Здравейте всички,
Пиша пак по този вече решен проблем - "стартер върти енергично, акумулатор ОК, но не пали, на дърпане - пали веднага".
Решението в случая се оказа бързо - за грамотни хора - проверка за изправност на:
- всички маркучи закачени към горивния филтър,
- горивната помпа,
- регулатор на налягане на горивото
Оказа се регулатора и след заменянето му с нов такъв всичко е ОК. Доколкото разбрах случва се и при други от CDI двигателите, не само 2,2.
Надявам се с това да съм бил полезен на някого, особено, като се има впредвид грамотността на по-голямата част от така наречените "майстори" ...
Това разбира се, след загуба на време, нерви и лв. за "специалисти" примиращи да вземат едни "кинти" - за смяна на гърне или шарнирен болт и НЕСПОСОБНИ на повече.
Аман от неграмотници !
Аз не разбирам, ама съвсем нищо от двигатели и/или ремонта им, а се оказа, че след четене на тема Common Rail, някак съм успял да направя логичен извод за най-вероятни причини...
Добре че все още има знаещи и грамотни хора... и те си работят без излишен шум.
Хубав ден на всички !
... и късмет с "майсторите"