаражен майстор) смених : дроселова клапа -нищо не се промени; бензинов филтър-нищо не се промени; 2 пъти свещи - след втория път като че ли придърпването намаля и по-рядко изключва цилиндър (диагностиката показва че изключват различни цилиндри). Вторите свещи които сложих са с един електрод, а не като оригиналните с три. Свещите които свалих са с керемиден цвят. Проблем с придърпването е по-силно изразен когато автомобила е студен и на бензин. След ходене при друг "майстор" с друга диагностика, универсална но доста подробна, установих следните неща:
ламбда сондата сменява бързо стойностите на волтажа си, но има и стойности с отрицателен знак !? МАП сензора показва постоянно една и съща стойност 1370 милибара!?
Въпроса ми е нормално ли е този сензор да показва винаги една и съща стойност и къде по двигателя се намира, евентуално да го сменя ако проблема е в него. Ще съм много благодарен ако изпратите снимка на въпросния сензор и мястото където е монтиран!
Става дума за МАП сензор, А не МАФ сензор (който е дебитомер доколкото знам). Диагностиката показва че при подаване на газ количеството въздух което преминава през дебитомера се увеличава, което ме кара да мисля че дебитомера е наред, но все пак го почистих, което разбира се нищо не промени в поведението на автомобила!
Благодаря на отзовалите се колеги!