Логиката е, че EZS - модула ти, както го наричат е "главния арбитър" . По принцип отключването ти е по следната верига инфраред или антена, антенен усилвател, заден SAM - модул -EZS! При мене когато той се повреди при отключване с дистанционното се отключваше и след секунда се заключваше и не искаше повече се отключи! Влизах с ключа! Иначе си палеше. И така докато се стопли навънка. И тъй като не можеха да ми установят проблема, в един топъл летен ден свалих EZS - модула, пъхнах го във фризера, след което го закачих и хоп - проблема беше диагностициран! На тебе ти остава да се поопъваш още малко, да потърсиш опций как да го оправиш, може пък и вече да има но през 2008г. - нямаше! И виж пак потърси темата на колегата NIKND! Хайде братко, - УСПЕХ!
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: stutgart
Профил информация
- Група: Потребители на форума
- Мнения: 143
- Разглеждан: 5111
- Титла: Чирак
- Възраст: 41 годишен/шна
- Рожден ден: Октомвpи 29, 1983
-
Пол
Мъж
-
Град
СОФИЯ
Други данни
-
Автомобил
Mercedes-Benz CL500 (C215)
Mercedes-Benz C200 Kompressor (W203).
#263745 Отключване на W220, Студено й е и не иска да се отключи :)
Публикувано от stutgart на 17 януари 2012 - 09:33
#263534 Отключване на W220, Студено й е и не иска да се отключи :)
Публикувано от stutgart на 16 януари 2012 - 08:56
Ако прочетеш, извадиш от архива една много стара тема на колегата NIKND, ще видиш че е имал същия проблем и как го е отстранил! Аз също го имах и ти казвам че от всичките постове единствено колегата NIKND, ти е отговорил на въпроса! Чарка се нарича EZS - модул и ще ти излезе около 2000 лв. Така или иначе ако си решил да се ровиш може да видиш задния SAM - модул, ама колегата ти посочи на 90% проблема!
- 1
- Мерцедес-Бенц Клуб България
- → Разглежда профил на: Reputation: stutgart
- Privacy Policy